Ένα εκατομμύριο κρατήσεις θέσεων από τουρίστες τον Μάιο
Επαναλειτουργεί το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ισπανία
Άνοιγμα στις τουριστικές αγορές της Αμερικής και του Καναδά, επαναστόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο και προσέγγιση της Λατινικής Αμερικής μέσω Ισπανίας είναι τα βασικά σημεία της στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού το 2022, που παρουσίασε η πρόεδρός του, Άντζελα Γκερέκου στο 5ο Συνέδριο Τουρισμού: «Βόρεια Ελλάδα: Τουριστική 'Ανθιση Όλο το Χρόνο» που διοργανώνεται σε υβριδική μορφή στη Θεσσαλονίκη.
«Έχουμε μάθει να είμαστε ευέλικτοι» τόνισε η κ. Γκερέκου αναφερόμενη στη στρατηγική του ΕΟΤ, όπως διαμορφώνεται μετά την απώλεια των αγορών της Ρωσίας και της Ουκρανίας λόγω του πολέμου.Είναι σαφές ότι η Ελλάδα προσπάθησε και κράτησε τη θέση της όσον αφορά την επισκεψιμότητά της και την επιλεξιμότητάς της ως προορισμός σε πολύ υψηλές θέσεις, επειδή διαχειρίστηκε με πολύ σωστό τρόπο την κατάσταση με την πανδημία, ανέφερε η πρόεδρος του ΕΟΤ. Διευκρίνισε ότι έχουν ξεκινήσει καμπάνιες και διαφημίσεις σε κοντινές χώρες -Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία και Πολωνία- που επηρεάζονται κατά κάποιο τρόπο από τον πόλεμο.
«Ανοίγουμε και ενδυναμώνουμε άλλες μεγάλες αγορές. Ήδη έχουμε μία μεγάλη δυναμική ροή που έχει ξεκινήσει από την Αμερική με έξι πτήσεις εβδομαδιαίως και από τον Καναδά με δύο πτήσεις εβδομαδιαίως. Έχουμε στοχεύσει ξανά στο Ηνωμένο Βασίλειο, που φαίνεται να αποδίδει εξαιρετικά και ήδη τα μηνύματα από την Αγγλία είναι ενθαρρυντικά, κάτι που φάνηκε την περίοδο του Πάσχα, αλλά και τις πρώτες μέρες του Μαίου» επισήμανε η πρόεδρος του ΕΟΤ αναφέροντας ότι ένα εκατομμύριο θέσεις έχουν κλειστεί για το πρώτο 15μερο του Μαϊου από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία.
Η πρόεδρος του ΕΟΤ είπε επίσης ότι θα επαναλειτουργήσει το γραφείο του οργανισμού στην Ισπανία με στόχο το άνοιγμα και τη σύνδεση με μία τεράστια αγορά που είναι η Λατινική Αμερική, «τόσο μακριά, αλλά και τόσο κοντά σε σχέση με την έννοια της γνώσης, της παιδείας και της αγάπη που έχει για την Ελλάδα» όπως σημείωσε.
Σύμφωνα με την κ. Γκερέκου ο ΕΟΤ επιδιώκει ισορροπημένη προβολή όλων των περιοχών της χώρας. Θέλει διεύρυνση και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στόχος του είναι η βιωσιμότητα.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους τουρίστες της γενιάς των Millenials, οι οποίοι εκτός από τη διασκέδαση θέλουν να έχουν μία πιο προσωπική και βιωματική εμπειρία με τον τόπο που επισκέπτονται και την κοινότητα, θέλουν για λίγες μέρες να νιώσουν ντόπιοι.«Η Ελλάδα έχει απίστευτο εύρος μοναδικών εξαιρετικών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη. Η ποιότητα είναι το μεγάλο μας στοίχημα. Θέλουμε οι επισκέπτες μας να είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, να γνωρίζουν γιατί επιλέγουν την Ελλάδα, τους ακριβείς λόγους που η χώρα μας τους προσφέρει μία ολιστική εμπειρία και δεν επιλέγουν έναν άλλο προορισμό» ανέφερε.