Στο μικροσκόπιο τα σούπερ μάρκετ - Ξεκινούν έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής»

Στο μικροσκόπιο τα σούπερ μάρκετ - Ξεκινούν έλεγχοι για τη «μόνιμη μείωση τιμής»

Συνεχίζεται ο έλεγχος σε άλλες έξι πολυεθνικές εταιρείες ενώ ελέγχονται και 10-14 ελληνικές εταιρείες

Από τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου ξεκινούν έλεγχοι της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) στα καταστήματα των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν τοποθετήσει τα καρτελάκια «μόνιμης μείωσης τιμής», όπως οφείλουν.

Στο μεταξύ, συνεχίζεται ο έλεγχος σε άλλες έξι πολυεθνικές εταιρείες ενώ ελέγχονται και 10-14 ελληνικές εταιρείες, βάσει του νόμου για αθέμιτη κερδοφορία.

Υπενθυμίζεται ότι τα προϊόντα που έχουν δηλωθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για τη «μόνιμη μείωση τιμής», έφτασαν συνολικά τα 629, έως χθες το βράδυ, Δευτέρας 6 Νοεμβρίου. Πρόκειται, κυρίως, για τρόφιμα, απορρυπαντικά, καθαριστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κ.ά. Ειδικότερα, φρέσκο γάλα, το σύνολο των χλωρινών, μαρμελάδες, ζάχαρη, δημητριακά, γιαούρτι, αλλαντικά, ρύζι.

Οι αλυσίδες έχουν ένα διάστημα 15-20 ημερών από τη στιγμή που γίνεται κοινοποίηση του προϊόντος στο υπουργείο Ανάπτυξης, μέχρι να το τοποθετήσουν στο ράφι.

Όπως δήλωσε πρόσφατα ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, «κάποιες εταιρείες», είπε ο ίδιος, «συνεχίζουν να έχουν προωθητικά πακέτα και επιπλέον έχουν μειώσει την τιμή κατά 5% στο ράφι. Είδαμε ότι κάποια άλλα προϊόντα συμμετέχουν τόσο στο Καλάθι του νοικοκυριού, όσο και στη ‘Μόνιμη Μείωση Τιμής’».

Τέλος, το υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζει μία προσθήκη στην εφαρμογή «e-katanalotis» ώστε να μπορεί ο πολίτης να στέλνει επιτόπου από το κινητό του μία καταγγελία -με φωτογραφία ή κείμενο- στο υπουργείο, το οποίο θα προχωρά στη σχετική διερεύνηση.Σε δηλώσεις του τις προηγούμνες μέρες ο Κώστας Σκρέκας δήλωνε σχετικά με την αντιμετώπιση της ακρίβεια: «Προχωρούμε σε 3 άξονες για να αντιμετωπίσουμε τον πληθωρισμό, ο πρώτος έχει να κάνει με ελέγχους στην αγορά, πάταξη της αισχροκέρδειας με την επιβολή προστίμων. Το δεύτερο έχει να κάνει με την τόνωση του ανταγωνισμού μέσα από τις πρωτοβουλίες «καλάθι του νοικοκυριού» αλλά και μόνιμη μείωσης τιμής προϊόντων στα ράφια και το 3ο έχει να κάνει με την ενδυνάμωση του καταναλωτή».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ