Η Ελλάδα στη λίστα της HOTELBEDS με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για το 2023
Την περίοδο αυτή, οι κρατήσεις με προορισμό «Ελλάδα» έχουν αυξηθεί κατά 20% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2022 και 12% συγκριτικά με του 2019.
Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων προορισμών στην πλατφόρμα της HOTELBEDS -την ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των «κλινοτραπεζών» διεθνώς. Η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς, καταγράφεται στην πλατφόρμα της HOTELBEDS ήδη από το πρώτο 3μηνο του 2023.
Την περίοδο αυτή, οι κρατήσεις με προορισμό «Ελλάδα» έχουν αυξηθεί κατά 20% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2022 και 12% συγκριτικά με του 2019. Με αφορμή το γεγονός αυτό, η ηγεσία της εταιρείας επισκέφτηκε την Αθήνα και συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και στελέχη του Οργανισμού με στόχο να υπογραμμίσει τη δέσμευση της HOTELBEDS στην Ελλάδα. Στη συνάντηση εργασίας στον ΕΟΤ, ο CEO της Hotelbeds Nicolas Huss, ο γενικός εμπορικός Διευθυντής Carlos Munioz και ο ανώτερος διευθυντής Προορισμού Florian Blois συζήτησαν με τον γενικό γραμματέα του Ε.Ο.Τ. Δημήτρη Φραγκάκη, τη γενική διευθύντρια Σοφία Λαζαρίδου και την δευθύντρια Τουριστικής Προβολής Ελένη Μητράκη, τη δυνατότητα συνεισφοράς της Hotelbeds στην ανάπτυξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας ιδιαίτερα τη χαμηλή τουριστική περίοδο.
Τουρισμός - Έρευνα Pricefox: Ανάκαμψη κατά 95% στην ΕΕ το 2022 - Πως τα πήγε η Ελλάδα
«Ήταν τιμή μας να συναντηθούμε με τα στελέχη του Ε.Ο.Τ. και να συζητήσουμε για το πως μπορούμε να συνεργαστούμε προκειμένου να ενισχύσουμε περισσότερο την Ελληνική Τουριστική Βιομηχανία» είπε ο CEO της Hotelbeds, Nicolas Huss και πρόσθεσε: «Κοινό μας όραμα είναι η ανάπτυξη στο μέλλον και ευελπιστούμε στη συνέχιση αυτής της επιτυχίας μέσω της στενής μας συνεργασίας με τους τοπικούς συνεργάτες μας».
Ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ Δημήτρης Φραγκάκης συμπλήρωσε: «Ο ΕΟΤ επιδιώκει για την προβολή της Ελλάδας διεθνώς συνεργασίες με τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς. Η συνεργασία μας με την Hotelbeds είναι εξαιρετικά σημαντική και στοχεύει στην προβολή της χώρας μας ως προορισμού όλο το χρόνο. Συνεχίζουμε την συστηματική δουλειά για την προβολή του ελληνικού τουρισμού με απτά αποτελέσματα».
Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι επικεφαλής της Hotelbeds, με την Περιφερειακή Διευθύντρια Ιταλίας, Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας και Βαλκανικών χωρών, Marta Gonzales και την ομάδα της, πραγματοποίησαν στην Αθήνα εκδήλωση προς τιμή των ξενοδόχων.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Grand Hyatt την Τρίτη 14 Μαρτίου και παρευρέθηκαν 100 ξενοδόχοι. Ο Carlos Munoz, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Hotelbeds, πρόσθεσε: «Είναι θαυμάσιο να συναντηθούμε με τους Έλληνες συνεργάτες μας, να μιλήσουμε μαζί τους και να βρούμε τρόπους ώστε να τους υποστηρίξουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Τέτοιες ευκαιρίες παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας μας σε επαγγελματικό επίπεδο».
Οι «κλινοτράπεζες» αποτελούν εξειδικευμένες B2B και B2C πλατφόρμες οι οποίες συνάπτουν συμβόλαια με τους προμηθευτές τους (ξενοδοχεία) και διαθέτουν τα προϊόντα τους (δωμάτια, καταλύματα) είτε σε άλλες εταιρείες διανομής που συγκεντρώνουν τη ζήτηση από διαφορές πηγές, είτε απευθείας σε πελάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν. Ως επιχειρήσεις διανομής τουριστικών καταλυμάτων παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών για να υποστηρίξουν τόσο τα ξενοδοχεία, όσο και άλλους διανομείς με τα προβλήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της διαμονής των πελατών τους στον προορισμό όπου έχουν επιλέξει να περάσουν τις διακοπές.
H «Hotelbeds» εξελίχθηκε σε εταιρεία που διανέμει όχι μόνο τουριστικά καταλύματα, αλλά και τουριστικές μεταφορές, δραστηριότητες, εισιτήρια και ενοικιάσεις αυτοκινήτων με μότο «beyond the bed portfolio» (χαρτοφυλάκιο πέρα από την απλή διάθεση κλινών). Η «Hotelbeds» είναι πλέον ο ηγέτης στον τομέα των «κλινοτραπεζών» με ένα χαρτοφυλάκιο 71.000 συνεργατών (εταιρίες ταξιδιωτικού χονδρεμπορίου, τουριστικούς πράκτορες,αεροπορικές εταιρίες και άλλα) και 300.000 καταλύματα ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και καταλύματα από 41 ελληνικούς προορισμούς.