ΔΕΔΔΗΕ: Δύο νέες υπηρεσίες για τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού

ΔΕΔΔΗΕ: Δύο νέες υπηρεσίες για τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού

Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης.

Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ