Η εγγραφή των πρωτοετών φοιτητών 2016 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκπνέει σήμερα Δευτέρα 12 Σετεμβρίου 2016.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για πρώτη φορά φέτος για την εγγραφή των επιτυχόντων τίθεται σε λειτουργία το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους.

Με τον τρόπο αυτό, όπως σημειώνεται, οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών. Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, αναφέρει το υπουργείο Παιδείας. Επίσης, μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής τους (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Αν τα ατομικά στοιχεία που εμφανίζονται προσυμπληρωμένα στην εφαρμογή δεν συμφωνούν με τα στοιχεία της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, τότε οι επιτυχόντες πρέπει να προβούν στην άμεση διόρθωση και ενημέρωση των λανθασμένων στοιχείων τους στα συστήματα του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, μέσω σχετικής αίτησής σε οποιοδήποτε ΚΕΠ.

Ο επιτυχών, αφού ελέγξει την ορθότητα των προβαλλόμενων τροποποιημένων στοιχείων, θα πρέπει να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική εγγραφή του εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας. Οι εγγραφέντες για να έχουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες της κάθε Σχολής και Τμήματος, θα πρέπει να επιδείξουν στη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων θα καθοριστεί και θα πραγματοποιηθεί από τα αρμόδια υπουργεία, σημειώνει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας και επισημαίνει, τέλος, ότι όλες οι ανωτέρω διαδικασίες εγγραφής ολοκληρώνονται είτε από τους ίδιους τους επιτυχόντες ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο.

Καμπανάκι από το ΔΝΤ: Πετρέλαιο, χρέος και AI απειλούν την παγκόσμια ανάπτυξη

Καμπανάκι από το ΔΝΤ: Πετρέλαιο, χρέος και AI απειλούν την παγκόσμια ανάπτυξη

07.10.20261 λεπτ.
ΟΔΔΗΧ: Δημοπρασία εξάμηνων εντόκων την Τετάρτη - Δικαίωμα αγοράς και από φυσικά πρόσωπα
Στο 2,38% η απόδοση για τα τρίμηνα έντοκα – Υπερκάλυψη κατά 2,65 φορές

Στο 2,38% η απόδοση για τα τρίμηνα έντοκα – Υπερκάλυψη κατά 2,65 φορές

07.10.20261 λεπτ.
Ο Ρούμπιο στην Αθήνα: Η Ελλάδα «άγκυρα» των ΗΠΑ στην Ανατολική Μεσόγειο – Το μήνυμα στην Άγκυρα

Ο Ρούμπιο στην Αθήνα: Η Ελλάδα «άγκυρα» των ΗΠΑ στην Ανατολική Μεσόγειο – Το μήνυμα στην Άγκυρα

07.10.20261 λεπτ.
Von der Leyen: Όχι σε οριζόντιες επιδοτήσεις στην ενέργεια – Ποιοι θα στηριχθούν

Von der Leyen: Όχι σε οριζόντιες επιδοτήσεις στην ενέργεια – Ποιοι θα στηριχθούν

06.10.20261 λεπτ.
Η ενέργεια ξαναφουντώνει τον πληθωρισμό – Γιατί η Ελλάδα είναι πιο ευάλωτη

Η ενέργεια ξαναφουντώνει τον πληθωρισμό – Γιατί η Ελλάδα είναι πιο ευάλωτη

06.10.20261 λεπτ.
Κομισιόν: «Πολύ δύσκολος χειμώνας» όσον αφορά τις τιμές της ενέργειας

Κομισιόν: «Πολύ δύσκολος χειμώνας» όσον αφορά τις τιμές της ενέργειας

05.10.20261 λεπτ.
Πόθεν έσχες: Κρυμμένα εκατομμύρια πίσω από «λευκές» δηλώσεις

Πόθεν έσχες: Κρυμμένα εκατομμύρια πίσω από «λευκές» δηλώσεις

05.10.20261 λεπτ.
Δημόσιο χρέος: Περιορισμένες εκδόσεις ομολόγων το 2027 – Πρόωρες αποπληρωμές έως το 2031

Δημόσιο χρέος: Περιορισμένες εκδόσεις ομολόγων το 2027 – Πρόωρες αποπληρωμές έως το 2031

05.10.20261 λεπτ.
Οριακή αύξηση 0
Σούπερ μάρκετ: Πτώση τιμών 0,75% τον Σεπτέμβριο – Ποια προϊόντα φθήνυναν και πού συνεχίζεται η ακρίβεια

Σούπερ μάρκετ: Πτώση τιμών 0,75% τον Σεπτέμβριο – Ποια προϊόντα φθήνυναν και πού συνεχίζεται η ακρίβεια

05.10.20261 λεπτ.
Προϋπολογισμός 2027: Ανάπτυξη 2,3% και χρέος στο 128,8% – Οι «αστερίσκοι» του ΕΔΣ

Προϋπολογισμός 2027: Ανάπτυξη 2,3% και χρέος στο 128,8% – Οι «αστερίσκοι» του ΕΔΣ

05.10.20261 λεπτ.
Εργαλείο σύγκρισης δημόσιου χρέους Ελλάδας, Ισπανίας, Γαλλίας και Ιταλίας σε οθόνη laptop
Δημόσιο χρέος: Η Ελλάδα παύει να είναι η πιο χρεωμένη χώρα της ευρωζώνης – Πέφτει κάτω από την Ιταλία

Δημόσιο χρέος: Η Ελλάδα παύει να είναι η πιο χρεωμένη χώρα της ευρωζώνης – Πέφτει κάτω από την Ιταλία

03.10.20269 λεπτ.
Κρήτη: Μεγάλες καταστροφές από την κακοκαιρία – Παραμένει σε Red Code το νησί

Κρήτη: Μεγάλες καταστροφές από την κακοκαιρία – Παραμένει σε Red Code το νησί

03.10.20261 λεπτ.
Πετρέλαιο θέρμανσης: Πώς θα πέσει κάτω από 1,75 ευρώ το λίτρο

Πετρέλαιο θέρμανσης: Πώς θα πέσει κάτω από 1,75 ευρώ το λίτρο

03.10.20261 λεπτ.
Στουρνάρας: «Προσοχή» στις νέες αυξήσεις επιτοκίων – Ο επόμενος στόχος είναι η κατηγορία «Α»

Στουρνάρας: «Προσοχή» στις νέες αυξήσεις επιτοκίων – Ο επόμενος στόχος είναι η κατηγορία «Α»

02.10.20261 λεπτ.
ΣτΕ: Αντισυνταγματική η 20ετής και 10ετής παραγραφή για επιβολή πρόσθετων φόρων λόγω φοροδιαφυγής

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η 20ετής και 10ετής παραγραφή για επιβολή πρόσθετων φόρων λόγω φοροδιαφυγής

02.10.20261 λεπτ.