Alibaba: Απογοητευτικά τα έσοδα του κινέζικου ομίλου ηλεκτρονικού εμπορίου
Τα έσοδα της πλατφόρμας αυξήθηκαν μόλις κατά 3% σε ετήσια βάση, στα 207,18 δισ. γουάν, ήτοι περίπου 28,96 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 208,62 δισ. γουάν που ανέμεναν οι αναλυτές.
Απογοητευτικά ήταν τα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο για την Alibaba, καθώς οι μειωμένες δαπάνες λιανικής στην Κίνα σαν αποτέλεσμα της πτώσης της οικονομικής δραστηριότητας και των αυστηρών μέτρων κατά της πανδημίας επηρέασαν τον κινεζικό κολοσσό στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει αρχίσει να πιέζεται από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό έτερων ανερχόμενων κινεζικών εταιρειών όπως η Pinduoduo και η Douyin της ByteDance, που είναι η κινεζική βερσιόν του Tiktok και η οποία έχει διευρύνει τη δραστηριότητα της και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Έτσι, λοιπόν τα έσοδα της πλατφόρμας αυξήθηκαν μόλις κατά 3% σε ετήσια βάση, στα 207,18 δισ. γουάν, ήτοι περίπου 28,96 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 208,62 δισ. γουάν που ανέμεναν οι αναλυτές.
Τα συνολικά κέρδη του κινεζικού ομίλου αυξήθηκαν κατά 15% με τα κέρδη ανά μετοχή να αναπροσαρμόζονται στα 1,82 δολάρια.
Πέραν αυτού και το τρέχον τρίμηνο δεν φαίνεται να κινείται καλύτερα. Μάλιστα, για πρώτη φορά η πλατφόρμα απέφυγε να ανακοινώσει τα έσοδα που κατέγραψε, την περασμένη εβδομάδα, κατά την περίφημη εμπορική γιορτή των εργένηδων, σημάδι πως τα νούμερα δεν ήταν καλά. Περιορίστηκε μόνο να δηλώσει ότι κινήθηκαν περίπου στα περσινά επίπεδα, που ήταν ήδη τα χαμηλότερα μέχρι τώρα.