Από την 1η Ιανουαρίου 2026 αλλάζει η φορολογική κλίμακα, με μειώσεις συντελεστών για εισοδήματα από 10.000 έως 60.000 ευρώ, μεγαλύτερο όφελος για οικογένειες με παιδιά και ειδικά μέτρα για νέους έως 30 ετών.
Οι αλλαγές ανά εισόδημα
Έως 10.000 ευρώ: Συντελεστής 9% (μηδενικός μόνο για οικογένειες με 4 τέκνα).
Ελάχιστο κέρδος.
10.000 – 20.000 ευρώ: Από 22% σε 20% για άτεκνους, χαμηλότερα με παιδιά (18%, 16%, 9%, 0%).
Κέρδος: 200 – 2.200 €/έτος (16 – 183 €/μήνα).
20.000 – 30.000 ευρώ: Από 28% σε 26% (άτεκνοι), έως 18% για 4 τέκνα.
Κέρδος: 200 – 2.000 €/έτος (16 – 166 €/μήνα).
30.000 – 40.000 ευρώ: Από 36% σε 34%.
Κέρδος: 200 €/έτος (16 €/μήνα).
40.000 – 60.000 ευρώ: Από 44% σε 39%.
Κέρδος: έως 2.500 €/έτος για εισόδημα 50.000 (208 €/μήνα).
Άνω των 60.000 ευρώ: Παραμένει στο 44%.
Χωρίς ελάφρυνση.
Ειδικά για νέους
Έως 25 ετών: Μηδενικός συντελεστής έως 20.000 ευρώ.
Κέρδος: έως 2.200 €/έτος (183 €/μήνα).26 – 30 ετών: Συντελεστής 9% από 10.000 έως 20.000 ευρώ.
Κέρδος: 1.100 €/έτος (91 €/μήνα).
Οι μεγάλοι κερδισμένοι
Οικογένειες με 3 ή 4 παιδιά
Νέοι έως 30 ετών, με ισχυρά κίνητρα παραμονής στην εργασία
Μεσαία εισοδήματα 20.000 – 40.000 ευρώ, με ουσιαστική ελάφρυνση
===============================================
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο παρόν άρθρο προσφέρονται προς τους επισκέπτες/τριες/χρήστες/τριες του fpress.gr αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς, δεν δύνανται σε καμιά περίπτωση να εκληφθούν ως προτροπή, προσφορά, άποψη, ή σύσταση του fpress.gr για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρεογράφου και δεν συνθέτουν νομική, φορολογική, λογιστική, ή επενδυτική συμβουλή ή υπηρεσία σχετικά με την αποδοτικότητα ή καταλληλότητα οποιουδήποτε χρεογράφου ή επένδυσης. Κατά συνέπεια, δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.





















