Σκλαβενίτης: "Τρέχουν" περισσότερο τα υπερμάρκετ της αλυσίδας
Με ρυθμούς υψηλότερους από αυτούς της αγοράς κινούνται τα μεγάλα καταστήματα του ομίλου Σκλαβενίτη
Με το δεξί μπήκε η χρονιά για την αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς σύμφωνα με την μέτρηση της IRI το οργανωμένο λιανεμπόριο "τρέχει" με αύξηση 6,1% το πρώτο δίμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αύξηση αυτή προήλθε κυρίως από τον Ιανουάριο όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% ενώ τον Φεβρουάριο η αύξηση ήταν την τάξης του 1,7%.
Όλες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ κινήθηκαν ανοδικά ενώ η μόνη κατηγορία που παρουσιάζει διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με πέρυσι είναι αυτή των υπερμάρκετ. Το τελευταίο οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στην πλήρη ενεργοποίηση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος που έχει περάσει στην Σκλαβενίτης.
Ήταν το πλέον δύσκολο κομμάτι στην μετάβαση στην νέα εποχή καθώς ακόμη στις αρχές του 2018 τα καταστήματα αυτά λόγω μεγέθους δεν ήταν έτοιμα στο 100% να υποδεχθούν τους καταναλωτές. Δεν είχαν το πλήθος των προϊόντων αλλά και τις επιλογές που είχε συνηθίσει ο καταναλωτής να συναντάει στα καταστήματα αυτά τις καλές ημέρες που τα καταστήματα αυτά ήταν Carrefour.
H Σκλαβενίτης τον τελευταίο χρόνο τα ανακαίνισε πλήρως και τα έφερε στα δεδομένα που λειτουργούν τα δικά της υπερμάρκετ. Στα περισσότερα από αυτά δημιούργησε παιδότοπους αλλά και εστιατόρια ενώ στο κατάστημα στο Avenue δοκιμάζει και την πρώτη της συνεργασία με τον "Γαστρονόμο" δημιουργόντας το πρώτο κατάστημα με επιλεγμένα παραδοσιακά προϊόντα.