Πόσο αναγνωρίσιμα είναι τα private label των ελληνικών σούπερ μάρκετ;
Στοιχεία για την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων με την ετικέτα των σούπερ μάρκετ έδωσε η Nielsen στο Shopper Trends Conference
Τα προϊόντα private label, δηλαδή αυτά με το σήμα των σούπερ μάρκετ, είναι κυριάρχα στο μεγαλύτερο κομμάτι της Ευρώπης. Αντίθετα στην Ελλάδα, και παρόλη την κρίση, τα ποσοστά που σκοράρουν είναι ιδιαίτερα χαμηλά.
Στο περιθώριο του συνεδρίου Shopper Trends Conference που πραγματοποίησε την Τετάρτη η Nielsen παρουσιάστηκαν στοιχεία για την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων private label των ελληνικών σούπερ μάρκετ.
Στο σύνολο της αγοράς την πρώτη θέση καταλαμβάνει η AB Βασιλόπουλος με ποσοστό 30% μέσα από την οικογένεια προϊόντων AB που έχει αναπτύξει με πλέον γνωστά τα "ΑΒ" και τα "365".
Σε μεγάλη απόσταση ακολουθεί η Μασούτης με το "Mr Grand" το οποίο είναι αναγνωρίσιμο σε ποσοστό 18% στο σύνολο των καταναλωτών αλλά το πλέον αναγνωρίσιμο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης σε ποσοστό 50%.
Πολύ κοντά και το "Marata" της Σκλαβενίτης με ποσοστό 17%. Και εδώ σε τοπικό επίπεδο, και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπου η αλυσίδα είναι πιο γνωστή το ποσοστό αναγνωρισιμότητας των προϊόντων "Marata" φθάνει το 35%. Το σήμα "Γλάρος" που είναι το private label της Σκλαβενίτης στα χαρτικά είναι αναγνωρίσιμο στο 4% του συνόλου των καταναλωτών.
Χαμηλά ποσοστά αναγνωρισιμότητας σημειώνουν τα private label των My Market (Alta 7%) καθώς και του ομίλου αγορών ΕΛΟΜΑΣ (3%).