Heineken Growth Makers Nights: Οι startups που ξεχώρισαν
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πέντε νέες start-up επιχειρήσεις βραβεύτηκαν για τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες, μετά από αξιολόγηση που πραγματοποίησε η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού.
Με την βράβευση των πέντε νικητών του διαγωνισμού επιχειρηματικότητας της Heineken ολοκληρώθηκε η πρώτη σειρά εκδηλώσεων Heineken Growth Maker Nights.
Σε εκδήλωση αφιερωμένη στη χρηματοδότηση της start-up επιχειρηματικότητας που πραγματοποιήθηκε στο Orange Grove οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν συζήτηση με θέμα τα «Νέα εργαλεία χρηματοδότησης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας». Ειδικότερα, αναλύθηκαν τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και οι ευκαιρίες επενδύσεων στο πλαίσιο της επενδυτικής πλατφόρμας του Ταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (Equifund), η οποία ξεκινά τη λειτουργία της με κεφάλαια 200 εκατ. ευρώ από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους, 60 εκατ. ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (European Investment Fund/EIF), καθώς και επιπλέον κεφάλαια από διεθνή πιστωτικά ιδρύματα και ιδιώτες επενδυτές.
Μιλώντας στην εκδήλωση, η Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Έλλη Παναγιωτοπούλου, τόνισε τη σημασία της συμβολής των μεγάλων επιχειρήσεων στην «καλλιέργεια» κατάλληλου επιχειρηματικού κλίματος στην Ελλάδα και επεσήμανε: «Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει σε συνεργασίες και πρωτοβουλίες που ενδυναμώνουν τους νέους να κάνουν πραγματικότητα καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες. Η πρωτοβουλία μας Heineken Growth Makers αποτελεί το δικό μας τρόπο να δείξουμε τη δέσμευση και τη στήριξή μας στην επιχειρηματικότητα και τους νέους επιχειρηματίες».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πέντε νέες start-up επιχειρήσεις βραβεύτηκαν για τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες, μετά από αξιολόγηση που πραγματοποίησε η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού.
Οι πέντε Heineken Growth Makers Teams θα φιλοξενηθούν στο Orange Grove και θα έχουν υποστήριξη και χρηματικό βραβείο συνολικού ύψους 10.000 ευρώ.
Οι start-ups που βραβεύτηκαν είναι οι:
- Inagros: Η εταιρεία Inagros δραστηριοποιείται στον τομέα της γεωργίας ακριβείας, κάνοντας χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων, με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας των καλλιεργειών.
- Foodakai: Κάνοντας χρήση των μαζικών δεδομένων (big data), της τεχνολογίας δεδομένων και εξόρυξης κειμένων (text mining), η FOODAKAI επιτρέπει σε εταιρίες τροφίμων να έχουν πρόσβαση σε παγκόσμια δεδομένα ασφάλειας τροφίμων
- A food chronicle: Η ιδέα πίσω από το A Food Chronicle είναι βασισμένη στον εξατομικευμένο βιωματικό γαστρονομικό τουρισμό.
- Mermix: Αντλώντας έμπνευση από το μοντέλο ανταλλακτικής οικονομίας, η mermix αποτελεί την πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα ανταλλαγής αγροτικών μηχανημάτων.
- Local Panda: H Local Panda παρέχει συνδρομητικές υπηρεσίες ταξιδιού στην Αθήνα – οι επισκέπτες λαμβάνουν tips και συμβουλές από τοπικούς ξεναγούς μέσω δημοφιλών εφαρμογών μηνυμάτων.