Και το Netflix… ενέδωσε στις διαφημίσεις – Τέλος στην κοινή χρήση κωδικών

Και το Netflix… ενέδωσε στις διαφημίσεις – Τέλος στην κοινή χρήση κωδικών

Οι περικοπές τιμών του Netflix και το πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις εκτιμάται θα βοηθήσουν στην προσθήκη περισσότερων χρηστών

 

 

Η Netflix Inc αναμένεται να ανακοινώσει ότι πρόσθεσε περίπου 2 εκατομμύρια συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο και οι επενδυτές θα εξετάσουν αν οι πρόσφατες μειώσεις τιμών και η έναρξη ενός σχεδίου που υποστηρίζεται από διαφημίσεις δελεάζουν τους καταναλωτές να εγγραφούν και μείνουν.

Η εταιρεία, η οποία έχασε 200.000 συνδρομητές το προηγούμενο τρίμηνο, επέστρεψε στην ανάπτυξη συνδρομητών το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αλλά ο ρυθμός των προσθηκών της έχει επιβραδυνθεί δραματικά, αναγκάζοντάς την να σκεφτεί τρόπους για να αποσπάσει έσοδα από τα 100 εκατομμύρια άτομα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία χωρίς να την πληρώνουν.

Για να το κάνει αυτό, ο γίγαντας ροής έχει καταπολεμήσει σε ορισμένες χώρες την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ή τη ροή Netflix από μη μέλη που δεν ανήκουν στο ίδιο νοικοκυριό, κάτι που μπορεί να ωθήσει τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν την υπηρεσία ως μια σπασμωδική αντίδραση, αλλά είναι πιθανό να επιστρέψουν σε αυτό, εκτιμούν οι αναλυτές.

Η καταστολή θα έχει «πιο ουσιαστικό αντίκτυπο» το τρίμηνο του Ιουνίου και το Netflix θα μπορούσε να αποκτήσει περισσότερους από 10 εκατομμύρια νέους συνδρομητές καθώς μετατρέπει τους δωρεάν χρήστες σε επί πληρωμή, δήλωσε ο αναλυτής της Rosenblatt Securities, Barton Crockett.

Το Netflix αναμένεται να προσθέσει 3,43 εκατομμύρια συνδρομητές την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, σύμφωνα με 16 αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv, έναντι 970.000 απωλειών συνδρομητών το προηγούμενο τρίμηνο.

Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, η εταιρεία αναμένεται να έχει προσθέσει καθαρά 2,07 εκατομμύρια συνδρομητές, έναντι πτώσης 200.000 συνδρομητών ένα χρόνο νωρίτερα. Το ίδιο το Netflix έχει σταματήσει να δίνει προβλέψεις για τη μέτρηση.

Το Netflix πρόκειται να σημειώσει αύξηση των εσόδων του πρώτου τριμήνου κατά σχεδόν 4%, σύμφωνα με τη Refinitiv, σημειώνοντας τη δεύτερη πιο αργή ανάπτυξή του ποτέ μετά από άνοδο σχεδόν 2% το τρίμηνο του Δεκεμβρίου.

Το τρίμηνο του Μαρτίου δεν είχε σημαντικές κυκλοφορίες με μη αγγλικές εκπομπές όπως το κορεατικό δράμα εκδίκησης "The Glory" και η τρίτη σεζόν του μεξικανικού δράματος "La Reina del Sur" να πηγαίνουν καλά, σύμφωνα με τον Jefferies.

Το Netflix έχει αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό από τη Walt Disney Co, την Amazon.com και τη Warner Bros Discover.Η Amazon έριξε το Netflix από την πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Parks Associate.

Η Warner Bros ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κυκλοφορήσει μια νέα υπηρεσία ροής στις 23 Μαΐου με την ονομασία "Max", συνδυάζοντας την ψυχαγωγία του HBO Max σε σενάριο με τα ριάλιτι του Discovery.

Το Netflix τον Νοέμβριο εισήγαγε ένα πρόγραμμα ροής με διαφημίσεις για 6,99 $ το μήνα σε 12 χώρες, αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια. Τα Hulu και Disney+ της Disney και το HBO Max έχουν ήδη επιλογές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.

«Ο ρόλος της διαφήμισης συνεχίζει να αυξάνεται σε σημασία για τις premium (υπηρεσίες ροής) ως μέρος των κερδοφόρων στρατηγικών ανάπτυξης τους», ανέφερε σε σημείωμα η εταιρεία αναλύσεων κοινωνικών μέσων Antenna τον περασμένο μήνα.

"Το 2020, μόνο μία στις πέντε νέες εγγραφές ήταν σε σχέδια που υποστηρίζονταν από διαφημίσεις· πέρυσι, ήταν σχεδόν μία στις τρεις."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ