Black Friday: Επιλέγουν το φθηνότερο, εδώ και χρόνια, δώρο με τιμή κάτω από 35 δολ.

Black Friday: Επιλέγουν το φθηνότερο, εδώ και χρόνια, δώρο με τιμή κάτω από 35 δολ.

Μάχη των καταστημάτων με μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσουν καταναλωτές την περίοδο των γιορτών

 

Το πεδίο μάχης για τους λιανοπωλητές αυτές τις γιορτές στις ΗΠΑ είναι τα εμπορεύματα με τιμή 35 δολάρια και λιγότερο, θέτοντας το έδαφος για τη φθηνότερη περίοδο αγορών διακοπών εδώ και χρόνια για τηλεοράσεις, φορέματα, παιχνίδια και αθλητικά είδη, σύμφωνα με στελέχη λιανικής, ομοσπονδιακά δεδομένα τιμολόγησης και ανάλυση των πρώτων εκπτώσεων της Black Friday .

Τα παιχνίδια και τα είδη χόμπι είναι σε καλό δρόμο για να είναι λιγότερο ακριβά αυτή την εορταστική περίοδο για πρώτη φορά από το 2020, ενώ οι τιμές των αθλητικών ειδών μειώνονται αυτές τις γιορτές για πρώτη φορά από το 2018, σύμφωνα με στοιχεία από το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας (BLS).

Η τιμή μιας τηλεόρασης είναι τα τρία τέταρτα της τιμής που ήταν το 2019, ενώ τα ανδρικά κοστούμια, τα εξωτερικά ενδύματα, τα αθλητικά παλτό, τα γυναικεία φορέματα και ο εξοπλισμός ήχου είναι 8% έως 14% φθηνότερα σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα, δείχνουν τα στοιχεία του BLS για τον Οκτώβριο.

Οι τιμές καταναλωτή πέφτουν μετά από την κρίση που προκάλεσε η πανδημία στην εφοδιαστική αλυσίδα και μια τεράστια μετατόπιση της ζήτησης προς αγαθά έναντι υπηρεσιών τα τελευταία δύο χρόνια ώθησε τις τιμές για σχεδόν κάθε καταναλωτικό αγαθό, από αυγά και βούτυρο μέχρι κούκλες Barbie και ρακέτες τένις.

Η Walmartείπε ότι οι τιμές των γενικών εμπορευμάτων - ρούχα, ηλεκτρονικά, έπιπλα - μειώθηκαν κατά χαμηλά έως μεσαία μονοψήφια ποσοστά σε σύγκριση με πέρυσι, επιτρέποντας στον λιανοπωλητή να μειώσει τις τιμές αυτή την εορταστική περίοδο.

Τα στελέχη της Target δήλωσαν ότι είδαν τον πληθωρισμό συγκρατημένο, αλλά ότι εξακολουθεί να είναι ένα πολύ "λογικό περιβάλλον".


Οι εκπτώσεις της Μαύρης Παρασκευής φθάνουν τα 30% έως 50% σε μεγάλους λιανοπωλητές και θα μπορούσαν να γίνουν πιο βαθιές αργότερα στη σεζόν. Πολλοί αγοραστές μπορεί να περιμένουν μέχρι το Σαββατοκύριακο πριν από τη Δευτέρα των Χριστουγέννων για να αγοράσουν τα δώρα τους. Οι έμποροι λιανικής θα μπορούσαν να εμβαθύνουν τις εκπτώσεις κατά 10%, δήλωσε σε συνέντευξή της η αναλύτρια Jessica Ramirez της Jane Hali & Associates.

«Βλέπουμε σίγουρα σημάδια ότι ο καταναλωτής αρχίζει να υποχωρεί... και οι επιχειρήσεις το γνωρίζουν αυτό», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Jeffrey Roach, επικεφαλής οικονομολόγος της LPL Financial. «Έτσι βάζουν τα δυνατά τους προσπαθώντας να κάνουν αρκετά επιθετικές εκπτώσεις».

Οι προσφορές Black Friday της Walmart σε κούκλες, σετ Lego, χειμερινά ρούχα, βρεφικά προϊόντα και χριστουγεννιάτικα στολίδια είχαν τιμές κάτω από 35 $.

Η Target εθα πουλήσει περισσότερα από τα δύο τρίτα της συλλογής παιχνιδιών της για τις γιορτές σε ή κάτω των 25 $ και ένα παρόμοιο ποσό των διακοσμητικών διακοπών της στα 30 $ ή κάτω. Τα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων των κούκλων Barbie, είχαν τιμές κάτω από αυτό που πούλησαν το 2019.

Για παράδειγμα, μια κούκλα Barbie Clinic Play Set πουλήθηκε για 32,49 $ στον ιστότοπο του Target την Τετάρτη. Αντίθετα, στις 3 Δεκεμβρίου 2019 και στις 18 Νοεμβρίου 2021, το playset πωλούνταν για 45 $, σύμφωνα με στοιχεία του Reuters στο διαδικτυακό αρχείο Wayback Machine.

Στη Walmart, ένα κλασικό δημιουργικό κουτί από τούβλα Lego πουλήθηκε για 22,49 $, σε σύγκριση με 27,99 $ στις 20 Νοεμβρίου 2019, μια ημέρα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Τις εβδομάδες πριν από τη Μαύρη Παρασκευή, οι έμποροι λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των Macy's, Dick's Sporting Goods και Lowe's, επέκτειναν τις προσφορές τιμών σε ένα ευρύτερο φάσμα κατηγοριών από πέρυσι, σύμφωνα με την Jane Χάλι & Συνεργάτες.

Στο Macy's, οι φετινές προσφορές περιλάμβαναν έκπτωση 50% έως 65% σε παλτό και σερβίτσια και έως και 50% σε τσάντες, μικροσυσκευές και ανδρικά παπούτσια. Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων είχε 12 προσφορές στο πλαίσιο της εκδήλωσης πωλήσεων "Black Friday Early Access" την εβδομάδα της 8ης Νοεμβρίου, σε σύγκριση με μόλις τέσσερις πέρυσι.

Μια ανάλυση των δεδομένων από το Reuters διαπίστωσε ότι η Macy's και πολλές άλλες μεγάλες αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων δολαρίων, παλεύουν με πιο αργή απόσυρση αποθεμάτων.

Οι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου Temu και Shein έχουν φρενίτιδα «value for money», πυροδοτώντας έναν αγώνα δρόμου μείωσης των τιμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ