Sony: Mαζική αγωγή διεκδικεί 7,9 δισ. δολ. για τις τιμές του PlayStation Store
Μηνύθηκε πέρυσι για λογαριασμό σχεδόν 9 εκατομμυρίων ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια
Η Sony αντιμετωπίζει μαζική μήνυση αξίας έως και 6,3 δισεκατομμυρίων λιρών (7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για ισχυρισμούς ότι ο κατασκευαστής του PlayStation έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης του που οδηγεί σε υψηλές τιμές για τους πελάτες, αποφάσισε ένα δικαστήριο του Λονδίνου Τρίτη.
Η Sony Interactive Entertainment (SIE) μηνύθηκε πέρυσι για λογαριασμό σχεδόν 9 εκατομμυρίων ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια ή πρόσθετο περιεχόμενο μέσω του PlayStation Store της Sony.
Ο Alex Neill, συνήγορος των καταναλωτών που έχει εργαστεί σε προηγούμενες καμπάνιες, ασκεί αγωγή κατά της Sony, η οποία εκτιμάται σε έως και 5 δισεκατομμύρια λίρες (6,23 δισεκατομμύρια δολάρια) συν τόκους.
Οι δικηγόροι της είπαν ότι η συνολική εκτίμηση των ζημιών της υπόθεσης ήταν έως και 6,3 δισεκατομμύρια λίρες σε δικαστικές καταθέσεις τον περασμένο μήνα.
Υποστηγρίζει ότι η εταιρεία έκανε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της απαιτώντας ψηφιακά παιχνίδια και πρόσθετα να αγοράζονται και να πωλούνται μόνο μέσω του PlayStation Store, το οποίο χρεώνει προμήθεια 30% σε προγραμματιστές και εκδότες.
Ισχυρίζεται ότι οι πελάτες έχουν πληρώσει υψηλότερες τιμές για παιχνίδια και πρόσθετο περιεχόμενο από ό,τι το κανονικό.
Οι δικηγόροι της Sony υποστήριξαν ότι η υπόθεση ήταν «ελαττωματική από την αρχή μέχρι το τέλος» και είπαν ότι πρέπει να απορριφθεί.
Το Competition Appeal Tribunal αποφάσισε ότι η υπόθεση του Neill θα μπορούσε να συνεχιστεί, αν και είπε ότι τα άτομα που είχαν κάνει αγορές στο PlayStation Store μετά την κατάθεση της υπόθεσης το 2022 θα πρέπει να αφαιρεθούν από την προτεινόμενη κατηγορία εναγόντων.
Ο Νιλ ανέφερε σε δήλωσή του ότι η απόφαση της Τρίτης ήταν «το πρώτο βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα λάβουν πίσω ό,τι τους οφείλουν».