Ιταλία:Στο στόχαστρο η Intesa για την μετακίνηση πελατών στο mobile- banking

 Ιταλία:Στο στόχαστρο η Intesa για την μετακίνηση πελατών στο mobile- banking

Η ιταλική εποπτική αρχή ανταγωνισμού στόχευσε τον τρόπο με τον οποίο η Intesa ενημέρωσε τους κατόχους λογαριασμών ότι μεταφέρονταν στην Isybank, προσθέτοντας ότι είχε λάβει περισσότερες από 2.000 καταγγελίες

 

 


Η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι άνοιξε έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο η μεγαλύτερη τράπεζα της χώρας Intesa Sanpaolo άρχισε να μετατοπίζει χιλιάδες πελάτες στη νέα υπηρεσία Isybank μόνο για κινητά.
Η έρευνα, η οποία ακολουθεί τις καταγγελίες του κύριου κόμματος του κυβερνώντος συνασπισμού και μια προειδοποίηση από την κεντρική τράπεζα, υπογραμμίζει την ψηφιακή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες καθώς προσπαθούν να ενημερώσουν την υποδομή πληροφορικής τους και να μειώσουν το κόστος.


Η Isybank, μια κινητή τράπεζα χαμηλού κόστους που βασίζεται στο cloud, αποτελεί βασικό στοιχείο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του CEO της Intesa, Carlo Messina, να αντέξει τον ανταγωνισμό από το fintech, εστιάζοντας την τράπεζα σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως η διαχείριση περιουσίας και η ασφάλιση.

Η ιταλική εποπτική αρχή ανταγωνισμού στόχευσε τον τρόπο με τον οποίο η Intesa ενημέρωσε τους κατόχους λογαριασμών ότι μεταφέρονταν στην Isybank, προσθέτοντας ότι είχε λάβει περισσότερες από 2.000 καταγγελίες.
Η Intesa ενημέρωσε τους πελάτες με ένα ψηφιακό μήνυμα που αποστέλλεται στους λογαριασμούς των πελατών online και mobile banking, όπως κάθε άλλο μήνυμα από την τράπεζα.

Η ρυθμιστική αρχή είπε ότι το μήνυμα ήταν «διφορούμενο και στάλθηκε με τρόπο που δεν συνάδει με τη σημασία του θέματος που διακυβεύεται».

Πολλοί πελάτες της Intesa παραπονέθηκαν ότι, εν μέρει και λόγω των καλοκαιρινών διακοπών, είχαν δει την ειδοποίηση μόνο μετά τη λήξη της προθεσμίας για να ζητήσουν να παραμείνουν στην παραδοσιακή τραπεζική υπηρεσία.

Η απουσία γραπτής ειδοποίησης είχε ήδη επικρίνει το κόμμα της πρωθυπουργού Giorgia Meloni, το οποίο ζήτησε από το Υπουργείο Οικονομικών τον περασμένο μήνα να δώσει στους πελάτες της Intesa περισσότερο χρόνο για να εξαιρεθούν από αυτό που οι πολιτικοί περιέγραψαν ως "αναγκαστική μετανάστευση".

Οι καταγγελίες ώθησαν επίσης την κεντρική τράπεζα της Ιταλίας να παρέμβει για να παρακολουθήσει τη μετάβαση.

Η Intesa στις αρχές Οκτωβρίου άρχισε να μετακινεί περίπου 300.000 πελάτες. Στοχεύει τελικά σε περίπου 4 εκατομμύρια πελάτες που δεν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες υποκαταστημάτων της.

Η κίνηση, η οποία συνεπαγόταν αλλαγή τραπεζικών στοιχείων, διέκοψε προσωρινά τους λογαριασμούς ορισμένων ανθρώπων.

Η αντιμονοπωλιακή αρχή είπε ότι η στροφή στην Isybank έφερε μαζί της «σημαντικές αλλαγές» στους όρους και τις προϋποθέσεις των λογαριασμών, στερώντας από τους πελάτες ορισμένες υπηρεσίες.

Η Intesa είπε σε παρουσίαση τον Ιούνιο ότι με την πάροδο του χρόνου θα αύξανε τον αριθμό των υπηρεσιών που μπορούν να έχουν πρόσβαση οι χρήστες της Isybank στους λογαριασμούς τους.

Η τρέχουσα υποδομή πληροφορικής των τραπεζών υψηλού δρόμου είναι παρωχημένη και συχνά καθίσταται δυσκίνητη από συγχωνεύσεις που συγκέντρωσαν διαφορετικά συστήματα, καθιστώντας τη στροφή στο cloud εξαιρετικά προκλητική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ