Τα ταξιδάκια... αναψυχής του Καραμούζη και o ρόλος του Τ.Χ.Σ.

Τα ταξιδάκια... αναψυχής του Καραμούζη και o ρόλος του Τ.Χ.Σ.
Την ώρα που η Eurobank είναι πλέον κρατική, αφού πέρασε στην αγκαλιά του Τ.Χ.Σ., καθώς κανείς ιδιώτης επενδυτής δεν εμπιστεύτηκε τα χρήματα του στην σημερινή διοίκησή της

, προκειμένου να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και να παραμείνει ιδιωτική, αυτή ακριβώς η απαξιωμένη διοίκηση, προφανώς με τις ευλογίες του ΤΧΣ, παραμένει στη θέση της, ενώ είναι η απόλυτα υπεύθυνη για την κατάληξη της τράπεζας. Και εδώ είναι που αρχίζουν τα ερωτήματα προς την κα Σακελαρίου του Τ.Χ.Σ.

Τα χρήματα που έβαλε ο Ελληνικός λαός κα Σακελαρίου, για να ανακεφαλαιοποιηθεί η Eurobank, τα 5, 83 δις. ευρώ δηλαδή, για τα οποία φορολογείται και έχει υποθηκεύσει το μέλλον των παιδιών του, ποιος και με ποιο τρόπο τα διαχειρίζεται;

Υπάρχει κάποια επιτροπή για να διαπιστώνει και να ελέγχει μια διοίκηση που έχει, αν κρίνουμε από τις εξελίξεις, αποτύχει;

Μετά τον απόλυτο έλεγχο της eurobank από το Τ.Χ.Σ, με ποιες αμοιβές παραμένει η ανίκανηδιοίκησή της να προσελκύσει κεφάλαια ιδιωτών στην αύξηση κεφαλαίου, στη θέση της;

Για ποιο λόγο ο κ. Καραμούζης, υποτίθεται για λογαριασμό της τράπεζας, οργανώνει roadshows στο εξωτερικό διάρκειας πολλών ημερών και μεγάλου κόστους; Είναι απεσταλμένος του Τ.Χ.Σ για κάποιο συγκεκριμένο λόγο;

Πόσο κόστισε το πρόσφατο ταξίδι στο Λονδίνο; Για ποιο σκοπό έγινε; Που έμεινε η πολυπληθής αποστολή; Ποιος τους επέλεξε; Τι εξασφάλισε από τους μεγάλους ξένους επενδυτές που είδε ο κ. Καραμούζης; Γιατί αυτά τα ταξίδια δεν έγινα νωρίτερα για να τους πείσει να μπουν στην αύξηση, αφού μιλάμε για τόσο λαμπρές προπτικές της τράπεζας;

Και το ρωτάμε, διότι όταν ο ελληνικός λαός πληρώνει για να παραμείνει ζωντανή η eurobank και άρα θα πρέπει να ενημερώνετε για τις όποιες κινήσεις γίνονται και έχουν κόστος. Πάντως αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι τα Μ.Μ.Ε., ασχολήθηκαν με την αγιογραφία του superτραπεζίτη Καραμούζη που είναι ο πρεσβευτής του βελτιωμένου κλίματος της χώρας στους ξένους και δεν έγραψαν ούτε μονόστηλο για την eurobank, τον Νανόπουλο κλπ. Και τους στόχους της τράπεζας.

Ποιος διαχειρίζεται το διαφημιστικό budget της Eurobank και με ποια κριτήρια γίνεται η κατανομή της διαφήμισης; Με βάση την τηλεθέαση των σταθμών, την κυκλοφορία των εφημερίδων την επισκεψιμότητα των sites ή με βάση ποιο εξυμνεί περισσότερο τον Καραμούζη και την διοίκηση;

Και το ρωτάμε διότι αν κρίνουμε από τις διαφημίσεις που βλέπουμε σε διάφορα μέσα που δεν τα παρακολουθεί ούτε η μάνα του… ιδιοκτήτη, τότε μάλλον το κριτήριο είναι το «γλείψιμο» του Καραμούζη και όχι η κάλυψη των πραγματικών αναγκών της τράπεζας.

Η κοινωνία σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα απαιτεί απαντήσεις τώρα!!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ