Ο manager που «τάραξε τα νερά» στην εγχώρια αγορά

Στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ το νερο Θεόνη

Ο manager που «τάραξε τα νερά» στην εγχώρια αγορά

Την παρουσία του στις διεθνείς αγορές συνεχίζει να επεκτείνει δυναμικά το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη. 

Ο Δημήτρης Τσέλιος εγκατέλειψε τις οικογενειακές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και εγκαθίσταται στην Καρδίτσα όπου είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας AHB, μιας οικογενειακής επιχείρησης η οποία ελέγχει μια φυσική πηγή νερού στα Αγραφα και διακινεί το βραβευμένο εμφιαλωμένο φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη».

 

Το 1996 η οικογένεια Τσέλιου ίδρυσε την ΑΗΒ και ανέλαβε την εκμετάλλευση της πηγής Γκούρα, μέσα στο δάσος της Βατσουνιάς στα Αγραφα, σε υψόμετρο 1.100 μέτρων.
Το 2013 η εταιρεία κατάφερε να κυκλοφορήσει στην αγορά το προϊόν της πηγής της, το νερό «Θεόνη», το οποίο βαφτίστηκε από τη ομώνυμη μυθολογική νύμφη των πηγών.

Υστερα από επένδυση 5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία υπερσύγχρονου εμφιαλωτηρίου κοντά στην πηγή, η εταιρεία άρχισε το 2013 να ανοίγεται πλέον στην αγορά, εισερχόμενη σταδιακά στη λιανική και φθάνοντας σήμερα να διαθέτει παρουσία σε 20.000 σημεία. Η διείσδυση έγινε αρχικά στην περιοχή της Θεσσαλίας σε συνεργασία με χονδρεμπόρους, ωστόσο το 2015 συνήψε εμπορική συμφωνία για τη διανομή και στην Αθήνα.
Ηδη το νερό «Θεόνη» είναι τοποθετημένο σε μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, με την οποία στις αρχές του 2017 αποφασίστηκε η επέκταση της συνεργασίας.
Μετά την αρχική τοποθέτηση του σε 26 σουπερμάρκετ της αλυσίδας (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Θεσσαλία, Λαμία και Πάτρα), αποφασίστηκε η ένταξη σε ολόκληρο το δίκτυο της αλυσίδας πανελλαδικά. Παράλληλα, το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» διείσδυσε και στο δίκτυο του Ομίλου Παντελιάδη, δηλαδή στα MyMarket και στα Metro Cash&Curry. Διατηρεί, δε, επαφές για την είσοδό του σε όλα τα υπόλοιπα μεγάλα δίκτυα, πέραν της παρουσίας του σε εστιατόρια και μικρά σημεία.

Στο μεταξύ, μέσα στα μόλις τρία χρόνια εμπορικής παρουσίας, το νερό έχει σαρώσει στους σχετικούς διαγωνισμούς ποιότητας και γευσιγνωσίας. Πέρα, όμως, από τις διακρίσεις, η εταιρεία αρχίζει να αποκτά κρίσιμο οικονομικό μέγεθος. Το 2014 παρουσίασε κύκλο εργασιών της τάξης του 1 εκατ. ευρώ, το 2015 άγγιξε τα 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ το 2016 εκτιμάται ότι έκλεισε με κύκλο εργασιών της τάξης των 4,5 εκατ. ευρώ.

Ηδη πραγματοποιεί εξαγωγές σε 15 χώρες, με στόχο οι εξαγωγές της να αγγίξουν το 40% της παραγωγής της. Αναλυτικότερα, στη διεθνή αγορά, οι εξαγωγές της εταιρείας σημειώνουν συνεχή ανοδική πορεία, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να απολαμβάνεται ήδη από καταναλωτές σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ.
Προσφάτως, επεκτάθηκε στην αγορά της Νοτίου Αφρικής. Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με ηγετικές αλυσίδες σουπερμάρκετ του εξωτερικού, όπως οι Supermarchés MATCH και DEEN Supermarkten, ενώ έχει σταθερή παρουσία στις σημαντικότερες εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών, όπως οι Food Expo, Anuga, Gulfood και Sia. Διατηρεί, επίσης, εμπορικές θυγατρικές στα Εμιράτα, στην Ολλανδία και στον Καναδά.

Στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται και νέες παραγωγικές επενδύσεις, ύψους 7-10 εκατ. ευρώ, που θα ολοκληρωθούν το 2017 και θα έχουν ως αποτέλεσμα τον τετραπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της, ώστε να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, καθώς και στην επέκταση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου με γυάλινες συσκευασίες και ανθρακούχο νερό. Σημειώνεται ότι η δυνατότητα παραγωγής της εταιρείας είναι 20.000 φιάλες την ώρα και 180 εκατ. φιάλες ετησίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ