Airbus, easyJet, Rolls-Royce ενώνουν τις δυνάμεις τους στο Ηνωμένο Βασίλειο για πτήσεις με υδρογόνο

 Airbus, easyJet, Rolls-Royce ενώνουν τις δυνάμεις τους στο Ηνωμένο Βασίλειο για πτήσεις με υδρογόνο

Η Airbus σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα εμπορικό αεροσκάφος με υδρογόνο έως το 2035

Η Airbus, η easyJet και η Rolls-Royce ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προσπαθήσουν να τοποθετήσουν τη Βρετανία στην πρώτη γραμμή των αερομεταφορών με υδρογόνο, καθώς η βιομηχανία σχεδιάζει τη πορείας της προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα.

Οι εταίροι εγκαινίασαν τη συμμαχία Hydrogen in Aviation (HIA) την Τρίτη για να διασφαλίσουν ότι η υποδομή, η πολιτική, τα ρυθμιστικά πλαίσια και τα πλαίσια ασφάλειας είναι έτοιμα για όταν το πρώτο αεροσκάφος που κινείται με υδρογόνο θα ανέβει στον ουρανό.

«Θα ήταν ασυγχώρητο εάν το αεροσκάφος ήταν πραγματικά διαθέσιμο έτοιμο να πετάξει και μπορούσαμε να το χειριστούμε, αλλά στην πραγματικότητα, αναχαιτίστηκε επειδή ορισμένες από αυτές τις πολιτικές δεν ίσχυαν πραγματικά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, Johan Lundgren σε συνέντευξη Τύπου.

Η Airbus σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα εμπορικό αεροσκάφος με υδρογόνο έως το 2035 και ο Lundgren είπε ότι ήλπιζε ότι η easyJet θα ήταν ο πρώτος πελάτης.
Η πτήση υδρογόνου είναι μία από τις πολλές ανταγωνιστικές τεχνολογίες που διερευνώνται, καθώς η αεροπορία αντιμετωπίζει ένα τρομακτικό έργο να επιτύχει στόχους καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050.

Αλλά οι προκλήσεις του καυσίμου περιλαμβάνουν την εξασφάλιση έτοιμου εφοδιασμού που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τον επανασχεδιασμό αεροσκαφών για μεγάλες και βαριές δεξαμενές και νέες υποδομές στα αεροδρόμια.

Οι εταίροι της HIA, στους οποίους περιλαμβάνεται η βρετανική εταιρεία κατασκευής ανταλλακτικών GKN Aerospace και η εταιρεία πράσινης ενέργειας Orsted με έδρα τη Δανία, δήλωσαν ότι υπάρχει τεράστιος όγκος δουλειάς που πρέπει να γίνει για τη δημιουργία των σχετικών πλαισίων και ότι έπρεπε να συνεργαστούν με την κυβέρνηση και τις ρυθμιστικές αρχές της αεροπορίας και της ασφάλειας.
Πριν από το τέλος του 2023, η HIA είπε ότι θα συντάξει μια έκθεση που θα καθορίζει τα ορόσημα που πρέπει να επιτευχθούν τα επόμενα 10 χρόνια για να γίνει πραγματικότητα η πτήση με υδρογόνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ