Ξεκίνησαν οι «εξώσεις» από το Ελληνικό
Μετά την... έξωση του αμαξοστασίου της Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) από την έκταση του Ελληνικού σειρά πήρε χθες και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Το συγκεκριμένο εγχείρημα έρχεται να προστεθεί στα ανοιχτά ζητήματα της μεγάλης επένδυσης του Ελληνικού.
Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ
Ως το τέλος Ιουνίου πρόκειται να έχει φεύγει από το Ελληνικό το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ
Η πρώτη παράπλευρη απώλεια από την ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού είναι η έξωση του μεγαλύτερου αμαξοστασίου των λεωφορείων της ΟΣΥ, που λειτουργεί από το 2002 σε έκταση 80 στρεμμάτων του παλιού αεροδρομίου, κοντά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Η «λυπητερή» για το Δημόσιο υπολογίζεται σε 35 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο κόστος δημιουργίας νέων εγκαταστάσεων ή την επέκταση άλλων που ήδη λειτουργούν στον Αγιο Δημήτριο και σε κοντινές περιοχές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις υποδομές του σημερινού αμαξοστασίου εξυπηρετούνται περίπου 350 λεωφορεία που διευκολύνουν όλες τις γραμμές της νοτιο-ανατολικής Αττικής και αντιπροσωπεύουν το 25% των γραμμών της ΟΣΥ.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Σε αναγκαστική έξωση από το Ελληνικό, μέχρι τις 30 Ιουνίου 2018, οδηγείται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), η διοίκηση της οποίας αναζητεί στο ...παρά πέντε κατάλληλο χώρο για τη μετεγκατάστασή της.
Συγκεκριμένα, με Δημόσια Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, ο διοικητής της ΥΠΑ κ. Κων. Λιντζεράκος, αναζητά ακίνητα για μίσθωση στην Αττική, προκειμένου εκεί να μεταφερθούν οι οργανικές μονάδες της κεντρικής Υπηρεσίας.
Για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς, αποσυναρμολόγησης και συναρμολόγησης πάσης φύσεως υλικών, επίπλων, μηχανημάτων, εξοπλισμού συνεργείων και γραφείων, εργαλείων, αρχείων κ.λ.π, από τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις της ΥΠΑ στις νέες, έχει εγκριθεί πίστωση 620.000 ευρώ.
Η προϋπόθεση
Υπενθυμίζεται, ότι η εκκένωση της έκτασης από τους δημόσιους φορείς, όπως η ΥΠΑ αλλά και το αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. ΑΕ, αποτελεί προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της μεταβίβασης της έκτασης στον επενδυτή και την έναρξη των εργασιών.