Ο Μασούτης θέλει να αλλάξει τον χάρτη στην Αθήνα - Τα σχέδια
Τον στόχο να αλλάξει το τοπίο του λιανεμπορίου τροφίμων στην Αττική έχει θέσει η Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. Η εταιρεία εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στην Αττική, συγκεκριμένα στο Παλαιό Φάληρο.
Υπενθυμίζεται πως η Διαμαντής Μασούτης προσφάτως εξαγόρασε την αλυσίδα καταστημάτων Προμηθευτική Τροφίμων ΑΕ, που δραστηριοποιείται κυρίως στον νομό Αττικής (και την Άνδρο) με συνολικά 56 καταστήματα.
Στην παρούσα φάση το δίκτυο της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας στην Αττική αριθμεί 53 καταστήματα, όσα και τα καταστήματα που εξαγόρασε από την Προμηθευτική προ ολίγων μηνών, από την οποία έλαβε και «προίκα» τρία ακόμη καταστήματα στην Άνδρο και έναν αποθηκευτικό χώρο στο Μαρκόπουλο έκτασης 8.000 τ.μ. τον οποία σκοπεύει να επεκτείνει άμεσα.
Οι στόχοι
Θέμα χρόνου είναι και η «κάθοδος» στην πρωτεύουσα και των υπολοίπων τύπων καταστήματος που αναπτύσσει σήμερα η Δ. Μασούτη
Το πλάνο προβλέπει τη δημιουργία ακόμη 10 καταστημάτων στην Αττική μέσα στο 2019, προκειμένου η αλυσίδα να αποκτήσει κρίσιμη μάζα όπως είπε ο ίδιος, ενώ στα σχέδια περιλαμβάνεται η δημιουργία τεσσάρων Grand Μασούτης, δηλαδή καταστημάτων μεγαλύτερων των 2.000 τ.μ. και ενός καταστήματος Cash & Carry.
Η εταιρεία Μασούτης εξαγόρασε το σύνολο των καταστημάτων της Προμηθευτικής, ήτοι 57 καταστήματα, βάζοντας «πόδι» εκτός από την Αττική και στις... Κυκλάδες, καθώς τρία εξ αυτών βρίσκονται στην Άνδρο, ενισχύοντας έτσι τη διείσδυση σε τουριστικές περιοχές. Έως τώρα, η Μασούτης έχει ήδη παρουσία σε νησιά όπως Θάσο, Λήμνο, Λέσβο και Χίο.
Το προφίλ καταστημάτων της Προμηθευτικής είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους, αρκετά φροντισμένα και προσεγμένα, ενώ η εταιρεία απασχολεί 1.050 εργαζόμενους. Η Μασούτης με αυτόν τον τρόπο διεισδύει στις γειτονιές της Αττικής, με καλή διασπορά, μακριά βεβαίως από το μοντέλο που η αλυσίδα πρόβαλε στη Β. Ελλάδα, με τα γιγάντια υπερμάρκετ.
Πέρα από τα υπάρχοντα καταστήματα, υπάρχει επενδυτικό πρόγραμμα για το άνοιγμα περίπου 40 επιπλέον μέσα στα επόμενα χρόνια, με στόχο τα 100 καταστήματα μεσαίου μεγέθους, δηλαδή σούπερ μάρκετ – boutique.
Πρόκειται για καταστήματα μέσα στον ιστό της πόλης και των συνοικιών, σύμφωνα με τη νέα τάση που διαμορφώνεται σε όλο το λιανικό εμπόριο το οποίο πηγαίνει πλέον εκεί που είναι ο κόσμος, μέσω σχετικά μικρών, ευέλικτων καταστημάτων, μακριά από τα γιγάντια καταστήματα του παρελθόντος που σταδιακά είναι εκτός μόδας.