Νέα εταιρική ταυτότητα για EDP και EDPR ευθυγραμμισμένη με την ενεργειακή μετάβαση
Τα λογότυπα των δύο εταιρειών ανανεώθηκαν προκειμένου να ενισχυθεί η θέση τους στον τομέα της ενέργειας και η δέσμευσή τους για την ενεργειακή μετάβαση, ενώ παράλληλα αντανακλούν τη φιλοδοξία της EDP να καταστεί 100% πράσινη έως το τέλος της δεκαετίας
Μετά από ένα χρόνο περαιτέρω ισχυροποίησης της δέσμευσής της για την ενεργειακή μετάβαση, μέσα από πλάνο επενδύσεων 24 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025, ο όμιλος EDP παρουσιάζει τη νέα του εταιρική ταυτότητα, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την δυναμική θέση της εταιρείας στον ενεργειακό τομέα και το ρόλο της στην κοινωνία.
Η νέα ταυτότητα αντικατοπτρίζει την μεταμόρφωση της EDP τα τελευταία χρόνια σε μια περισσότερο παγκόσμια και συμπεριληπτική εταιρεία που επικεντρώνεται στο μέλλον, τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την κοινωνική υπευθυνότητα. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος αποφάσισε να ανανεώσει την εταιρική του επικοινωνία και κουλτούρα, ώστε να ευθυγραμμιστεί με την εξέλιξη και τη φιλοδοξία της εταιρείας να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης.
Στο εξής όλες οι εταιρείες του ομίλου EDP θα μοιράζονται μια μοναδική εταιρική ταυτότητα, η οποία θα ισχυροποιεί τη θέση των εταιρειών στον τομέα της ενέργειας και τη δέσμευσή τους για την ενεργειακή μετάβαση, ενώ παράλληλα θα αντικατοπτρίζει την παγκόσμια εμβέλεια της EDP, η οποία, κατά το περασμένο έτος εισήλθε σε 12 νέες αγορές.
Το νέο λογότυπο και η ταυτότητα είναι εμπνευσμένα από την κυκλικότητα της φύσης, τον πλανήτη και τις διάφορες πηγές ανανεώσιμης ενέργειας, τον ήλιο, τις ανεμογεννήτριες και τις υδατογεννήτριες, που αποτελούν βασικά στοιχεία της στρατηγικής της εταιρείας, η οποία ανταποκρίνεται στην κλιματική αλλαγή φιλοδοξώντας να διπλασιάσει τη δυναμικότητά της σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025.
Η νέα αυτή ταυτότητα αντανακλά, επίσης, τη φιλοδοξία για μια πιο βιώσιμη κυκλική οικονομία και προσκαλεί για τη συνεχή καινοτομία που απαιτείται στον τομέα της ενέργειας, ώστε να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις της μείωσης χρήσης ορυκτών καυσίμων και της επίτευξης ενεργειακής ανεξαρτησίας.
Τα χρώματα που επιλέχθηκαν - πράσινο, μπλε και μωβ - αντιπροσωπεύουν τη βιωσιμότητα της φύσης, την καθαρή ενέργεια, την τεχνολογία και τους ανθρώπους, ενώ βρίσκονται σε πλήρη ταύτιση με τον στόχο της EDP να καταστεί ενεργειακά ουδέτερη μέχρι το τέλος της δεκαετίας, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις λειτουργίες της σε αυτόν τον στόχο. Η εταιρική ταυτότητα αναπτύχθηκε από μια διαπολιτισμική ομάδα του διεθνούς γραφείου σχεδιασμού Pentagram, το οποίο διαθέτει πολύ καλή γνώση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται η EDP.
«Καθ' όλη την πορεία μας, έχουμε συμβάλει στον επαναπροσδιορισμό του ενεργειακού τομέα προάγοντας έναν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε να ηγούμαστε της ενεργειακής μετάβασης και της απεξάρτησης της οικονομίας από τον άνθρακα για ένα καλύτερο μέλλον. Με τη σημερινή μας ανακοίνωση, θέλουμε να ενσωματώσουμε τους πυλώνες αυτής της αποστολής και μιας δίκαιης και βιώσιμης μετάβασης στην εικόνα του λογοτύπου και στις δράσεις μας», δηλώνει ο Miguel Stilwell D'Andrade, Διευθύνων Σύμβουλος της EDP.
Η νέα ταυτότητα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε σχεδόν 13.000 υπαλλήλους του ομίλου από την Εκτελεστική Διοικητική Επιτροπή κατά τη διάρκεια μιας εσωτερικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα και μεταδόθηκε παγκοσμίως σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η EDP.
Η αλλαγή αυτή θα συντελεστεί σε πρώτη φάση εσωτερικά και έπειτα θα ολοκληρωθεί σταδιακά, σε μια διαδικασία που θα διαρκέσει μέχρι το 2023.
Για να αναγγελθεί αυτή η αλλαγή, αναπτύχθηκε μια εκστρατεία θεσμικής τοποθέτησης από το διεθνές πρακτορείο Havas. Το "Επιλέγουμε τη Γη" είναι το μανιφέστο που δίνει φωνή σε αυτή την αλλαγή και σκοπεύει να κινητοποιήσει ολόκληρη την κοινωνία σε αυτή την επείγουσα και επιβεβλημένη μετάβαση.