Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αυξήθηκε η χρήση της πλατφόρμας ανώνυμης πληροφόρησης

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αυξήθηκε η χρήση της πλατφόρμας ανώνυμης πληροφόρησης

Οι αναφορές που εστάλησαν στο σύστημα παροχής ανώνυμης πληροφόρησης (whistleblowing), τον Ιανουάριο 2022 ήταν 55 και έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις αναφορές που είχαν σταλθεί από την αρχή χρησιμοποίησης του εργαλείου δηλαδή κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς (Μάρτιος - Δεκέμβριος 2021) και ήταν, συνολικά, 44 αναφορές

 

Αυξημένη είναι η χρήση της πλατφόρμας ανώνυμης πληροφόρησης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, εφέτος τον Ιανουάριο, ενώ ετοιμάζεται ειδική πλατφόρμα και για ανώνυμες καταγγελίες που θα αφορούν στη χειραγώγηση δημοσίων διαγωνισμών.

Οι αναφορές που εστάλησαν στο σύστημα παροχής ανώνυμης πληροφόρησης (whistleblowing), τον Ιανουάριο 2022 ήταν 55 και έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις αναφορές που είχαν σταλθεί από την αρχή χρησιμοποίησης του εργαλείου δηλαδή κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς (Μάρτιος - Δεκέμβριος 2021) και ήταν, συνολικά, 44 αναφορές.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η αυξημένη χρήση της πλατφόρμας ανώνυμης πληροφόρησης από εργαζόμενους σε επιχειρήσεις, συνεργάτες και το ευρύ κοινό, και η ποικιλία των προβλημάτων που αναφέρονται αποδεικνύει ότι υφίστανται σημαντικά προβλήματα σε πληθώρα αγορών, ενώ καταδεικνύει την ανάγκη ενίσχυσης του προσωπικού της Επιτροπής Ανταγωνισμού, και για στενότερη συνεργασία των δημοσίων αρχών και υπηρεσιών προς αντιμετώπιση των προβλημάτων ανταγωνισμού».

Η επιτροπή εξέδωσε τη σημερινή ανακοίνωση με αφορμή το τέλος της καμπάνιας, για τον Ιανουάριο 2022, του συστήματος παροχής ανώνυμης πληροφόρησης (whistleblowing), στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και δηλώνει ότι «θα συνεχίσει για όλο το 2022 τις πρωτοβουλίες για την ενημέρωση του καταναλωτικού και επιχειρηματικού κοινού για τη χρήση του θεσμού της ανώνυμης παροχής πληροφοριών για θέματα ανταγωνισμού, ειδικά μέσω της δημιουργία μίας ειδικής πλατφόρμας για ανώνυμες καταγγελίες για χειραγώγηση δημοσίων διαγωνισμών και ενός προγράμματος ενημέρωσης των αναθετουσών αρχών, καθώς και για την αντιμετώπιση των αντι- ανταγωνιστικών πρακτικών και φαινομένων στρέβλωσης της ελληνικής αγοράς που πλήττουν καταναλωτές και επιχειρήσεις».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ