Στην αγορά οικιακών ειδών ο Παντελιάδης (METRO)

Οι νέοι στόχοι της εταιρείας

Στην αγορά οικιακών ειδών ο Παντελιάδης (METRO)

Στην διεκδίκηση μεριδίου από την αγορά ειδών σπιτιού, εισέρχεται η METRO AEBΕ. Από τη συγκεκριμένη αγορά ο τζίρος της οποίας υπολογίζεται στα περίπου 100 εκατ. ευρώ, ο όμιλος, τόσο σε επίπεδα χονδρικής όσο και λιανικής πώλησης, αναζητεί μεσοπρόθεσμα, δηλαδή έως το 2020 έσοδα της τάξης περί των 20 εκατ. ευρώ.

Όχημα σε αυτή την προσπάθεια είναι η εταιρεία Milestone, που ίδρυσε από κοινού με τον Γιώργο Σαλάχα, έμπειρο στέλεχος της αγοράς που έχει εργαστεί στο παρελθόν μεταξύ των άλλων στην Omnishop και στη SATO.

Στόχος του ομίλου, είναι η μεταφορά τζίρου από μικροκαταστήματα οικιακών ειδών στο σούπερ μάρκετ και ομοίως από τα καταστήματα ειδών μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca. εκ των οποίων τα περισσότερα, λόγω της κρίσης, αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.

Η εκκίνηση της ΜΕΤΡΟ στο νέο τομέα, έγινε από το κατάστημα Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη.Ειδικότερα, η MILESTONE, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της METRO, δημιούργησε έναν ξεχωριστό και εξειδικευμένο χώρο στον 1ο όροφο του καταστήματος στην Πέτρου Ράλλη, ο οποίος αποτελεί τον πρώτο ειδικά διαμορφωμένο χώρο για είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca.

Στόχος ομίλου είναι να λειτουργήσει πιλοτικά μέσα στο Φεβρουάριο του 2018, διαδρόμους με τα είδη της MILESTONE σε καταστήματα όχι μόνο χονδρικής, αλλά και λιανικής πώλησης. Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία διαδρόμων σε τρία καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη).

Πρόθεση της εταιρείας είναι οι διάδρομοι με τα είδη σπιτιού και Ho.Re.Ca. να επεκταθούν σε όλο το δίκτυο των 223 My market και 49 METRO Cash & Carry αντίστοιχα, μέσα στο 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ