Eurobank: Πρωτοβουλίες για τα άτομα με αναπηρία

Eurobank: Πρωτοβουλίες για τα άτομα με αναπηρία

Ακόμα πιο κοντά στην ισότιμη τραπεζική εξυπηρέτηση

Η Eurobank, συνεχίζει τις δράσεις για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Οι ενέργειες της Τράπεζας για την προσβασιμότητα, παρουσιάστηκαν χθες, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), από τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank, κ. Ιάκωβο Γιαννακλή, στο κατάστημα Νέας Γενιάς (Future Branch) στο Ρέθυμνο Κρήτης. Βασική προτεραιότητα για την Τράπεζα, που αναγνωρίζει τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα ως βασικούς πυλώνες της λειτουργίας της, είναι η ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας στα συστήματά της. Παράλληλα, εμπλουτίζει τη δέσμη λειτουργικοτήτων, παροχών και προνομίων. Σημαντική στην υιοθέτηση των νέων ενεργειών υπήρξε η συμβολή των Πρεσβευτών Προσβασιμότητας της Eurobank, οι οποίοι συμμετείχαν στην παρουσίαση. Πρόκειται για την ηθοποιό, κα Όλγα Δαλέκου, τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα, κ. Δημήτρη Παπανικολάου, τον αργυρό παραολυμπιονίκη, κ. Αντώνη Τσαπατάκη και τον επιχειρηματία, κ. Θοδωρή Τσάτσο, που μετά το πέρας της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο κατάστημα του Ρεθύμνου και να δουν στην πράξη τις νέες λειτουργικότητες που αυτό παρουσιάζει.

Ειδικότερα, από την 1η Ιανουαρίου 2025, η Τράπεζα εμπλουτίζει τις λειτουργικότητες και παροχές προς πελάτες ΑμεΑ ως εξής:

  • Ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας στα συστήματά της, για να παρέχει στους πελάτες ΑμεΑ περισσότερες παροχές και τιμολογιακά προνόμια.
  • Άμεση Εξυπηρέτηση στα καταστήματα αξιοποιώντας το σύστημα προτεραιότητας NEMO Q με οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank.
  • Δωρεάν το πακέτο συναλλαγών και προνομίων Eurobank My Advantage Blue για το 2025 και το 2026.
  • Προνομιακό επιτόκιο 1,85% στον λογαριασμό Αποταμιεύω Τώρα για ποσό μέχρι €5.000 για ένα έτος.

Στην ομιλία του ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Στην Eurobank έχουμε ήδη ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι συνάνθρωποί μας με αναπηρία αντιμετωπίζονται ισότιμα. Μελετάμε τις ανάγκες τους, εξετάζουμε σημεία προς βελτίωση και παρεμβαίνουμε, με νέες εφαρμογές και υπηρεσίες με στόχο μία ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία, απλή και ασφαλή για όλες και όλους.».

Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, η Τράπεζα, μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις, βιωματικά σεμινάρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις, έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 1.800 στελέχη ενώ βελτιώνει συνεχώς τα ψηφιακά κανάλια & το eurobank.gr για να συμμορφώνονται στο πρότυπο προσβασιμότητας WCAG 2.1 επίπεδο ΑΑ. Επίσης, αποστέλλει μέσω email σε μορφή αναγνώσιμη από βοηθητικές τεχνολογίες όλα τα παραστατικά από συναλλαγές, ώστε να μπορούν άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια να διαβαστούν από τα άτομα με οπτική αναπηρία και παρέχει έντυπα σε γραφή Braille σε όλα τα καταστήματα κατ’ απαίτηση του πελάτη. Με στόχο την ενδυνάμωση της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης, και τα καταστήματα της Νέας Γενιάς (Future Branches) έχουν σχεδιαστεί με τρόπο συμπεριληπτικό και με στόχο να εξυπηρετούνται όλοι οι πελάτες ισότιμα.

Οι νέες ενέργειες εμπλουτίζουν τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ήδη από το 2021 η Τράπεζα, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προιόντων και υπηρεσιών σε άτομα με αναπηρία. Τις πρωτοβουλίες αυτές παρουσίασε η κα Ελίνα Νικάκη, επικεφαλής Specialized Segments & Customer Excellence.

Ενδεικτικά, η Eurobank:

  • Διαθέτει περισσότερα από 1.100 ATM με δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης για τις περισσότερες συναλλαγές (αναλήψεις, ερωτήσεις υπολοίπου, ενημερώσεις και διαχείριση PIN).
  • Έχει τοποθετήσει περισσότερα από 100 ΑΤΜ στο ύψος των αναπηρικών αμαξιδίων σε κεντρικά καταστήματα, ενώ το 1/3 των καταστημάτων διαθέτει ειδικές ράμπες για εύκολη πρόσβαση.
  • Έχει χαρτογραφήσει όλα τα καταστήματα Νέας Γενιάς και παρέχει την αντίστοιχη πληροφορία στο eurobank.gr, ώστε τα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού να ενημερώνονται για τα οπτικά και ηχητικά ερεθίσματα που επικρατούν στο κατάστημα. Επιπλέον, η ενημέρωση παρέχεται και εντός καταστημάτων Νέας Γενιάς.
  • Έχει δημιουργήσει στο www.eurobank.gr ενότητα για κάθε είδος αναπηρίας, ανά κανάλι εξυπηρέτησης.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, κα Μαρία Λιονή, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, κ. Γιώργος Καπελλάκης καθώς και εκπρόσωποι φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και ανώτερα στελέχη της Τράπεζας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ