«Φρέσκο χρήμα» και οικιακά είδη από τα supermarket My market
H όποια οικονομική ανάπτυξη δεν σημαίνει και αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος λέει ο επικεφαλής της αλυσίδας
Επενδύσεις 50 εκ. ευρώ σε ανακαινίσεις και νέα καταστήματα προγραμματίζει για φέτος ο όμιλος Mymarket , σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας Αριστοτέλη Παντελιάδη.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στο λιανεμπόριο, τόνισε ότιοι ανακατατάξεις θα συνεχιστούν την επόμενη διετία καθώς σήμερα η αγορά είναι μικρότερη κατά 25% από ότι πριν 10 χρόνια, αλλά τα καταστήματα πολύ περισσότερα… Για το 2018 αναμένει να είναι μια καλύτερη χρονιά από το 2017, κατά το οποίο ο όμιλος αύξησε τα μεγέθη του κατά 2,5%, αν και θεωρεί ότι η όποια οικονομική ανάπτυξη δεν σημαίνει και αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Ωστόσο καθώς η τουριστική αγορά είναι δυναμική και ενδιαφέρουσα ο όμιλος METRO εισέρχεται στην αγορά των οικιακών ειδών και της Horecaμε στόχο να εξασφαλίσει πωλήσεις της τάξης των 20 εκ. ευρώ από την νέα αυτή επέκταση.Μέσα στο υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει, θα προστεθεί γκάμα οικιακών ειδών για επαγγελματίες καικαταναλωτές.
Από την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας