Ρεκόρ πωλήσεων και εκπτώσεων το Σαββατοκύριακο των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ
200 εκατομμύρια καταναλωτές στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν αγορές κατά τη διάρκεια του πενθήμερου των διακοπών από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως τη Cyber Monday οι οποίοι ξόδεψαν κατά μέσο όρο 321,41 δολάρια
Οι εκπτώσεις σε οτιδήποτε, από προϊόντα ομορφιάς και παιχνίδια έως ηλεκτρονικά είδη κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Ημέρας των Ευχαριστιών, παρακίνησαν τους αγοραστές των ΗΠΑ να δαπανήσουν περίπου 38 δισεκατομμύρια δολάρια στο Διαδίκτυο, σηματοδοτώντας μια ισχυρή περίοδο αγορών στις γιορτές.
Οι διαδικτυακές καταναλωτικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 7,8% κατά τη διάρκεια της Cyber Week, ή τις πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics, ξεπερνώντας τις αρχικές προσδοκίες για άνοδο 5,4%.
Ενόψει της κρίσιμης περιόδου αγορών, οι προβλέψεις του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της Deloitte και των λιανοπωλητών όπως η Walmart και η Macy's προειδοποίησαν για προσεκτικές καταναλωτικές δαπάνες λόγω των περιοριστικών προϋπολογισμών του πληθωρισμού. Αλλά οι μεγάλες προσφορές κατά τη διάρκεια της Ημέρας των Ευχαριστιών μέχρι την Cyber Monday βοήθησαν να διαδοθεί η ευχαρίστηση των γιορτών για τους κυνηγούς ευκαιριών.
Περισσότεροι από 200 εκατομμύρια αγοραστές επωφελήθηκαν από προσφορές τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου των Ευχαριστιών, ανακοίνωσε την Τρίτη η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF). Αυτό ήταν ένα άλμα από τα 196 εκατομμύρια αγοραστές που είδαν πέρυσι και ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της εμπορικής ένωσης για 182 εκατομμύρια.
"Οι αγοραστές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας με μια ισχυρή προσέλευση. Έμποροι λιανικής, μεγάλοι και μικροί ήταν έτοιμοι να προσφέρουν ασφαλείς, βολικές και προσιτές εμπειρίες αγορών με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονταν οι καταναλωτές", δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NRF, Matthew Shay.
Οι διαδικτυακοί αγοραστές αυξήθηκαν κατά 3,1% στα 134,2 εκατομμύρια, αντισταθμίζοντας μια μικρή πτώση στον αριθμό των πελατών που επισκέφτηκαν τα καταστήματα. Το Σαββατοκύριακο καταγράφηκαν περίπου 121,4 εκατομμύρια αγοραστές στα καταστήματα, από 122,7 εκατομμύρια το 2022, σύμφωνα με τον οργανισμό λιανικής.
"Το ρεκόρ διαδικτυακών δαπανών κατά τη διάρκεια της Cyber Week... δείχνει τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν οι εκπτώσεις στη ζήτηση των καταναλωτών, ειδικά με ποιοτικά προϊόντα που οδήγησαν σε πολλές παρορμητικές αγορές", δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.
Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές ξόδεψαν 321,41 δολάρια σε αγορές που σχετίζονται με τις διακοπές, συμπεριλαμβανομένων παιχνιδιών, ηλεκτρονικών ειδών και δωροκάρτων, σε σύγκριση με 325,44 δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία του NRF.
Η Adobe ανακοίνωσε ότι οι εκπτώσεις κορυφώθηκαν στο 31% για τα ηλεκτρονικά είδη και στο 27% για τα παιχνίδια τη Cyber Monday, η οποία είναι συνήθως η μεγαλύτερη ημέρα αγορών μέσω Διαδικτύου στις ΗΠΑ.
Σε μια προσπάθεια να διευρύνουν τους χριστουγεννιάτικους προϋπολογισμούς τους, οι αγοραστές στηρίζονται επίσης στις υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (BNPL) όπως η Klarna ή η Affirm για να αποφύγουν τις πρόσθετες χρεώσεις και τους τόκους που συνοδεύουν τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα.
Ρεκόρ αγορών αξίας 940 εκατομμυρίων δολαρίων πραγματοποιήθηκαν μέσω BNPL την Cyber Monday, σημειώνοντας άνοδο 42,5% από πέρυσι και ανατρέποντας την προηγούμενη εκτίμηση της Adobe για άλμα 18,8%.
Η εταιρεία πληρωμών Block σημείωσε επίσης ότι οι συναλλαγές BNPL μέσω Afterpay αυξήθηκαν κατά 19% το Σαββατοκύριακο, ενώ η Klarna είπε ότι σημείωσε αύξηση 29% στις παραγγελίες που έκαναν οι αγοραστές των ΗΠΑ τη Μαύρη Παρασκευή.