«Βλέπει» κέρδη 19% για το 2017 η Κρι Κρι
Οι στόχοι της εταιρείας
Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας είχε το 2017 η ΚΡΙ ΚΡΙ, σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η διοίκηση της εταιρείας στην παρουσίαση που έκανε σήμερα στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών.
Συγκεκριμένα εκτιμά πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν 19,1% σε σχέση με το 2016 φθάνοντας τα 79,3 εκατ. ευρώ, τα Ebitda 13,6% στα 12,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων κατά 19,5% στα 9,8 εκατ. ευρώ.
Η παρουσίαση έγινε από τον Πρόεδρο και Δ/νων Σύμβουλος, Π. Τσινάβο, τον Οικονομικό Δ/ντή, κ. Κ. Σαρμαδάκη και τον Υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων, κ. Στ. Τεντολούρη.
Στην παρουσίαση, έπειτα από μια αναφορά στο προφίλ της ΚΡΙ-ΚΡΙ, δόθηκε έμφαση στους βασικούς άξονες στρατηγικής της στο παγωτό και το γιαούρτι, και στις αναπτυξιακές προοπτικές της.
Εξίσου σημαντικές είναι οι επιδόσεις της εταιρείας και στην αγορά του γιαουρτιού στην οποία έχει επίσης κατακτήσει την δεύτερη θέση με μερίδιο 14,2%.
Με βάση τα στοιχεία αυτά, 1 στους 4 Έλληνες καταναλώνει γιαούρτι ΚΡΙ ΚΡΙ , συμπεριλαμβανομένων και των private label που παράγει η εταιρεία και τα οποία σήμερα αντιπροσωπεύουν το 33% των πωλήσεών της.