ΟΤΕ: Πρώτα ο πελάτης

ΟΤΕ: Πρώτα ο πελάτης
Την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη ανεβάζει στις πρώτες θέσεις των προτεραιοτήτων της η διοίκηση του ΟΤΕ. Στο πλαίσιο του «πελατοκεντρικού μετασχηματισμού» προχωράει στην ανακαίνιση των καταστημάτων, στην αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσα από έναν και μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό –το 13888- αλλά και στην ανανέωση της ιστοσελίδας www.ote.gr, η οποία πλέον αποτελεί την βασική πύλη εισόδου για όλα τα εμπορικά και εταιρικά sites του ΟΤΕ.

Η αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών στοχεύουν στην ισχυροποίηση της θέσης της εταιρείας ως του ποιοτικού παρόχου στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, αλλά και στη βελτίωση της παραγωγικότητας. Η προσπάθεια του ΟΤΕ για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μέσω της προσφοράς υπηρεσιών υψηλής ποιότητας είναι προς όφελος τόσο των πελατών όσο και της ίδιας της εταιρείας

Ο «πελατοκεντρικός μετασχηματισμός» του ΟΤΕ έχει τρεις άξονες:

1. Ο ΟΤΕ διαθέτοντας ένα από τα πιο εκτεταμένα δίκτυα διανομής στη Ελλάδα, με πανελλαδική κάλυψη, πληθώρα διαθέσιμων υπηρεσιών και πολλαπλά σημεία εξυπηρέτησης του πελάτη έχει ήδη ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ανακαίνισης των καταστημάτων που σκοπεύει να διατηρήσει. Μέχρι το τέλος του χρόνου, 35 καταστήματα λιανικής, από ένα δίκτυο 135 καταστημάτων, θα έχουν αναβαθμιστεί, ενώ η ανακαίνιση των υπολοίπων είναι προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί μέσα στο 2012.

2.Ήδη από την 1η Νοεμβρίου 2011, όλοι οι αριθμοί τεχνικής και εμπορικής εξυπηρέτησης έχουν ενοποιηθεί στον αριθμό 13888 τον οποίο οι πελάτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση από το δίκτυο του ΟΤΕ. Μέσω αυτού του αριθμού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλούν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΟΤΕ και να εξασφαλίζουν την τεχνική υποστήριξη, που χρειάζονται.

Ο τηλεφωνικός αριθμός 13888:

  • -Συνεχίζει να αποτελεί το βασικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών, προώθησης προγραμμάτων και προσφορών τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης, παρέχοντας με ένα μόνο τηλεφώνημα τη δυνατότητα άμεσης απόκτησής τους και προτείνοντας ολοκληρωμένες λύσεις.

  • -Ενσωματώνει πλέον το σύνολο των υφιστάμενων αριθμών τεχνικής εξυπηρέτησης για θέματα λειτουργίας, εξοπλισμού και εγκατάστασης τηλεφωνικών και ISDN συνδέσεων, για Conn-x, υπηρεσίες internet και ΟΤΕ TV, προσφέροντας 24ωρη τεχνική υποστήριξη, 7 ημέρες την εβδομάδα, για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

3. Σε πλήρη λειτουργία έχει ήδη τεθεί και η ανανεωμένη ιστοσελίδα του ΟΤΕ. Το www.ote.gr αποτελεί, πλέον, τη βασική πύλη εισόδου σε όλα τα εμπορικά και εταιρικά sites του ΟΤΕ καθώς στη συγκεκριμένη διεύθυνση ενοποιήθηκαν οι επιμέρους ιστοσελίδες για προϊόντα και υπηρεσίες (oteshop.gr, otebusiness.gr, conn-x.gr κ.α.). Το ανανεωμένο και με μοντέρνα σχεδίαση site, δίνει έμφαση στις online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών με ασφάλεια, καθώς και στις αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες Μy e-Services.

Η Διοίκηση του ΟΤΕ έχει ανεβάσει ψηλά στην ατζέντα της τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ αναφέρεται συχνά σε αυτή τη σημαντική πτυχή της ανάπτυξης και μετασχηματισμού της εταιρείας. Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ΟΤΕ για το τρίτο τρίμηνο σχολίασε: «… είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε στις αλλαγές που είναι αναγκαίες ώστε να μετασχηματιστεί ο ΟΤΕ σε μια επιχείρηση υψηλών επιδόσεων. Εστιάζοντας στη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών και της εμπειρίας των πελατών μας, στοχεύουμε στην αύξηση της αξίας που προσφέρουμε συνολικά στον πελάτη. Η ενοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και των κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, ο ανασχεδιασμός των καταστημάτων μας και η απλοποίηση των λογαριασμών που λαμβάνουν οι πελάτες μας είναι μερικοί από τους στόχους, που έχουν ήδη επιτευχθεί».

Το όραμα της Διοίκησης για τον ΟΤΕ του αύριο είναι μια εταιρεία μοντέρνα, ευέλικτη και αποτελεσματική, πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών. Που αποτελεί πρότυπο και οδηγεί την τεχνολογική εξέλιξη της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ