Ποιοι μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση και με ποιες προϋποθέσεις και ποιες είναι οι κρίσιμες λεπτομέρειες; Οι απαντήσεις ακολουθούν.

1) Ποιες κατηγορίες υπάγονται στη ρύθμιση;

H ρύθμιση έχει πεδίο εφαρμογής το σύνολο των φυσικών προσώπων και το σύνολο των βεβαιωμένων οφειλών τους, που έγιναν ληξιπρόθεσμες έως 31.12.2018. Προαιρετικά, ο οφειλέτης θα μπορεί να υπαγάγει στη ρύθμιση και ρυθμισμένες με τις πάγιες ρυθμίσεις οφειλές (12-24 δόσεις), οφειλές από ρυθμίσεις λόγω φυσικών καταστροφών και οφειλές που είναι σε αναστολή.

2) Με ποιες προϋποθέσεις;

Για να μπει κάποιος στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει υποβάλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος για την τελευταία 5ετία, δηλαδή από το φορολογικό έτος 2013 έως και το 2017, εκτός αν δεν ήταν υπόχρεος για κάποιο ή κάποια έτη, οπότε θα δηλώνει αυτό στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

3) Πού και πότε μπορούν να κάνουν αίτηση οι πολίτες για να υπαχθούν στη ρύθμιση;

Η αίτηση θα γίνεται σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα Taxisnet, από τη Δευτέρα 20.05.2019. Μόνο σε περιπτώσεις τεχνικής αδυναμίας διαδικτυακής υποστήριξης θα απαιτείται η παρουσία του πολίτη στην αρμόδια για την είσπραξη υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε. (π.χ. Δ.Ο.Υ.).

Η αίτηση θα μπορεί να υποβληθεί έως και την 28.6.2019.

4) Σε πόσες δόσεις ρυθμίζει κανείς τα χρέη του και από τι εξαρτάται;

Ο αριθμός των δόσεων που προβλέπεται στη νέα ρύθμιση φτάνει έως και τις 120, με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18, υπό τον περιορισμό της ελάχιστης μηνιαίας δόσης των 30 ευρώ.

Για εισόδημα έως 10.000 ευρώ, χορηγείται δυνατότητα ρύθμισης σε έως 120 δόσεις με περιορισμό την ελαχίστη των 30 ευρώ.

Για εισοδήματα άνω των 10.000 ευρώ οι δόσεις μπορούν να φτάσουν και πάλι έως τις 120. Για τα εισοδήματα αυτά, εφαρμόζεται προοδευτικός συντελεστής, προκειμένου να προσδιοριστεί η δυνατότητα αποπληρωμής του κάθε οφειλέτη και ο αριθμός των δόσεων, σε συνάρτηση με το χρέος του. Επίσης, προβλέπεται μείωση των συντελεστών ανάλογα με τον αριθμό των τέκνων.

5) Ποια είναι τα ευεργετήματα που απολαμβάνει κανείς από την υπαγωγή στη ρύθμιση;

Με μόνη την υπαγωγή στη ρύθμιση, θα μειώνονται οι προσαυξήσεις των οφειλών σε ποσοστό 10%.

Περαιτέρω, προβλέπεται μείωση προσαυξήσεων και τόκων μέχρι 90% (συμπεριλαμβανομένου του αρχικού 10%), εφόσον ο οφειλέτης επιλέξει μικρότερο αριθμό δόσεων από αυτό που του προτείνεται από την φορολογική διοίκηση.

Η εφάπαξ καταβολή θα οδηγεί σε απαλλαγή προσαυξήσεων σε ποσοστό 100%.

Σε περίπτωση που ο οφειλέτης επιλέξει σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης την εφάπαξ εξόφληση ή τη μείωση του αριθμού των υπολειπόμενων δόσεων, θα προβλέπεται ανάλογη απαλλαγή από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

Με την υπαγωγή στη ρύθμιση, θα αναστέλλεται η εκτέλεση της ποινής για χρέη προς το Δημόσιο, θα αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων (δηλ. κατασχέσεις/πλειστηριασμοί) και θα χορηγείται φορολογική ενημερότητα.

Για οφειλέτες που τους έχει επιβληθεί κατάσχεση τραπεζικών λογαριασμών, η υπαγωγή στη νέα ρύθμιση θα είναι δυνατή, καθότι θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης της ρύθμισης από το δεσμευμένο λογαριασμό. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δίνεται ούτως ή άλλως δυνατότητα στο φορολογούμενο να ζητήσει τον περιορισμό της κατάσχεσης έως και 70%, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Επιπλέον, οι φορολογούμενοι που τηρούν τις ρυθμίσεις τους, με αίτησή τους προς τη φορολογική διοίκηση, μπορούν να κερδίζουν σε μηνιαία βάση τη μερική άρση του κατασχεμένου λογαριασμού τους, σε ύψος ανάλογο με το ποσό που καταβάλλουν για την εξόφληση των ρυθμίσεών τους. Η διαδικασία αυτή θα γίνεται ηλεκτρονικά.

6) Με ποιο τρόπο χάνεται η ρύθμιση;

Η ρύθμιση χάνεται αν δεν καταβληθούν 2 συνεχόμενες δόσεις ή αν καθυστερήσει η καταβολή των δύο τελευταίων δόσεων. Επίσης, αν δεν υποβληθούν οι προβλεπόμενες δηλώσεις εισοδήματος και Φ.Π.Α. σε όλη τη διάρκεια της ρύθμισης εντός 3 μηνών από την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής τους. Τέλος, η ρύθμιση θα χαθεί αν κατά τη διάρκειά της δεν εξοφληθούν ή τακτοποιηθούν κατά νόμιμο τρόπο εντός 2μήνου από τη λήξη προθεσμίας καταβολής τους, οι οφειλές που θα γεννηθούν μετά την υπαγωγή στη ρύθμιση, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα θα επέλθει και αν δεν τακτοποιηθούν οι οφειλές που έχουν γεννηθεί από την αρχή του έτους εντός 2μήνου από την υπαγωγή στη ρύθμιση. Εξυπακούεται ότι τη ρύθμιση θα χάνουν όποιοι υποπέσουν καθ’ υποτροπή σε φορολογικές παραβάσεις, ιδίως όσον αφορά τη μη έκδοση φορολογικών παραστατικών κλπ.

Αν η ρύθμιση χαθεί, τότε ο οφειλέτης υποχρεούται σε άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής, με όλες τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις και τόκους εκπρόθεσμης καταβολής και επιδιώκεται η άμεση είσπραξη με όλα τα προβλεπόμενα αναγκαστικά μέτρα.

7) Ποιοι εξαιρούνται από την υπαγωγή στη ρύθμιση;

Από τη ρύθμιση εξαιρούνται όσοι απώλεσαν τη ρύθμιση των 100 δόσεων ή του εξωδικαστικού συμβιβασμού μετά τις 06.05.2019, όσοι έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα για φοροδιαφυγή ή λαθρεμπορία, καθώς και οφειλές που αφορούν σε ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων ή που απαγορεύεται η ρύθμισή τους από άλλους νόμους (π.χ. Ε.Φ.Κ.)

ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Για νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου εισάγεται ρύθμιση ανάλογη με αυτήν για τα φυσικά πρόσωπα, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση των νομικών αυτών προσώπων.

ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

1) Ποιες κατηγορίες υπάγονται στη ρύθμιση;

Η ρύθμιση θα έχει πεδίο εφαρμογής για όλα τα κερδοσκοπικά νομικά πρόσωπα και για το σύνολο των βεβαιωμένων οφειλών τους, που έγιναν ληξιπρόθεσμες έως 31.12.2018. Προαιρετικά, ο οφειλέτης θα μπορεί να υπαγάγει στη ρύθμιση και ρυθμισμένες με τις πάγιες ρυθμίσεις οφειλές (12-24 δόσεις), οφειλές από ρυθμίσεις λόγω φυσικών καταστροφών και οφειλές που είναι σε αναστολή.

2) Με ποιες προϋποθέσεις;

Για να μπει κάποιος στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει υποβάλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος για την τελευταία 5ετία, δηλαδή έως και το 2017, εκτός αν το νομικό πρόσωπο έχει προβεί σε παύση εργασιών, οπότε η 5ετία υπολογίζεται έως το έτος διακοπής εργασιών.

3) Πού και πότε μπορούν να κάνουν αίτηση τα νομικά πρόσωπα κερδοσκοπικού χαρακτήρα για να υπαχθούν στη ρύθμιση;

Η αίτηση θα γίνεται σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα Taxisnet, από τη Δευτέρα 20.05.2019. Μόνο σε περιπτώσεις τεχνικής αδυναμίας διαδικτυακής υποστήριξης θα απαιτείται η παρουσία του πολίτη στην αρμόδια για την είσπραξη υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε. (π.χ. Δ.Ο.Υ.).

Η αίτηση θα μπορεί να υποβληθεί έως και την 28.6.2019.

4) Σε πόσες δόσεις ρυθμίζουν τα χρέη τους και από τι εξαρτάται;

Εισάγονται δύο ειδών ρυθμίσεις, ανάλογα με το είδος της οφειλής.

Α) Για οφειλές από τακτική αιτία (δηλαδή π.χ. από φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ κλπ.), η ρύθμιση θα περιλαμβάνει έως 24 δόσεις.

Β) Για οφειλές από έκτακτη αιτία ή από φόρους που καταβάλλονται εφάπαξ, θα περιλαμβάνει έως 36 δόσεις.

Η ελάχιστη μηνιαία δόση ορίζεται και για τα νομικά πρόσωπα στα 30 ευρώ.

5) Ποια είναι τα ευεργετήματα που απολαμβάνουν τα νομικά πρόσωπα κερδοσκοπικού χαρακτήρα από την υπαγωγή στη ρύθμιση;

Με μόνη την υπαγωγή στη ρύθμιση, θα μειώνονται οι προσαυξήσεις των οφειλών σε ποσοστό 10%.

Η εφάπαξ καταβολή θα οδηγεί σε απαλλαγή προσαυξήσεων σε ποσοστό 100%. Επίσης, προβλέπεται μείωση προσαυξήσεων και τόκων, εφόσον ο οφειλέτης επιλέξει μικρότερο αριθμό δόσεων από το μέγιστο προβλεπόμενο αριθμό (24 ή 36, ανά περίπτωση).

Σε περίπτωση που ο οφειλέτης επιλέξει σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης την εφάπαξ εξόφληση ή τη μείωση του αριθμού των υπολειπόμενων δόσεων, θα προβλέπεται ανάλογη απαλλαγή από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

Με την υπαγωγή στη ρύθμιση, θα αναστέλλεται η εκτέλεση της ποινής για χρέη προς το Δημόσιο, θα αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων (δηλ. κατασχέσεις/πλειστηριασμοί) και θα χορηγείται φορολογική ενημερότητα.

Για οφειλέτες που τους έχει επιβληθεί κατάσχεση τραπεζικών λογαριασμών, η υπαγωγή στη νέα ρύθμιση θα είναι δυνατή, καθότι θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης της ρύθμισης από το δεσμευμένο λογαριασμό. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, δίνεται ούτως ή άλλως δυνατότητα στο φορολογούμενο να ζητήσει τον περιορισμό της κατάσχεσης έως και 70%, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Επιπλέον, τα νομικά πρόσωπα κερδοσκοπικού χαρακτήρα που τηρούν τις ρυθμίσεις τους, με αίτησή τους προς τη φορολογική διοίκηση, μπορούν να κερδίζουν σε μηνιαία βάση τη μερική άρση του κατασχεμένου λογαριασμού τους, σε ύψος ανάλογο με το ποσό που καταβάλλουν για την εξόφληση των ρυθμίσεών τους. Η διαδικασία αυτή θα γίνεται ηλεκτρονικά.

6) Με ποιο τρόπο χάνεται η ρύθμιση;

Η ρύθμιση χάνεται αν δεν καταβληθούν 2 συνεχόμενες δόσεις ή αν καθυστερήσει η καταβολή των δύο τελευταίων δόσεων. Επίσης, αν δεν υποβληθούν οι προβλεπόμενες δηλώσεις εισοδήματος και Φ.Π.Α. σε όλη τη διάρκεια της ρύθμισης εντός 3 μηνών από την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής τους. Τέλος, η ρύθμιση θα χαθεί αν κατά τη διάρκειά της δεν εξοφληθούν ή τακτοποιηθούν κατά νόμιμο τρόπο εντός 2μήνου από τη λήξη προθεσμίας καταβολής τους οι οφειλές που θα γεννηθούν μετά την υπαγωγή στη ρύθμιση, ενώ το ίδιο αποτέλεσμα θα επέλθει και αν δεν τακτοποιηθούν οι οφειλές που έχουν γεννηθεί από την αρχή του έτους εντός 2μήνου από την υπαγωγή στη ρύθμιση. Εξυπακούεται ότι τη ρύθμιση θα χάνουν όποιοι υποπέσουν καθ’ υποτροπή στις φορολογικές παραβάσεις, ιδίως όσον αφορά τη μη έκδοση φορολογικών παραστατικών κλπ.

Αν η ρύθμιση χαθεί, τότε ο οφειλέτης υποχρεούται σε άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής, με όλες τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις και τόκους εκπρόθεσμης καταβολής και επιδιώκεται η άμεση είσπραξη με όλα τα προβλεπόμενα αναγκαστικά μέτρα.

7) Ποιοι εξαιρούνται από την υπαγωγή στη ρύθμιση;

Από τη ρύθμιση εξαιρούνται όσοι απώλεσαν τη ρύθμιση των 100 δόσεων ή του εξωδικαστικού συμβιβασμού μετά τις 06.05.2019, όσοι έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα για φοροδιαφυγή ή λαθρεμπορία, καθώς και οφειλές που αφορούν σε ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων ή που απαγορεύεται η ρύθμισή τους από άλλους νόμους (π.χ. Ε.Φ.Κ.).

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

(αφορούν και τα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με την εξαίρεση του παραδείγματος 6 που περιλαμβάνει έκπτωση λόγω τέκνων)

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 10.000 € και συνολική οφειλή 3.600 €.

Η ρύθμιση γίνεται σε 120 δόσεις των 30 € (γιατί το εισόδημα είναι έως 10.000 €).

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 13.000 € και συνολική οφειλή 3.000 €.

Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

Έως τα 10.000 €, ο συντελεστής είναι 0.

Για τις επόμενες 3.000 € Χ 4% = 120 € (ετήσια ικανότητα αποπληρωμής)

Άρα, μηνιαία ικανότητα 120 / 12 = 10 €

Λόγω της ελάχιστης καταβολής 30 € ανά μήνα, προκύπτει αριθμός δόσεων 3.000 € / 30 = 100. Άρα, η ρύθμιση ορίζεται στις 100 δόσεις.

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 21.000 € και συνολική οφειλή 30.000 €.

Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

Έως τα 10.000 €, ο συντελεστής είναι 0.

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 4% = 200 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 6% = 300 €

Για τις τελευταίες επιπλέον 1.000 € Χ 8% = 80 €

Άρα, σύνολο ετήσιας ικανότητας αποπληρωμής: 580 €

Άρα, μηνιαία ικανότητα 580 / 12 = 48,33 €

Άρα, προκύπτει αριθμός δόσεων 30.000 € / 48,33 = 620.

Άρα, η ρύθμιση είναι στο μέγιστο δυνατό αριθμό, στις 120 δόσεις.

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 51.000 € και συνολική οφειλή 3.000 €.

Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

Έως τα 10.000 €, ο συντελεστής είναι 0.

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 4% = 200 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 6% = 300 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 8% = 400 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 10% = 500 €

Για τις επόμενες επιπλέον 20.000 € Χ 12% = 2.400 €

Για τις τελευταίες επιπλέον 1.000 € Χ 15% = 150 €

Άρα, σύνολο ετήσιας ικανότητας αποπληρωμής: 3.950 €

Άρα, μηνιαία ικανότητα 3.950/ 12 = 329,17 €

Άρα, προκύπτει αριθμός δόσεων 3.000 € / 329,17 = 9,11, άρα 9 δόσεις.

Άρα, η ρύθμιση ορίζεται στις ελάχιστες 18 δόσεις.

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 30.000 € και οφειλή 6.000 €.

Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

Έως τα 10.000 €, ο συντελεστής είναι 0.

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 4% = 200 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 6% = 300 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ 8% = 400 €

Για τις τελευταίες επιπλέον 5.000 € Χ 10% = 500 €

Άρα, σύνολο ετήσιας ικανότητας αποπληρωμής: 1.400 €

Άρα, μηνιαία ικανότητα 1.400 / 12 = 116,67 €

Άρα, προκύπτει αριθμός δόσεων 6.000 € / 116,67 = 51,42, άρα 51 δόσεις.

Άρα, η ρύθμιση ορίζεται στις 51 δόσεις.

  1. Έστω οφειλέτης με εισόδημα 30.000 €, οφειλή 6.000 € και ένα (1) τέκνο.

Η ρύθμιση γίνεται ως εξής:

Έως τα 10.000 €, ο συντελεστής είναι 0.

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ (4-1)=3% = 150 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ (6-1)=5% = 250 €

Για τις επόμενες επιπλέον 5.000 € Χ (8-1)=7% = 350 €

Για τις τελευταίες επιπλέον 5.000 € Χ (10-1)=9% = 450 €

Άρα, σύνολο ετήσιας ικανότητας αποπληρωμής: 1.200 €

Άρα, μηνιαία ικανότητα 1.200 / 12 = 100 €

Άρα, προκύπτει αριθμός δόσεων 6.000 € / 100 = 60 δόσεις.

Άρα, η ρύθμιση ορίζεται στις 60 δόσεις.

Ο "χάρτης" των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 20 Ιουνίου
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 12 έως 16 Οκτωβρίου

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 12 έως 16 Οκτωβρίου

09.10.20261 λεπτ.
Ρήτρα διαφυγής για την ενέργεια αποκλειστικά για την Ελλάδα ενέκρινε η Κομισιόν – Τι προβλέπει η απόφαση

Ρήτρα διαφυγής για την ενέργεια αποκλειστικά για την Ελλάδα ενέκρινε η Κομισιόν – Τι προβλέπει η απόφαση

09.10.20261 λεπτ.
Η Αρχή για το Ξέπλυμα δεσμεύει όλα τα περιουσιακά στοιχεία Γάκα και Θεοδωρόπουλου

Η Αρχή για το Ξέπλυμα δεσμεύει όλα τα περιουσιακά στοιχεία Γάκα και Θεοδωρόπουλου

09.10.20261 λεπτ.
Motor Oil: Δύο εργαζόμενοι τραυματίες κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στο διυλιστήριο

Motor Oil: Δύο εργαζόμενοι τραυματίες κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης στο διυλιστήριο

09.10.20261 λεπτ.
Στο 5% ο πληθωρισμός τον Σεπτέμβριο – Η ενεργειακή ακρίβεια «καίει» τα νοικοκυριά

Στο 5% ο πληθωρισμός τον Σεπτέμβριο – Η ενεργειακή ακρίβεια «καίει» τα νοικοκυριά

09.10.20261 λεπτ.
Κυρ. Μητσοτάκης: Το καλώδιο θα προχωρήσει χωρίς έκπτωση στα κυριαρχικά μας δικαιώματα

Κυρ. Μητσοτάκης: Το καλώδιο θα προχωρήσει χωρίς έκπτωση στα κυριαρχικά μας δικαιώματα

09.10.20261 λεπτ.
Πληθωρισμός
Eurobank: Η διεθνής συγκυρία και οι διαρθρωτικές αδυναμίες κρατούν στα ύψη τον πληθωρισμό

Eurobank: Η διεθνής συγκυρία και οι διαρθρωτικές αδυναμίες κρατούν στα ύψη τον πληθωρισμό

09.10.20261 λεπτ.
Γ. Στουρνάρας: «Success story» η πορεία της Ελλάδας, προς νέο ρεκόρ στον τουρισμό το 2026

Γ. Στουρνάρας: «Success story» η πορεία της Ελλάδας, προς νέο ρεκόρ στον τουρισμό το 2026

08.10.20261 λεπτ.
Τέλος τα μετρητά στην αντικαταβολή ακόμη και για αγορές 10 ευρώ

Τέλος τα μετρητά στην αντικαταβολή ακόμη και για αγορές 10 ευρώ

08.10.20261 λεπτ.
Μητσοτάκης από τις Σκουριές Χαλκιδικής: Η χώρα είναι ανοιχτή σε επενδύσεις και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία

Μητσοτάκης από τις Σκουριές Χαλκιδικής: Η χώρα είναι ανοιχτή σε επενδύσεις και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία

08.10.20261 λεπτ.
Δημόσιο: Πρωταθλητής στα «φέσια» με 3,82 δισ. ευρώ – Χρωστάει παντού και βάζει τους ιδιώτες στην αναμονή

Δημόσιο: Πρωταθλητής στα «φέσια» με 3,82 δισ. ευρώ – Χρωστάει παντού και βάζει τους ιδιώτες στην αναμονή

08.10.20261 λεπτ.
Eξαγωγές: Ποιοι κλάδοι συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά
Αλμα 26,7% στις εξαγωγές τον Αύγουστο και 17,7% στις εισαγωγές

Αλμα 26,7% στις εξαγωγές τον Αύγουστο και 17,7% στις εισαγωγές

08.10.20261 λεπτ.
Στο Λουξεμβούργο ο Κυρ. Πιερρακάκης για Eurogroup και ECOFIN – Ενέργεια, επενδύσεις και ανταγωνιστικότητα στο επίκεντρο

Στο Λουξεμβούργο ο Κυρ. Πιερρακάκης για Eurogroup και ECOFIN – Ενέργεια, επενδύσεις και ανταγωνιστικότητα στο επίκεντρο

08.10.20261 λεπτ.
Πετρέλαιο θέρμανσης: Διπλή επιδότηση για τα νοικοκυριά – Πότε ξεκινά η ενίσχυση

Πετρέλαιο θέρμανσης: Διπλή επιδότηση για τα νοικοκυριά – Πότε ξεκινά η ενίσχυση

08.10.20261 λεπτ.
Καμπανάκι από το ΔΝΤ: Πετρέλαιο, χρέος και AI απειλούν την παγκόσμια ανάπτυξη

Καμπανάκι από το ΔΝΤ: Πετρέλαιο, χρέος και AI απειλούν την παγκόσμια ανάπτυξη

07.10.20261 λεπτ.