Nike vs Adidas: Ποιος κυριαρχεί στα αθλητικά παπούτσια;
Μία αγορά δισεκατομμυρίων, όπως αυτή των αθλητικών παπουτσιών, είναι υπόθεση για δύο. Ποιος από τις Adidas ή Nike έχει πάρει σταθερά κεφάλι στην κούρσα των πωλήσεων
Τα αθλητικά παπούτσια έχουν αποδεσμευτεί από την σπορτίφ εμφάνιση και πλέον εμφανίζονται ακόμη και στις πασαρέλες ή να συνδιάζονται με ένα επίσημο ένδυμα. Nike και Adidas δημιουργούν εμβληματικά καταστήματα, που θα ζήλευε και η Apple, στους πλέον πολυσύχναστους δρόμους των μητροπόλεων του κόσμου και επεκτείνονται συνέχεια σε νέα είδη και νέους τομείς.
Τα αθλητικά παπούτσια παραμένουν όμως τόσο η βασική τους δουλειά αλλά και το μεγάλο στοίχημα για την πρωτιά. Την τελευταία την κατέχει σταθερά η Nike τιμώντας και το ελληνικό όνομα της (σ.σ. Νίκη).
Όπως φαίνεται και στο σχετικό infographic του Statista την τελευταία τριετία οι πωλήσεις αθλητικών παπουτσιών της Nike παρουσίασαν σταθερή ανοδική πορεία και διαμορφώθηκαν σε 22,3 δισ. δολάρια.
Αντίθετα η Adidas, παρά την εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων μεταξύ 2016 και 2017 δεν μπόρεσε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε αθλητικά υποδήματα και το 2018, οι οποίες ανήλθαν στον συγκεκριμένο τομέα σε 14,6 δισ. δολάρια, ανοίγοντας και άλλο την ψαλίδα υπέρ της Nike. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι στις πωλήσεις αθλητικών παπουτσιών της Adidas συμπεριλαμβάνονται και αυτές των Reebok που αποτελούν το δεύτερο βασικό σήμα του ομίλου.
Σε μεγάλη απόσταση από τους δύο μονομάχους ακολουθούν οι Asics με πωλήσεις 2,9 δισ. δολ., η Puma με 2,5 δισ. δολ. και η Under Armour με 1,1 δισ. δολάρια.