Πρόκειται για δύο βασικές αλλαγές  – Κίνητρα στα χαμηλότερα εισοδήματα

Σε φορολογούμενους με μηνιαίες συναλλαγές μέσω καρτών από 100 ως 1.500 ευρώ θα αντιστοιχούν περισσότεροι λαχνοί της φορολοταρίας του υπουργείου Οικονομικών. Παράλληλα κάθε φορολογούμενος θα έχει τη δυνατότητα να κερδίζει στη φορολοταρία μέχρι δύο φορές το χρόνο.

Πρόκειται για δύο βασικές αλλαγές που προβλέπονται σε απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με την οποία επιχειρείται να δοθούν κίνητρα στα χαμηλότερα εισοδήματα για την ενίσχυση των συναλλαγών με κάρτες και άλλες μορφές ηλεκτρονικού χρήματος.

Αναλυτικότερα, μεταξύ άλλων, η απόφαση της ΑΑΔΕ προβλέπει τα ακόλουθα:

Το πλήθος των λαχνών προσδιορίζεται κλιμακωτά, με βάση το άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στο σύνολο των μηνιαίων συναλλαγών του κάθε φορολογούμενου έως εξής:

– Για συνολικό άθροισμα συναλλαγών μέχρι 200 ευρώ αντιστοιχεί ένας λαχνός για κάθε 1 ευρώ.

– Για τα επόμενα 300 ευρώ, δηλαδή συνολικό άθροισμα από 201 ευρώ μέχρι 500 ευρώ, αντιστοιχεί ένας λαχνός για κάθε 2 ευρώ.

– Για τα επόμενα 500 ευρώ, δηλαδή για συνολικό άθροισμα συναλλαγών από 501 ευρώ μέχρι 1.000 ευρώ, αντιστοιχεί ένας λαχνός για κάθε 3 ευρώ.

– Για συνολικό άθροισμα συναλλαγών πάνω από 1001 ευρώ, αντιστοιχεί 1 λαχνός για κάθε 6 ευρώ, με ανώτατο όριο συναλλαγών που λαμβάνονται υπόψη για τις ανάγκες του προγράμματος των δημοσίων κληρώσεων, το ποσό των πενήντα χιλιάδων 50.000 ευρώ.

– Κάθε συμμετέχων μπορεί να αναδειχθεί τυχερός μέχρι 2 φορές μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος. Σε περίπτωση που συμμετέχων αναδειχθεί τυχερός περισσότερες από δύο φορές, το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο έπαθλο καταβάλλεται στον 1ο, 2ο κ.ο.κ. δικαιούχο, κάτοχο του 1ου, 2ου κ.ο.κ. αναπληρωματικού λαχνού της εκάστοτε κλήρωσης.

– Στους φορολογούμενους που κληρώνονται και δεν έχουν δηλώσει λογαριασμό πληρωμών, δίνεται προθεσμία 3 μηνών από την επομένη της ημερομηνίας διεξαγωγής της κλήρωσης, προκειμένου να δηλώσουν τον λογαριασμό πληρωμών στον οποίο επιθυμούν να πιστωθεί το χρηματικό έπαθλο, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης του TAXISnet. Η πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στο χρηματικό έπαθλο θα γίνεται ατόκως, μετά τη δήλωση του λογαριασμού πληρωμών.

– Σε περίπτωση που δεν δηλωθεί λογαριασμός πληρωμών εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο έπαθλο καταβάλλεται στον 1ο, 2ο κ.ο.κ. δικαιούχο, κάτοχο του 1ου, 2ου κ.ο.κ. αναπληρωματικού λαχνού της συγκεκριμένης κλήρωσης, ο οποίος ενημερώνεται επίσης μέσω προσωποποιημένου μηνύματος στον λογαριασμό του στο TAXISnet.

Επιχειρήσεις: Πού προσφέρονται οι υψηλότεροι μισθοί

Επιχειρήσεις: Πού προσφέρονται οι υψηλότεροι μισθοί

11.10.20261 λεπτ.
Μισθοί: Πώς άλλαξε ο χάρτης των αποδοχών στην Ελλάδα – Αυξήσεις έως 45% από το 2019

Μισθοί: Πώς άλλαξε ο χάρτης των αποδοχών στην Ελλάδα – Αυξήσεις έως 45% από το 2019

11.10.20261 λεπτ.
Τι θα πληρώσουμε στην Εφορία το 2027- Ποιοι θα δώσουν περισσότερα

Τι θα πληρώσουμε στην Εφορία το 2027- Ποιοι θα δώσουν περισσότερα

06.10.20261 λεπτ.
Εφορία: Πώς «κουρεύονται» έως 50% τα πρόστιμα – Τα 5 «παράθυρα» για τους οφειλέτες

Εφορία: Πώς «κουρεύονται» έως 50% τα πρόστιμα – Τα 5 «παράθυρα» για τους οφειλέτες

03.10.20261 λεπτ.
120 δόσεις για Εφορία και ΕΦΚΑ: Υπολογίστε τη δόση σας με τρία κλικ

120 δόσεις για Εφορία και ΕΦΚΑ: Υπολογίστε τη δόση σας με τρία κλικ

01.10.20261 λεπτ.
Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Στο τραπέζι τα δύο φορομπόνους – Ποιοι κερδίζουν έως 5.000 ευρώ

Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Στο τραπέζι τα δύο φορομπόνους – Ποιοι κερδίζουν έως 5.000 ευρώ

23.09.20261 λεπτ.
Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Ποιοι πρέπει να κάνουν δήλωση στην ΑΑΔΕ – Τι ισχύει έως το τέλος του 2026

Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Ποιοι πρέπει να κάνουν δήλωση στην ΑΑΔΕ – Τι ισχύει έως το τέλος του 2026

22.09.20261 λεπτ.
Μειώσεις φόρων για τις επιχειρήσεις: Τι αλλάζει για προκαταβολές και τέλος επιτηδεύματος

Μειώσεις φόρων για τις επιχειρήσεις: Τι αλλάζει για προκαταβολές και τέλος επιτηδεύματος

07.09.20261 λεπτ.
Σχέδιο «δούναι και λαβείν» για τον νέο κατώτατο μισθό: Πού μπαίνει ο πήχης για το 2027 – τα αντισταθμιστικά μέτρα στις επιχειρήσεις

Σχέδιο «δούναι και λαβείν» για τον νέο κατώτατο μισθό: Πού μπαίνει ο πήχης για το 2027 – τα αντισταθμιστικά μέτρα στις επιχειρήσεις

31.08.20261 λεπτ.
ΑΑΔΕ: Στήνει «Big Brother» για τη φοροδιαφυγή – AI, drones και έλεγχοι σε πραγματικό χρόνο

ΑΑΔΕ: Στήνει «Big Brother» για τη φοροδιαφυγή – AI, drones και έλεγχοι σε πραγματικό χρόνο

28.08.20261 λεπτ.
Εφορία: Οι τέσσερις δηλώσεις που πρέπει να γίνουν έως 31 Δεκεμβρίου

Εφορία: Οι τέσσερις δηλώσεις που πρέπει να γίνουν έως 31 Δεκεμβρίου

26.08.20261 λεπτ.
Η «κατάρα» των ελεύθερων επαγγελματιών, το εκκαθαριστικό του 2027 και το τεκμαρτό εισόδημα

Η «κατάρα» των ελεύθερων επαγγελματιών, το εκκαθαριστικό του 2027 και το τεκμαρτό εισόδημα

24.08.20261 λεπτ.
Τεκμήρια διαβίωσης: Ποιοι κερδίζουν και πόσα από το «κούρεμα» σε κατοικίες
Ξηλώνονται σταδιακά τα τεκμήρια – Το μήνυμα Μαρινάκη

Ξηλώνονται σταδιακά τα τεκμήρια – Το μήνυμα Μαρινάκη

21.08.20261 λεπτ.
Φορολογικές υποχρεώσεις: Βαρύς λογαριασμός 39,6 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2026

Φορολογικές υποχρεώσεις: Βαρύς λογαριασμός 39,6 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2026

18.08.20261 λεπτ.
IRIS: Πότε κινδυνεύουν με φόρο οι μεταφορές χρημάτων – Τα όρια και οι εξαιρέσεις

IRIS: Πότε κινδυνεύουν με φόρο οι μεταφορές χρημάτων – Τα όρια και οι εξαιρέσεις

17.08.20261 λεπτ.