EasyJet: Σάρωση στο κινητό του διαβατηρίου για check-in

EasyJet: Σάρωση στο κινητό του διαβατηρίου για check-in
Η EasyJet πρόσθεσε μια νέα λειτουργία στη mobile εφαρμογή της, που επιτρέπει στον επιβάτη να σαρώνει το διαβατήριο του, καθιστώντας την πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που διαθέτει τέτοια λειτουργία.


Η εφαρμογή αυτή της easyJet, την οποία έχουν κατεβάσει πάνω από 10 εκατ. φορές μέχρι στιγμής, επιτρέπει στους επιβάτες με iOS ή Android συσκευές να σαρώσουν το στοιχεία των διαβατηρίων τους, χρησιμοποιώντας την κάμερα του κινητού τους, καθιστώντας πιο γρήγορη και πιο εύκολη την διαδικασία check-in.
Ο James Millett, easyJet's Επικεφαλής του Digital, δήλωσε:
“Η νέα αυτή λειτουργία – σάρωση διαβατηρίων-, θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εκατομμύρια πελάτες μας που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να εισάγουν τα ταξιδιωτικά τους στοιχεία. Είναι άλλο ένα παράδειγμα των καινοτομιών που προσφέρει η easyJet για να κάνει το ταξίδι των επιβατών της εύκολο και προσιτό.
"Έχουμε αναπτύξει τη νέα λειτουργία σε συνεργασία με την υπηρεσία διαχείρισης προσωπικών στοιχείων Jumio, για να εξασφαλίσουμε ότι τα στοιχεία μπορούν να σαρωθούν πιο εύκολα, και με ασφάλεια. Σε συνδυασμό με τη λειτουργία επιβίβασης, οι πελάτες μας μπορούν τώρα να κάνουν check-in από τα κινητά τους έως και 2 ώρες πριν από την πτήση, σε ένα από τα 110 αεροδρόμια που πετά η easyJet στην Ευρώπη. "

Ο πιο απλός τρόπος για να κάνετε διαδικτυακό check-in είναι κάνοντας κλικ στο ΚΑΝΤΕ CHECK-IN ΤΩΡΑ, Διαδικτυακό check-in ή Διαχείριση κρατήσεων στον ιστότοπο www.easyJet.com. Θα βρείτε επίσης ένα σύνδεσμο για Διαδικτυακό check-in στο email που λάβατε από εμάς ως υπενθύμιση για να κάνετε διαδικτυακό check-in.
Βήμα 1: Εισαγάγετε το επίθετό σας και τον κωδικό κράτησης. Θα έχετε λάβει έναν κωδικό κράτησης όταν πραγματοποιήσατε την κράτηση της πτήσης σας. Εάν κάποιος άλλος έκανε την κράτηση για εσάς, παρακαλούμε ζητήστε του τον κωδικό κράτησης.
Αν'αλογα με τον προορισμό σας, μπορεί να χρειαστεί να εισαγάγετε τα στοιχεία διαβατηρίου ή εθνικής ταυτότητας, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει κατά την κράτηση της πτήσης. Η επιβεβαίωση της κράτησής σας θα αναγράφει εάν πρέπει να δώσετε τις πληροφορίες αυτές.
Βήμα 2: Επιλέξτε και πληρώστε για τη θέση σας εάν επιθυμείτε να επιλέξετε συγκεκριμένη θέση και δεν το έχετε ήδη κάνει κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε θέσεις για οποιονδήποτε άλλο επιβάτη της ομάδας σας.
Βήμα 3: Εκτυπώστε την κάρτα επιβίβασής σας, καθώς και των επιβατών που ταξιδεύουν μαζί σας. Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την κάρτα επιβίβασης σε μορφή PDF και να την εκτυπώσετε αργότερα, ή να τη στείλετε μέσω email σε κάποιον που μπορεί να την εκτυπώσει για εσάς.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε διαδικτυακό check-in μέσω ενός από τους οδηγούς «Πώς να», οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι στον ιστότοπο www.easyjet.com.

Τι πληροφορίες χρειάζομαι για να κάνω διαδικτυακό check-in;
Θα χρειαστείτε τον κωδικό κράτησής σας.
Ανάλογα με τον προορισμό σας, μπορεί να χρειαστεί να εισαγάγετε τα στοιχεία διαβατηρίου ή εθνικής ταυτότητας, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει κατά την κράτηση της πτήσης. Η επιβεβαίωση της κράτησής σας θα αναγράφει εάν πρέπει να δώσετε τις πληροφορίες αυτές.

Τι πληροφορίες θα αναγράφει η διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής μου;
Η διαδικτυακή κάρτα επιβίβασης αναγράφει: όνομα επιβάτη, αριθμό πτήσης, ημερομηνία πτήσης, αριθμό θέσης, αεροδρόμια αναχώρησης και άφιξης, κωδικούς αεροδρομίων αναχώρησης και άφιξης, ώρα αναχώρησης, ώρα που κλείνουν οι πύλες, κωδικό κράτησης, πληροφορίες σειράς, τύπο κράτησης, αριθμό ακολουθίας (κωδικός αεροδρομίου), αριθμό εγγράφου ταυτότητας (εάν υπάρχει) και οδηγίες για το μέρος επιβίβασης του αεροσκάφους.
Στην κάρτα επιβίβασής σας δεν αναγράφονται οι αποσκευές για τις οποίες έχετε κάνει κράτηση - ωστόσο σχεδιάζουμε να προσφέρουμε την υπηρεσία αυτή σύντομα.

Πού μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in;
Μπορείτε να κάνετε διαδικτυακό check-in και να εκτυπώσετε την κάρτα επιβίβασής σας από 30 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση της πτήσης σας. Οποιαδήποτε επακόλουθη πτήση, συμπεριλαμβανομένης της πτήσης επιστροφής σας, θα είναι επίσης διαθέσιμη για διαδικτυακό check-in (υπό την προϋπόθεση ότι οι πτήσεις αυτές πραγματοποιούνται εντός 30 ημερών από την αρχική σας πτήση).

Πότε μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in για την πτήση της επιστροφής μου;
Μπορείτε να κάνετε διαδικτυακό check-in για την πτήση επιστροφής σας την ίδια στιγμή που κάνετε check-in για την αρχική σας πτήση (από 30 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την αρχική σας πτήση), υπό την προϋπόθεση ότι η πτήση της επιστροφής πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την αρχική σας πτήση.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να εκτυπώσετε τις κάρτες επιβίβασης για την πτήση της επιστροφής σας προτού φύγετε από το σπίτι, χωρίς να ψάχνετε για εκτυπωτή όταν είστε μακριά.

Μπορώ να αλλάξω θέση ή τα στοιχεία στην κράτηση εάν έχω κάνει διαδικτυακό check-in και έχω εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης;
Εάν πρέπει να κάνετε μια αλλαγή στην κράτησή σας ή να αλλάξετε θέση αφού έχετε κάνει διαδικτυακό check-in και έχετε εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασής σας, θα πρέπει να εκτυπώσετε ξανά τη νέα κάρτα επιβίβασης.
Αυτό μπορείτε να το κάνετε μέσω της σελίδας ΚΑΝΤΕ CHECK-IN ΤΩΡΑ ή της σελίδας Διαδικτυακό check-in χρησιμοποιώντας τον κωδικό κράτησης ή μέσω της Διαχείρισης κρατήσεων με τη διεύθυνση email και τον κωδικό σας. Όλους αυτούς τους συνδέσμους θα τους βρείτε στον ιστότοπο www.easyJet.com.

Μπορείτε να εκτυπώσετε την κάρτα επιβίβασής σας όσες φορές θέλετε. Μπορείτε επίσης να την κατεβάσετε και να την αποθηκεύσετε σε μορφή PDF για να την εκτυπώσετε αργότερα, ή να τη στείλετε μέσω email σε κάποιον που μπορεί να την εκτυπώσει για εσάς.

Υπάρχει κάποια χρέωση για το διαδικτυακό check-in;
Όχι. Το διαδικτυακό check-in παρέχεται δωρεάν.

Μπορώ να κάνω check-in στο αεροδρόμιο;
Η easyJet είναι μια αεροπορική γραμμή με διαδικτυακό check-in. Το διαδικτυακό check-in παρέχεται δωρεάν και μπορείτε να εκτυπώσετε τις κάρτες επιβίβασης για όλες τις πτήσεις σας μία μόνο φορά. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να περιμένετε στην ουρά στο αεροδρόμιο για να κάνετε check-in.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, θα μπορείτε να κάνετε check-in και να εκτυπώνετε την κάρτα επιβίβασής σας στο αεροδρόμιο, όμως αυτή η υπηρεσία θα πάψει σταδιακά να ισχύει. Αξίζει να σημειωθεί ότι το check-in στο αεροδρόμιο είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για το ταξίδι σας.
Γι' αυτό το λόγο παρακαλείστε να εξοικειωθείτε από τώρα με τη διαδικασία του διαδικτυακού check-in. Για να σας βοηθήσουμε σε αυτό, έχουμε δημιουργήσει μια σειρά από αναλυτικούς οδηγούς «Πώς να» που θα σας βοηθήσουν να κάνετε διαδικτυακό check-in και οι οποίοι θα διατίθενται στον ιστότοπο www.easyJet.com από τις 30 Απριλίου. Οι οδηγοί αυτοί θα σας δίνουν οδηγίες βήμα προς βήμα για να κάνετε διαδικτυακό check-in. Θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορο και εύκολο είναι.

Μπορώ να πληρώσω για να κάνω check-in στο αεροδρόμιο;
Όχι, δεν μπορείτε να πληρώσετε για να κάνετε check-in στο αεροδρόμιο. Παρακαλείστε να κάνετε διαδικτυακό check-in.


Τι θα γίνει εάν ξεχάσω να κάνω διαδικτυακό check-in;
Καταλαβαίνουμε ότι έχετε πολλά πράγματα να κάνετε πριν ταξιδέψετε για επαγγελματικούς λόγους ή για διασκέδαση. Γι' αυτό το λόγο, έχουμε εισάγει μια νέα υπηρεσία υπενθύμισης των πελατών να κάνουν διαδικτυακό check-in που συμπεριλαμβάνει και την αποστολή ενός τελικού email δύο μέρες πριν από το ταξίδι σας. Τα email σας παρέχουν ξεκάθαρα βήματα για το πώς να κάνετε διαδικτυακό check-in. Παρακαλούμε προσθέστε το [email protected] στο βιβλίο διευθύνσεών σας ή στη λίστα ασφαλών αποστολέων για να εξασφαλίσετε ότι τα email υπενθύμισης θα έρθουν στα εισερχόμενά σας.
Μπορείτε να κάνετε check-in έως και δύο ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση της πτήσης σας.
Έχουμε επίσης αναπτύξει μια σειρά από οδηγούς «Πώς να» για να σας βοηθήσουν να κάνετε διαδικτυακό check-in, οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι στον ιστότοπο www.easyJet.com από τις 30 Απριλίου. Οι οδηγοί αυτοί σας δίνουν οδηγίες βήμα προς βήμα για να κάνετε διαδικτυακό check-in. Θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορο και εύκολο είναι.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, θα μπορείτε να κάνετε check-in και να εκτυπώνετε την κάρτα επιβίβασής σας στο αεροδρόμιο, όμως αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να περιμένετε αρκετά στην ουρά. Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή θα πάψει σταδιακά να ισχύει.

Δεν έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο επομένως πώς μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in και να εκτυπώσω την κάρτα επιβίβασής μου;
Μπορείτε πάντα να ζητήσετε από έναν φίλο ή μέλος της οικογένειάς σας να κάνει για εσάς διαδικτυακό check-in και να εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασής σας, δίνοντας τους τον κωδικό κράτησής σας. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη σας ότι, για λόγους ασφαλείας, στο αεροδρόμιο θα σας ζητηθεί να επιδείξετε τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής σας και το κατάλληλο δελτίο ταυτότητας με φωτογραφία.
Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε εσείς οι ίδιοι διαδικτυακό check-in χρησιμοποιώντας ένα δημόσιο υπολογιστή και εκτυπωτή, για παράδειγμα της τοπικής βιβλιοθήκης ή να χρησιμοποιήσετε τον υπολογιστή και τον εκτυπωτή στη δουλειά (πάντα να ζητάτε πρώτα άδεια από τον αρμόδιο διευθυντή).

Δεν έχω πρόσβαση σε εκτυπωτή. Μπορώ να εκτυπώσω την κάρτα επιβίβασής μου στο αεροδρόμιο;
Η κάρτα επιβίβασής σας θα είναι σε μορφή PDF, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να την αποθηκεύσετε και να τη στείλετε με email στον εαυτό σας ή σε κάποιον άλλον για να την εκτυπώσει, για παράδειγμα στη δουλειά ή σε ένα ίντερνετ καφέ.
Αυτή την εποχή σχεδιάζουμε την εφαρμογή easyJet που θα επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν check-in πιο εύκολα. Επιπλέον, τους επόμενους μήνες θα τεθεί σε δοκιμή, σε επιλεγμένα αεροδρόμια, μια νέα κάρτα επιβίβασης μέσω κινητού.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, θα μπορείτε να κάνετε check-in και να εκτυπώνετε την κάρτα επιβίβασής σας στο αεροδρόμιο, όμως αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να περιμένετε αρκετά στην ουρά. Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή θα πάψει σταδιακά να ισχύει.
Διαθέτει η easyJet στο αεροδρόμιο γκισέ αυτοεξυπηρέτησης όπου μπορώ να εκτυπώσω την κάρτα επιβίβασής μου;
Όχι. Παρακαλούμε εκτυπώστε την κάρτα επιβίβασής σας πριν πάτε στο αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης είναι το μόνο easyJet αεροδρόμιο που έχει δωρεάν γκισέ αυτοεξυπηρέτησης, που όμως δεν ανήκουν στην easyJet και συνεπώς, εάν ταξιδεύετε με παραδοτέα αποσκευή θα πρέπει να περιμένετε στην ουρά δύο φορές: αρχικά για το γκισέ και μετά ξανά στο γραφείο παράδοσης αποσκευών μας. Για να εξοικονομήσετε χρόνο, σας συνιστούμε να κάνετε διαδικτυακό check-in και να εκτυπώσετε την κάρτα επιβίβασής σας πριν πάτε στο αεροδρόμιο.
Έχω κάνει διαδικτυακό check-in αλλά ξέχασα να εκτυπώσω την κάρτα επιβίβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να έχετε ξανά πρόσβαση στην κράτησή σας μέσω της «Διαχείρισης κρατήσεων» και να κατεβάσετε την κάρτα επιβίβασής σας για να την εκτυπώσετε.


Διαθέτει η easyJet υπηρεσία παροχής κάρτας επιβίβασης μέσω κινητού;
Στους επόμενους μήνες θα τεθεί σε δοκιμή σε επιλεγμένα αεροδρόμια μια νέα κάρτα επιβίβασης μέσω κινητού.


Μπορεί να κάνει κάποιος άλλος διαδικτυακό check-in για λογαριασμό μου;
Ναι, μπορεί. Απλώς δώστε τον κωδικό κράτησής σας και θα μπορέσει να κάνει διαδικτυακό check-in για εσάς και να εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασής σας. Για λόγους ασφαλείας, παρακαλείστε να μη γνωστοποιείτε τον κωδικό κράτησής σας σε κανέναν άλλο παρά μόνο στο πρόσωπο που θα κάνει το διαδικτυακό check-in για εσάς.

Στο αεροδρόμιο θα σας ζητηθεί να επιδείξετε τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής σας και το κατάλληλο δελτίο ταυτότητας με φωτογραφία.


Χρειάζομαι ειδική βοήθεια στο αεροδρόμιο. Μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in;
Ναι. Πρέπει πάντα να κάνετε διαδικτυακό check-in εφόσον έχετε αυτή τη δυνατότητα. Παρακαλούμε ενημερώστε μας τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης σας σχετικά με τη βοήθεια που χρειάζεστε στο αεροδρόμιο. Κατά αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να εξασφαλίσουμε την οργάνωση του απαραίτητου εξοπλισμού και των απαραίτητων μέσων στο αεροδρόμιο. Εάν δεν μπορείτε να μας ενημερώσετε 48 ώρες πριν, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε αλλά ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην παροχή της βοήθειας που χρειάζεστε.

Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τις ανάγκες σας διαδικτυακά μέσω της Διαχείρισης κρατήσεων.

Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπος www.easyJet.com είναι πλήρως προσβάσιμος σε άτομα που χρησιμοποιούν αναγνώστες οθόνης και άλλες επιβοηθητικές τεχνολογίες αλλά εάν δεν μπορείτε να προσπελάσετε τον ιστότοπο της easyJet και χρειάζεστε βοήθεια για να κάνετε check-in, έχετε απορίες ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με Ειδικές Ανάγκες στα παρακάτω νούμερα:+44 1582 227 7147

Όταν φτάσετε στο αεροδρόμιο, εάν έχετε ζητήσει βοήθεια εκ των προτέρων, θα σας περιμένει στο σημείο άφιξής σας (π.χ. πάρκινγκ αυτοκινήτων, σταθμός, χώρος παράδοσης αποσκευών). Εάν δεν έχετε ζητήσει βοήθεια από το σημείο άφιξής σας, παρακαλούμε πηγαίνετε στην Παράδοση Αποσκευών της easyJet, ή στο Γραφείο Πωλήσεων ή στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου κάποιος θα μπορέσει να σας βοηθήσει.

Έχω παραδοτέα αποσκευή και συνεπώς θα χρειαστεί ούτως ή άλλως να περιμένω στην ουρά στο αεροδρόμιο. Μπορώ την ίδια στιγμή να κάνω check-in στο αεροδρόμιο;
Έχουμε αρχίσει σταδιακά να καταργούμε τα γραφεία check-in στο αεροδρόμιο και να τα αντικαθιστούμε με γραφεία Παράδοσης Αποσκευών, όπου θα ελέγχονται μόνο τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα και θα παραδίδονται οι αποσκευές σας,

Τα γραφεία παράδοσης αποσκευών έχουν σχεδιαστεί να είναι γρήγορα και αποτελεσματικά για να μπορείτε να παραδίδετε τις αποσκευές σας μέσα σε ελάχιστο χρόνο και να πηγαίνετε απευθείας στην ασφάλεια αεροδρομίου.
Θυμηθείτε επίσης ότι το διαδικτυακό check-in της easyJet είναι δωρεάν και, σε αντίθεση με άλλες αεροπορικές εταιρείες, σας προσφέρει το πλεονέκτημα της εκτύπωσης όλων των καρτών επιβίβασης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων επιστροφής, πριν φύγετε από το σπίτι. Έτσι δεν χρειάζεται να ψάχνετε για εκτυπωτή όταν βρίσκεστε μακριά.

Έχω κάνει διαδικτυακό check-in. Πού θα πρέπει να αφήσω την παραδοτέα αποσκευή μου;
Τα γραφεία παράδοσης αποσκευών ανοίγουν δύο ώρες πριν και κλείνουν ακριβώς 40 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση της πτήσης σας. Τα γραφεία παράδοσης αποσκευών σε αεροδρόμια στο Ισραήλ, την Ιορδανία, την Αίγυπτο και το Μαρόκο ανοίγουν τρεις ώρες πριν και κλείνουν 60 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Παρακαλείστε να έχετε υπόψη σας ότι εάν ταξιδεύετε από την Αίγυπτο, θα πρέπει να έχετε μαζί σας εκτυπωμένη τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής σας, καθώς οι αυστηροί τοπικοί κανονισμοί ασφαλείας απαιτούν να έχετε μαζί σας την επιβεβαίωση πτήσης για να σας επιτραπεί η είσοδος στο κτίριο των τερματικών σταθμών και το χώρο της παράδοσης αποσκευών.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Παρακαλείστε να έχετε υπόψη σας ότι σε ορισμένα αεροδρόμια ισχύουν διαφορετικά ωράρια για τα γραφεία παράδοσης αποσκευών και παραλαβής της κάρτας επιβίβασης, καθώς και διαφορετικές ώρες για το κλείσιμο των πυλών. Ελέγξτε το email επιβεβαίωσης της πτήσης και τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασης για περισσότερες λεπτομέρειες.

Τι θα πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα email για να κάνω check-in ενώ δεν είμαι εγώ ο επιβάτης;
Θα πρέπει αμέσως να προωθήσετε το email στον επιβάτη. Παρακαλείστε να ενημερώσετε τους πελάτες κατά την κράτηση της πτήσης ότι θα πρέπει να κάνουν διαδικτυακό check-in.
Δεν έχω λάβει κάποιο email που να με ενημερώνει ότι πρέπει να κάνω διαδικτυακό check-in. Τι πρέπει να κάνω;
Όλοι οι επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση μέσω διαδικτύου θα λάβουν email που θα τους υπενθυμίζουν να κάνουν διαδικτυακό check-in. Παρακαλούμε ελέγξτε τους φακέλους spam ή junk και προσθέστε το [email protected] στο βιβλίο διευθύνσεών σας ή στη λίστα ασφαλών αποστολέων για να εξασφαλίσετε ότι τα email υπενθύμισης θα έρθουν στα εισερχόμενά σας.
Εάν δεν κάνατε εσείς οι ίδιοι την κράτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε όσο το δυνατόν πιο σύντομα με το πρόσωπο που έκανε την κράτηση και ζητήστε τον κωδικό κράτησης ούτως ώστε να μπορείτε να κάνετε check-in μέσω της σελίδας ΚΑΝΤΕ CHECK-IN ΤΩΡΑ ή της σελίδας Διαδικτυακό check-in, που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.easyJet.com.

Είναι ασφαλές το διαδικτυακό check-in;
Η προστασία των στοιχείων των πελατών μας –τόσο τα οικονομικά όσο και τα προσωπικά στοιχεία– είναι πολύ σημαντική για εμάς, και συνεπώς η υπηρεσία διαδικτυακού check-in είναι πολύ ασφαλής.
Εφαρμόζουμε έναν μεγάλο αριθμό τεχνικών ελέγχων για να προστατεύουμε τα στοιχεία σας κάθε στιγμή. Οι έλεγχοι αυτοί επανεξετάζονται, αξιολογούνται ο καθένας ξεχωριστά και επικυρώνονται σε συνεχή βάση. Χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση των δεδομένων για να είστε ήσυχοι ότι οι συναλλαγές που διενεργούνται στον ιστότοπό μας είναι ασφαλείς και ότι τα στοιχεία σας δεν θα γνωστοποιηθούν ποτέ σε τρίτους,.


Η κράτηση της πτήσης μου έχει γίνει από κάποιον άλλο και συνεπώς δεν έχω τις λεπτομέρειες που χρειάζεται για να κάνω διαδικτυακό check-in.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε όσο το δυνατόν πιο σύντομα με το πρόσωπο που έκανε την κράτηση και ζητήστε τον κωδικό κράτησης ούτως ώστε να μπορείτε να κάνετε check-in μέσω της σελίδας ΚΑΝΤΕ CHECK-IN ΤΩΡΑ ή της σελίδας Διαδικτυακό check-in, που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.easyJet.com.
Προσπάθησα να κάνω διαδικτυακό check-in αλλά δεν έχω τον κωδικό της κράτησής μου.
Το άτομο που έκανε την κράτηση της πτήσης σας για λογαριασμό σας θα έχει λάβει ένα email επιβεβαίωσης του κωδικού κράτησης. Παρακαλούμε ζητήστε να σας προωθήσουν αυτές τις πληροφορίες όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

Και σχετικά με την πτήση επιστροφής; Δεν θα έχω πρόσβαση σε εκτυπωτή για να εκτυπώσω την κάρτα επιβίβασής μου όταν θα είμαι μακριά.
Το διαδικτυακό check-in της easyJet σας επιτρέπει να κάνετε check-in και να εκτυπώσετε τις κάρτες επιβίβασης για όλες τις πτήσεις πριν φύγετε από το σπίτι. Έτσι δεν χρειάζεται να ψάχνετε για εκτυπωτή όταν βρίσκεστε μακριά.

Μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in για ένα βρέφος;
Εάν το βρέφος κάτσει στην αγκαλιά σας, θα πρέπει να κάνετε κανονικά διαδικτυακό check-in. Εάν έχετε πληρώσει για να έχει το βρέφος δική του θέση μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενδέχεται να μην μπορείτε να κάνετε διαδικτυακό check-in και να επιλέξετε δύο θέσεις μαζί. Εάν συμβεί αυτό, θα πρέπει να πάτε σε κάποιο από τα Γραφεία Πωλήσεων ή τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών της easyJet, ή να βρείτε κάποιον εκπρόσωπο της easyJet στο αεροδρόμιο. Θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία check-in για εσάς και θα εκτυπώσουν τις επιπλέον κάρτες επιβίβασής σας.

Ταξιδεύω με το τσέλο μου. Μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in;
Ναι, παρακαλούμε κάντε κανονικά διαδικτυακό check-in.

Το διαδικτυακό check-in είναι διαθέσιμο για όλες τις πτήσεις;
Ναι.

Σε μερικά αεροδρόμια, εξαιτίας των τοπικών κανονισμών ασφαλείας θα χρειαστεί να επιδείξετε τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής σας στο γραφείο παράδοσης αποσκευών για να λάβετε τη σφραγίδα επικύρωσης. Η σφραγίδα επικύρωσης αποτελεί νομική απαίτηση για την αναχώρηση από τα αεροδρόμια αυτά και συνεπώς, ακόμη και εάν ταξιδεύετε μόνο με χειραποσκευή, παρακαλείστε να βεβαιωθείτε ότι θα φτάσετε στο αεροδρόμιο έχοντας αρκετό χρόνο στη διάθεσή σας.
Τα email που λαμβάνετε τα οποία σας υπενθυμίζουν να κάνετε διαδικτυακό check-in θα σας ενημερώνουν εάν απαιτείται σφραγίδα επικύρωσης.
Παρακαλείστε να έχετε υπόψη σας ότι εάν ταξιδεύετε από την Αίγυπτο, θα πρέπει να έχετε μαζί σας εκτυπωμένη τη διαδικτυακή κάρτα επιβίβασής σας, καθώς οι αυστηροί τοπικοί κανονισμοί ασφαλείας απαιτούν να έχετε μαζί σας την επιβεβαίωση πτήσης για να σας επιτραπεί η είσοδος στο κτίριο των τερματικών σταθμών και το χώρο της παράδοσης αποσκευών.


Προσπάθησα να κάνω διαδικτυακό check-in αλλά λαμβάνω συνεχώς το μήνυμα ότι δεν μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in και πρέπει να κάνω check-in στο αεροδρόμιο
Αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια και πιθανότατα οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα. Σας συνιστούμε να δοκιμάσετε αργότερα ή, εάν το θέμα εξακολουθεί, παρακαλούμε πηγαίνετε στα γραφεία παράδοσης αποσκευών στο αεροδρόμιο, όπου θα ολοκληρωθεί το check-in και θα σας εκτυπώσουν την κάρτα επιβίβασής σας.

Όταν εκτυπώνω την κάρτας επιβίβασης, λείπουν διάφορα τμήματά της. Είναι αυτό σωστό;
Όχι. Η εκτυπωμένη κάρτα επιβίβασής σας θα πρέπει να εμφανίζεται ολόκληρη σε μία σελίδα προκειμένου να μπορεί να σαρωθεί στο αεροδρόμιο. Εάν λείπουν τμήματα της σελίδας ή έχουν εκτυπωθεί σε περισσότερες από μία σελίδες, σας συνιστούμε να αλλάξετε τη Διαμόρφωση της Σελίδας (Page Setup), να ρυθμίσετε τα περιθώρια της σελίδας ώστε να μην υπερβαίνουν την 1" (2,5 cm) και να εκτυπώσετε τη σελίδα με προσανατολισμό «Πορτραίτο» (portrait).

Έχω κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και δεν μπορώ να κάνω διαδικτυακό check-in
Εάν έχετε κάνει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, παρακαλούμε επικοινωνήστε όσο το δυνατόν πιο σύντομα με τον υπάλληλο που έκανε την κράτηση και ζητήστε τον κωδικό κράτησης ούτως ώστε να μπορείτε να κάνετε check-in μέσω της σελίδας ΚΑΝΤΕ CHECK-IN ΤΩΡΑ ή της σελίδας Διαδικτυακό check-in, που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.easyJet.com.


Είμαι τακτικός πελάτης της easyJet και πάντα κάνω check-in στο αεροδρόμιο. Γιατί τώρα θα πρέπει να κάνω διαδικτυακό check-in;
Η easyJet είναι μια διαδικτυακή αεροπορική εταιρεία και ως φυσικό επακόλουθο το check-in για τις πτήσεις μας πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου. Θέλουμε να αφαιρέσουμε κάθε βήμα που δεν χρειάζεται και να κάνουμε το ταξίδι πιο εύκολο για εσάς. Το διαδικτυακό check-in μειώνει το χρόνο που πρέπει να ξοδέψετε σε ουρές στο αεροδρόμιο: Τα γραφεία παράδοσης αποσκευών θα είναι γρήγορα και εύκολα.

Δεν επιθυμώ να κάνω διαδικτυακό check-in. Μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών για να το κάνουν για λογαριασμό μου;
Όχι, η εξυπηρέτηση πελατών δεν μπορεί να πραγματοποιήσει διαδικτυακό check-in για εσάς. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με το διαδικτυακό check-in, μπορείτε να κατεβάσετε έναν από τους οδηγούς «Πώς να» από το www.easyJet.com από τις 30 Απριλίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ