Τα ανοίγματα «νέας γενιάς» της Lidl το 2017 και το 2018

Τα ανοίγματα «νέας γενιάς» της Lidl το 2017 και το 2018

Η εταιρεία επιδιώκει τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στα νησιά ενώ αναπτύσσει τα καταστήματα «νέας γενιάς» που αποτελούν βασικό κομμάτι του επενδυτικού της πλάνου.

Συνεχίζει τις επενδύσεις και το 2018 η Lidl Hellas, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο επικεφαλής της Ιάκωβος Ανδρεανίδης κατά τη διάρκεια παρουσίασης της «1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης» για τα έτη 20015 και 2016.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το 2018 επενδύσεις ύψους 85-100 εκατ. ευρώ που αφορούν στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων, τη δημιουργία νέων, καθώς επίσης και την εγκατάσταση ζεστών γωνιών (bake off) σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία τόσο το 2016 όσο και το 2017 υλοποίησε επενδύσεις ύψους 100 ευρώ ετησίως για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της, την αγορά οικοπέδων, την επέκταση των αποθηκών αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων.

Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στα νησιά ενώ αναπτύσσει τα καταστήματα «νέας γενιάς» που αποτελούν βασικό κομμάτι του επενδυτικού της πλάνου. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε από τον κ. Ανδρεανίδη, τον Δεκέμβριο θα ανοίξει νέο κατάστημα στον Πειραιά ενώ για το 2018 προγραμματίζεται το άνοιγμα τριών καταστημάτων «νέας γενιάς» σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδη «η οικονομική κατάσταση της χώρας έφερε μεγάλες ανακατατάξεις στο λιανεμπόριο οι οποίες εκτιμάται ότι θα συνεχιστούν» και πρόσθεσε: «προσπαθούμε να μείνουμε πιστοί στο επιχειρηματικό μας πλάνο. Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τον Έλληνα καταναλωτή διαθέτοντας ποιοτικά προϊόντα στην καλύτερη τιμή». Ο κ. Ανδρεανίδης εξέφρασε την ικανοποίσή του για την πορεία της εταιρείας το 2016 χαρακτηρίζοντάς της «πολύ πετυχημένη» και πρόσθεσε ότι η εταιρεία πέτυχε αύξηση τζίρου κατά 7%, ενώ στο δίκτυό της περιλαμβάνονται 221 καταστήματα.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έκθεσης βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Hellas, η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε η εταιρεία για το έτος 2015 ανέρχεται σε 616 εκατ. ευρώ και για το 2016 σε 659 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 7%. Η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε η εταιρεία στην ελληνική οικονομία για το 2015 αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ και για το 2016 στο 0,37% του ΑΕΠ.

Η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στα φορολογικά έσοδα της χώρας για το έτος 2015 ανέρχεται σε 230 εκατ. ευρώ και για το 2016 σε 244 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 6%. Επίσης, 17.413 θέσεις εργασίας το 2016 (άμεσες, έμμεσες και επαγόμενες) αυξημένες κατά 6,5% σε σχέση με το 2015 όπου το σύνολο των θέσεων εργασίας ήταν 16.353.

Επίσης, η εταιρεία επένδυσε άνω του 1,6 εκατ. ευρώ (οικονομικά έτη 2015 και 2016) σε πρωτοβουλίες και δράσεις επικοινωνίας για την προώθηση και συμμετοχή στη βιώσιμη ανάπτυξη καθώς επίσης και στη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, εκ των οποίων 650.000 σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει θέσει ως βασική της προτεραιότητα την προμήθεια προϊόντων από την ελληνική και τοπική αγορά και τη συνεργασία της με όλο και περισσότερους τοπικούς προμηθευτές. Όσον αφορά στην παροχή προϊόντων μόνιμης γκάμας, η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 230 Έλληνες προμηθευτές. Πάνω από το 96% των φρέσκων κρεάτων της προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές.

Στον τομέα των γαλακτοκομικών η εταιρεία συνεργάζεται με 15 Έλληνες προμηθευτές, από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία τους έως και μικρότερες τοπικές εταιρείες. Στον τομέα των φρούτων και λαχανικών συνεργάζεται με 81 Έλληνες προμηθευτές εκ των οποίων οι 17 είναι συνεταιρισμοί. Σημειώνεται ότι πάνω από το 80% του τζίρου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ