Το «ντεμπούτο» της Μασούτης στη Αττική και οι στόχοι της

Το «ντεμπούτο» της Μασούτης στη Αττική και οι στόχοι της

Στη αγορά της Αττικής με την ταμπέλα «Μασούτης» μπαίνει δυναμικά η εταιρία. αρχίζουν να φαίνονται στις γειτονιές της Αθήνας, μετά την εξαγορά της Προμηθευτικής.

Η Μασούτης προχώρησε στην εξαγορά της Προμηθευτικής η οποία διαθέτει 57 καταστήματα εκ των οποίων τα 54 σημεία πώλησης βρίσκονται στην Αττική και τα 3 στο νησί της Άνδρου.

 


Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., market leader του κλάδου στην Βόρεια Ελλάδα, διαθέτει δίκτυο καταστημάτων με 273 καταστήματα, 251 καταστήματα λιανικής και 22 καταστήματα χονδρικής Cash & Carry.

Έτσι έχει παρουσία γεωγραφικά σε όλους τους νομούς της Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας, Ήπειρο, Φθιώτιδα, Αιτωλοακαρνανία, Εύβοια και τα νησιά Λήμνο, Λέσβο, Χίο και Θάσο.

Με την εξαγορά, αναπτύσσεται και στην Αττική και την Άνδρο, το δίκτυο καταστημάτων της αυξήθηκε εντυπωσιακά και διαθέτει 329 εταιρικά καταστήματα. Μάλιστα αποκτά σημαντικά σημεία πώλησης στο κέντρο της Αθήνας και συνολικά στην Αττική. Στα 57 σημεία αυτά είναι π.χ. το κατάστημα στην οδό Κοραή, καταστήματα σε γειτονιές όπως η Ν. Φιλαδέλφεια.

Έτσι η Μασούτης πιάνει πόστα στην Αθήνα όπως έπραξαν δυναμικά το τελευταίο διάστημα η Lidl Hellas, η ΑΒ Βασιλόπουλος με το άνοιγμα στο Μοναστηράκι και σε σημεία κεντρικά με τα Shop and Go αλλά και η Σκλαβενίτης με την αξιοποίηση του δικτύου της Μαρινόπουλος.

Να σημειωθεί ότι η Μασούτης διανέμει μέρισμα 12 εκατ. ευρώ ή 23,84 ευρώ ανά μετοχή, όσο είχε διανείμει και για τη χρήση του 2016.

Στον εμπορικό τομέα προτεραιότητα θα δοθεί στην πολιτική τιμών, με στόχο την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας. Στόχος της διοίκησης κατά την τρέχουσα χρήση είναι η διατήρηση των EBITDA σε επίπεδα άνω των 50 εκατ. ευρώ και επίτευξη καθαρής κερδοφορίας ώστε να ενισχυθούν τα να ενισχυθούν τα Ίδια Κεφάλαια και η ρευστότητα της.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2017 η εταιρεία είχε σε λειτουργία 272 καταστήματα, εκ των οποίων 234 καταστήματα λιανικής, 16 καταστήματα κατηγορίας Grand και 22 καταστήματα Cash & Carry. Την περασμένη χρονιά άνοιξαν 8 νέα καταστήματα και έκλεισε 1 κατάστημα, ενώ τη φετινή χρονιά έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για το άνοιγμα 2 νέων καταστημάτων.

Υπενθυμίζεται ότι το 2017 έκλεισε για τη «Μασούτης» με υποχώρηση του τζίρου της στα 761 εκατ. ευρώ από 800,5 εκατ. ευρώ το 2016, απόρροια των απωλειών που είχαν όλες οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ λόγω της επαναδραστηριοποίησης του δικτύου της «Μαρινόπουλος» υπό τον έλεγχο της «Σκλαβενίτης». Μέσω της οργανικής ανάπτυξης που επιφέρει η εξαγορά της «Προμηθευτικής» η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει τον τζίρο της το 2019. Η «Προμηθευτική», από την πλευρά της, είδε τον τζίρο της να αυξάνεται το 2017, καθώς από τα 110,66 εκατ. ευρώ, το 2016, αυξήθηκε πέρυσι σε 116,65 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ