Νέο «χτύπημα» από την Green Cola: Περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό
Νέο τριετές στρατηγικό πλάνο έχει ετοιμάσει η Green Cola για περαιτέρω επέκταση στις αγορές του εξωτερικού την περίοδο 2019-2022 και ενίσχυση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά μέσω και της τοποθέτησης νέων αναψυκτικών με γεύσεις.
Σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της εξωστρέφειας, ο στόχος που τίθεται για την προσεχή τριετία είναι οι πωλήσεις εκτός Ελλάδας να αποτελέσουν το 50% του συνολικού της τζίρου από 10% που είναι σήμερα.
Η εταιρεία διερευνά τη δυνατότητα εισόδου στην αγορά του Μαρόκου, μέσω συνεργασιών για την ανάπτυξη της παραγωγής εκεί από τοπικό εμφιαλωτή, μοντέλο το οποίο εφαρμόζει ήδη στην Ισπανία, τη Σερβία και τη Ρουμανία. Σήμερα η Green Cola βρίσκεται σε 22 χώρες είτε με εξαγωγές που πραγματοποιούνται απευθείας από την Ελλάδα είτε μέσω συνεργασίας με τοπικούς εμφιαλωτές.
Πιο πρόσφατη συνεργασία ήταν αυτή που είχε ανακοινωθεί τον Οκτώβριο του 2017 και αφορούσε τη συμφωνία ανάμεσα στην Green Cola και την Ocean Holding Group για τη δημιουργία εταιρείας που θα αναλάμβανε την εμπορία και τη διανομή της Green Cola στη Σαουδική Αραβία και το Μπαχρέιν, με προοπτική, στη συνέχεια, δημιουργίας παραγωγικής μονάδας στη Σαουδική Αραβία. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεκινήσει πιλοτικά η παραγωγή των αναψυκτικών όχι όμως σε μονάδα στη Σαουδική Αραβία, αλλά στο γειτονικό της Ομάν.
Στην εγχώρια αγορά, η εταιρεία επιδιώκει διεύρυνση του συνολικού της μεριδίου στα αναψυκτικά μέσω της τοποθέτησης τεσσάρων νέων αναψυκτικών (πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό, λεμονάδα και βυσσινάδα) με το σήμα μάλιστα green και όχι BLE, καθώς το πρώτο είναι το πλέον αναγνωρίσιμο.