Γεμίζουν ξανά οι σακούλες στα σούπερ μάρκετ
Σχεδόν όλες οι κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ παρουσιάσαν αύξηση. Ποιες είναι αυτές που τρέχουν με διψήφια ανάπτυξη
Σύμφωνα με την έρευνα της IRI το πρώτο δίμηνο του 2019 οι δύο κατηγορίες που παρουσίαζουν διψήφια άνοδο σε αύξηση πωλήσεων σε αξία είναι τα αλκοολούχα ποτά (+12.9%) και τα σνακς (12,5%).
Ακολουθούν - πάντα σε αύξηση σε αξία - τα είδη σπιτιού (8,4%), τα γαλακτοκομικά (6,9%), τα ροφήματα (6,4%), το συσκευασμένο φαγητό (5,9%), τα συστατικά και οι πρώτες ύλες (3,9%), τα είδη υγιεινής (3%), τα είδη ομορφιάς & περιποίησης (2,5%) και τα απορρυπαντικά και καθαριστικά (2,4%).
Η μόνη κατηγορία η οποία κινήθηκε καθοδικά στο πρώτο δίμηνο του 2019 ήταν αυτή των κατεψυγμένων (-1,8%).
Σε ότι αφορά στις πωλήσεις σε όγκο προηγούνται τα σνάκς (+11,8%) και ακολουθούν: αλκοολούχα (6,7%), γαλακτοκομικά (5,4%), συσκευασμένο φαγητό (4,8%) και συστατικά & πρώτες ύλες με 4,7%. Και εδώ η μόνη κατηγορία που κινήθηκε, έστω και οριακά, πτωτικα ήταν τα κατεψυγμένα με ποσοστό 0,3%.