Τo Skroutz.gr, οι ιδρυτές του και το τέλος στο σήριαλ

Όλο το παρασκήνιο για την πολύφερνη «νύφη»

Τo Skroutz.gr, οι ιδρυτές του και το τέλος στο σήριαλ

Τέλος μπήκε σε ένα σίριαλ που κράτησε επί μακρόν, όμως εξ αρχής είχε προδιαγεγραμμένη κατάληξη αφού αγοραστές θα ήταν οι τρεις ιδρυτές της εταιρείας, Γ. Αυγουστίδης, Β. Δήμου και Γ. Χατζηγεωργίου, οι οποίοι και άσκησαν το δικαίωμα πρώτης προτίμησης που προβλεπόταν στην αρχική συμφωνία με τη Dionic.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δανεισμού της η Dionic ολοκλήρωσε την πώληση του ποσοστού που κατείχε στην διαδικτυακή πλατφόρμα skroutz.gr. Το κόστος της πώλησης του 50% έφτασε τα 10.001.000 ευρώ, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα ο αγοραστής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πιθανότερο σενάριο είναι να ολοκληρώθηκαν οι επαφές των ιδρυτών του skroutz.gr με την Dionic για την απόκτηση ολόκληρης της εταιρείας, η οποία το 2016 είχε έσοδα 7,5 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων 800.000 ευρώ και μηδενικό δανεισμό.

Ο διαγωνισμός που υλοποίησε η Dionic, κάτοχος του 50% της Skoutz συγκέντρωσε υψηλό ενδιαφέρον, κάτι που οδήγησε στην αύξηση της αποτίμησης της εταιρείας, καθότι υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από γνωστή εταιρεία του ευρύτερου χώρου της παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πέραν των προσωπικών κεφαλαίων που θα καταβάλουν οι Αυγουστίδης, Δήμου και Χατζηγεωργίου, στο χρηματοδοτικό σχήμα, συμμετοχή εξασφαλίζει το fund SouthBridge Europe Mezzanine. Πρόκειται για μια εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Λουξεμβούργο που συμμετέχει μέσω υβριδικών μορφών χρηματοδότησης κεφαλαίου κυρίως σε ελληνικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Σημειώνεται ότι η εταιρία πέραν της εγχώριας δραστηριοποίησης έχει επεκταθεί με ανάλογες πλατφόρμες τόσο στην Τουρκία όσο και στην Βρετανία. Το 2016 ο κύκλος εργασιών της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 7,472 εκατ. ευρώ έναντι 6,506 εκατ. ευρώ το 2015. Τα κέρδη εκμετάλλευσης διαμορφώθηκαν στις 866 χιλ. ευρώ από 972 χιλ. ευρώ περίπου ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στις 765 χιλ. ευρώ από 909 χιλ. ευρώ. Σύμφωνα με τον τελευταίο ισολογισμό χρήσης, η εταιρία είχε αποτελέσματα εις νέον ύψους 2,483 εκατ. ευρώ (έναντι 1,962 εκατ. ευρώ το 2015), ενώ δεν διαθέτει δανεισμό.

Το 2017, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία διατήρησε τους ρυθμούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά ενώ άρχισε να ενισχύεται και από τις διεθνείς δραστηριότητες που σταδιακά ωριμάζουν. Στην ελληνική εκδοχή της πλατφόρμας περιλαμβάνονται πλέον 2.650 καταστήματα που διακινούν 7 εκατομμύρια προϊόντα, ενώ οι ενεργοί χρήστες υπολογίζονται πλέον σε 7 εκατομμύρια το μήνα. Επιπλέον η εταιρία έχει επενδύσει σε παράπλευρα projects του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και σε νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργαζόμενων καταστημάτων, όπως για παράδειγμα το λανσάρισμα του “έξυπνου καλαθιού” το 2016.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ