Volkswagen: Πρόστιμο 5,4 εκατ. λιρών για κακομεταχείριση δανειοληπτών
Οι περισσότεροι από τους πελάτες που επηρεάστηκαν από τις πρακτικές αυτές έχουν ήδη λάβει 17,8 εκατ. λίρες ως αποζημίωση,
Πρόστιμο 5,4 εκατ. λιρών (7 εκατ. δολάρια) δέχθηκε η βρετανική χρηματοοικονομική μονάδα της Volkswagen για κακομεταχείριση δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ανακοίνωσε η Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Volkswagen Financial Services θα καταβάλλει επίσης 21,5 εκατ. λίρες ως αποζημίωση σε περίπου 110.000 πελάτες που μπορεί να έχουν υποστεί βλάβη λόγω των πρακτικών της μεταξύ Ιανουαρίου 2017 και Ιουλίου 2023, ανέφερε η FCA σε δήλωση τη Δευτέρα.
Οι πελάτες που καθυστερούσαν στις πληρωμές για το αυτοκίνητό τους δεν είχαν επιλογές προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα χρέη τους, και το προσωπικό υιοθέτησε μια αυστηρή προσέγγιση στα προβλήματα, σύμφωνα με έρευνα της FCA. Η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας «έδειξε έλλειψη ενσυναίσθησης και επαγγελματισμού κατά τη διάρκεια τηλεφωνικών κλήσεων», για παράδειγμα γελώντας με λάθη των πελατών, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία χρέωνε και τέλος ανάκτησης 252 λιρών όταν ένα αυτοκίνητο τίθοταν υπό κατάσχεση «με ελάχιστη εξέταση του τρόπου πληρωμής αυτών των τελών», είπε η FCA. Το προσωπικό δεν κατέγραφε τα παράπονα με συνέπεια, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες δεν ενημερώνονταν για τα δικαιώματά τους για περαιτέρω βοήθεια.
Οι περισσότεροι από τους πελάτες που επηρεάστηκαν από τις πρακτικές αυτές έχουν ήδη λάβει 17,8 εκατ. λίρες ως αποζημίωση, σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή.
«Αναγνωρίζουμε τις ελλείψεις μας σε αυτές τις προηγούμενες περιπτώσεις και έχουμε κάνει σημαντικές προσαρμογές τα τελευταία χρόνια για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε πάντα το σωστό επίπεδο υπηρεσιών», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση που εστάλη μέσω email. «Βρισκόμαστε στη διαδικασία ολοκλήρωσης των προσπαθειών αποκατάστασης, καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε πληρωμές υπεραξίας σε πελάτες που έχουν επηρεαστεί και ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε ζημιά προκλήθηκε».