Νέα καταστήματα από την ΑΒ Βασιλόπουλος, κόντρα στην κρίση
Πώς κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας
Στη δημιουργία 40 νέων σημείων εντός του 2018 προχωράει ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize.
Μετά την επανενεργοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του δικτύου της Μαρινόπουλος από την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατάφερε να κρατήσει περί το 70%-80% των καταναλωτών που κέρδισε το 2016.
Συγκριτικά με τη χρήση του 2015, η οποία ήταν εξίσου μια προκλητική χρονιά για την εγχώρια αγορά, η ΑΒ εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 8%. Συνολικά η αλυσίδα τα τελευταία τρία χρόνια έχει πετύχει διεύρυνση του μεριδίου αγοράς πάνω από 4%, το οποίο υπολογίζεται ότι ανέρχεται στο 24%.
Όσον αφορά τη φετινή χρονιά, οι εκτιμήσεις των στελεχών της εγχώριας οργανωμένης λιανικής αναμένουν ότι θα αποτυπωθεί πιο ουσιαστικά ο αντίκτυπος της εξαγοράς της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτη, με αποτέλεσμα το περιβάλλον να παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Να σημειωθεί ότι σήμερα η «ΑΒ Βασιλόπουλος» αριθμεί 414 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί 14.092 εργαζόμενους και εξυπηρετεί πάνω από 2,4 εκατ. πελάτες.