ΟΑΣΘ: Ανέλαβε καθήκοντα ο νέος πρόεδρος Κώστας Ταγγίρης
Τι είπε ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ κατά τη σημερινή εκδήλωση παράδοσης-παραλαβής καθηκόντων
Αισιόδοξος για την πορεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) δήλωσε ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του, Κώστας Ταγγίρης, κατά τη σημερινή εκδήλωση παράδοσης-παραλαβής καθηκόντων, στην οποία έκανε ακόμα λόγο για συμμαχία διοίκησης και εργαζομένων, με «σκληράδα» απέναντι στα προβλήματα, ώστε να προσφερθούν ποιοτικές συγκοινωνίες στην πόλη. Πρόσθεσε δε, ότι η αισιοδοξία του εκπορεύεται από το έργο που αφήνει πίσω του ο απερχόμενος πρόεδρος, Γιώργος Σκόδρας, τον οποίο χαρακτήρισε ως αποτελεσματικό και ολοκληρωμένο μάνατζερ.
«Για όσους γνωρίζουν από ποδόσφαιρο, όπως ο δήμαρχός μας, όταν υπάρχει ένα νέο ξεκίνημα στις ομάδες, υπάρχει η έκφραση "θα μιλήσουμε στο γήπεδο". Η ομάδα του ΟΑΣΘ θα μιλήσει στους δρόμους, τους μεγάλους και μικρούς δρόμους, στις στάσεις της Θεσσαλονίκης» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταγγίρης. Ο κ.Σκόδρας έκανε, από την πλευρά του, τον απολογισμό της θητείας του, ενώ αμφότεροι μίλησαν για μακροχρόνια φιλία που τους συνδέει. Κοινός τόπος των τοποθετήσεων και ομιλιών ήταν η ανάγκη στήριξης του ΟΑΣΘ από όλους τους παράγοντες της πόλης.
«Μετά από 35 χρόνια δραστηριότητας στον ιδιωτικό τομέα, αλλάζουμε (ο ΟΑΣΘ). Μεταφερόμαστε στον δημόσιο ή καλύτερα στον κοινωνικό τομέα. Το κίνητρο της προσφοράς στην πόλη και στους Θεσσαλονικείς ήταν καταλυτικό. Γνωρίζω πού ήρθα. Ήρθα σε έναν ιστορικό, ίσως τον πιο ιστορικό και σπουδαίο Οργανισμό της πόλης (...), η δραστηριότητα του οποίου έχει άμεση επίδραση στην καθημερινότητα των πολιτών» σημείωσε ο κ.Ταγγίρης και πρόσθεσε οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ είναι «η ψυχή και η δύναμη του Οργανισμού. Στα επίκαιρα, στα τωρινά προβλήματα που υπάρχουν, θα δώσουμε θετικές απαντήσεις».
Έκανε ακόμα λόγο για τη δύναμη του διαλόγου, ως εργαλείου για επίλυση προβλημάτων και δημιουργία συναινέσεων: «Η δύναμη του διαλόγου είναι στα δύσκολα, όταν οι λύσεις και οι συναινέσεις δεν είναι εύκολες, τότε ο διάλογος χρειάζεται ακόμα περισσότερο» είπε. «Εκείνο που ταιριάζει για την αποτελεσματική διοίκηση του οργανισμού μας είναι ένα αποκεντρωμένο μοντέλο διοίκησης, όπου θα αποφασίζει το διοικητικό συμβούλιο και θα υλοποιούν τις αποφάσεις ο διευθύνων σύμβουλος και οι διευθυντές μας» σημείωσε και ευχαρίστησε τον υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του, καθώς και τους αρμόδιους υφυπουργούς Μιχάλη Παπαδόπουλο και Γιώργο Καραγιάννη και τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου, Γιάννη Ξιφαρά, για τη στήριξη.
Από την πλευρά του, ο κ. Σκόδρας, αφού παρέλαβε τιμητική πλακέτα για την προσφορά του στον ΟΑΣΘ, σημείωσε ότι η διοίκησή του εκπόνησε άμεσα «συνεκτικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που παρέλαβε», μεταξύ άλλων εισαγάγοντας την καινοτομία της μίσθωσης λεωφορείων, στο πλαίσιο της οποίας πέτυχε -μαζί με τον δημο Θεσσαλονίκης- να φέρει στην πόλη περισσότερα από 300 λεωφορεία μέσα σε 12 μήνες, «περισσότερα από όσα είχαν έρθει τα προηγούμενα 30 χρόνια». Επιπλέον, μερίμνησε -όπως είπε- για τη θεσμική θωράκιση του Οργανισμού, εισάγοντας την απαλλαγή από τον ΦΠΑ της τακτικής επιχορήγησης από το κράτος, ενώ επέλυσε το χρονίζον θέμα της αποζημίωσης για την ασκούμενη κοινωνική πολιτική, με την ενιαία απόδοσή του στον ΟΑΣΘ, από το Υπουργείο Μεταφορών.
«Προωθήσαμε την αποζημίωση του Οργανισμού για τα διαφυγόντα έσοδα λόγω covid , εισαγάγαμε ρυθμίσεις για το προσωπικό, ώστε να μην επιβαρυνθεί από λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος, οροχωρήσαμε στην αναδιοργάνωση του Οργανισμού, εφαρμόζοντας για πρώτη φορά ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμων, σε συνδυασμό με τον εκσυγχρονισμό και την αδειοδότηση των ιδιωτικών πρατηρίων του, θεσπίσαμε νέο, καινοτόμο σύστημα ελέγχου της εισιτηριοδιαφυγής με τους "Στάσιμους Ελεγκτές" και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κομίστρο και δημιουργήσαμε ολοκληρωμένο ψηφιακό κέντρο διαχείρισης και ρύθμισης κυκλοφορίας και άλλα πολλά» υπογράμμισε.
Στην τελετή παρέστησαν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας και τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και διευθυντές του ΟΑΣΘ, καθώς και εκπρόσωποι των εργαζομένων.