ΕΔΑ Αττικής: Φέρνει το φυσικό αέριο πιο κοντά στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της Αττικής

 ΕΔΑ Αττικής: Φέρνει το φυσικό αέριο πιο κοντά στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της Αττικής

Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα της ΕΔΑ Αττικής, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής μπορούν να υποβάλουν εύκολα, γρήγορα και κυρίως ανέξοδα, την αίτηση σύνδεσης, ελαχιστοποιώντας το χρόνο διεκπεραίωσης των διαδικασιών που απαιτούνται και καθιστώντας ταχύτερη την αναζήτηση της πορείας εξέλιξης της αίτησης από τους ενδιαφερόμενους

 

Η Ενέργεια αποτελεί καίριο παράγοντα για τη λειτουργία και ανάπτυξη όλου του φάσματος της οικονομίας και της κοινωνίας, ενώ η χρήση της παίζει το σημαντικότερο ρόλο στη βιωσιμότητα του φυσικού περιβάλλοντος. Το μεγάλο στοίχημα στις μέρες μας, αφορά στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέσα από τη σταδιακή αντικατάσταση των ρυπογόνων ορυκτών καυσίμων με καθαρές μορφές ενέργειας.

Στο πλαίσιο της Ενεργειακής Μετάβασης, το μερίδιο του φυσικού αερίου στο ενεργειακό μείγμα αυξάνεται διαρκώς, καθώς θεωρείται το πλέον αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον από τα συμβατικά καύσιμα. Με δεδομένη τη σημασία του φυσικού αερίου, η τροφοδότηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού καταναλωτών αποτελεί πρωταρχική επιδίωξη μιας εταιρείας. Προκειμένου να το επιτύχει, όμως, πέραν της παρουσίας όλων των συντελεστών της αγοράς και των παρόχων, απαιτούνται οι κατάλληλες υποδομές και το δίκτυο που καθιστά δυνατή την απρόσκοπτη διανομή του.

Αυτό το ρόλο έχει αναλάβει η Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής (ΕΔΑ Αττικής) Μ.Α.Ε., η οποία λειτουργεί, συντηρεί και αναπτύσσει ένα δίκτυο, συνολικού μήκους άνω των 3.900 χιλιομέτρων, μέσω του οποίου διανέμει περισσότερα από 4,5 εκατ. MWh φυσικού αερίου ετησίως, σε περισσότερα από 430.000 νοικοκυριά και 232 μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες, σε 52 Δήμους της Αττικής. Προκειμένου να επιτελέσει την αποστολή της με τον πλέον αποδοτικό και ασφαλή τρόπο, αλλά και για να προσφέρει συνεχώς αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους καταναλωτές, η ΕΔΑ Αττικής αξιοποιεί πλήρως και συστηματικά τις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας, αλλά και στην εποχή που αναδύεται στον απόηχό της, είναι σαφές ότι η ψηφιοποίηση αποτελεί το μοναδικό βιώσιμο δρόμο προς το μέλλον και το ίδιο ισχύει και για τον κλάδο της Ενέργειας.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΔΑ Αττικής, έχει δεσμευθεί εξαρχής να επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και νέες τεχνολογίες που παράγουν προστιθέμενη αξία για όλους τους συντελεστές της αγοράς και κυρίως για τους πελάτες της. Η ψηφιοποίηση αφορά φυσικά και στην εξυπηρέτηση πελατών. Αρχής γενομένης από την παρουσία της στο περιβάλλον του διαδικτύου, η Εταιρεία έχει δημιουργήσει μια νέα, σύγχρονη και απόλυτα λειτουργική ιστοσελίδα (www.edaattikis,gr), που προσφέρει άμεση και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που αφορούν στις διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου. Παράλληλα, λειτουργεί και ως μια αναβαθμισμένη εμπειρία πλοήγησης για όλους όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν καλύτερα για τα προγράμματα επιδότησης της Εταιρείας, ενώ παρέχει και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά του φυσικού αερίου και τις χρήσεις του.

Μέσα από τη νέα ιστοσελίδα της ΕΔΑ Αττικής, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής μπορούν να υποβάλουν εύκολα, γρήγορα και κυρίως ανέξοδα, την αίτηση σύνδεσης, ελαχιστοποιώντας το χρόνο διεκπεραίωσης των διαδικασιών που απαιτούνται και καθιστώντας ταχύτερη την αναζήτηση της πορείας εξέλιξης της αίτησης από τους ενδιαφερόμενους. Παράλληλα μπορούν να ελέγχουν, τόσο τη διαθεσιμότητα του δικτύου στην περιοχή τους, όσο και τον προγραμματισμό της Εταιρείας για την επέκτασή του. Συμπληρωματικά με την ιστοσελίδα, λειτουργεί μια σύγχρονη εφαρμογή για smartphones και tablets, ή η εφαρμογή EDA APP για android και ios συσκευές, που προσφέρει λεπτομερή ενημέρωση και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για σύγχρονα εργαλεία και λύσεις που απλοποιούν, σε μεγάλο βαθμό, τη συγκέντρωση και αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, όπως και την εν γένει διαδικασία σύνδεσης, γεγονός που διευκολύνει την αντίληψη της έννοιας της Ενέργειας από πλευράς καταναλωτών και την μετατρέπει σε μια απείρως πιο εύκολη υπόθεση για όλους.

Αυτή τη συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία υπηρετεί η ψηφιοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών της ΕΔΑ Αττικής, καθώς και η ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογιών και εγκατάσταση ευφυών συστημάτων μέτρησης στις νέες συνδέσεις. Παράλληλα, αντικαθιστούμε, σταδιακά, τα συστήματα παλαιότερης τεχνολογίας με νέες, έξυπνες συσκευές αυξημένων δυνατοτήτων και λειτουργιών που θα δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να συμμετέχει ενεργά στην αγορά ενέργειας, αλλά και ευρύτερα, στην πιο αποτελεσματική και οικονομική μορφή λειτουργίας της. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνουμε τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των συστημάτων μας, καθώς και μία αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους τους πελάτες της Εταιρείας.

Επιπλέον, έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε μια καινοτόμο δράση ενημέρωσης των πολιτών, σε συνεργασία με Δήμους της Περιφέρειας Αττικής. Το «Σπίτι της ΕΔΑ Αττικής», αποτελεί ένα νέο “θεσμό” επαφής και επικοινωνίας της Εταιρείας με τους πολίτες. Εκπρόσωποι της ΕΔΑ Αττικής επισκέπτονται προγραμματισμένα και σε τακτά χρονικά διαστήματα, Δημαρχεία και δημοτικούς χώρους ανά τους Δήμους της Περιφέρειας, με σκοπό να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους καταναλωτές για τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου, όπως και τη διαδικασία σύνδεσης στο δίκτυο διανομής της Εταιρείας.

Η ΕΔΑ Αττικής παραμένει προσανατολισμένη στον κύριο στόχο της, να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες όσο το δυνατό περισσότερων νοικοκυριών και επιχειρήσεων, στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας, σε φυσικό αέριο, με αποδοτικό και οικονομικό τρόπο και με την αξιοποίηση καινοτόμων δράσεων και νέων ψηφιακών εργαλείων, να οφελήσει τους πολίτες της Αττικής και την οικονομία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ