Στα αζήτητα 22 καταστήματα του Μαρινόπουλου
Ποιο είναι το σχέδιο της εταιρείας
Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί η διοίκηση της Σκλαβενίτης προκειμένου να απορροφήσει 22 καταστήματα του δικτύου της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος.
Μπορεί ο Σκλαβενίτης να προσπαθεί να να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί και οι οποίες περιλαμβάνονται στο business plan της εταιρείας, πλην όμως το εγχείρημα φαντάζει δύσκολο.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα καταστήματα που άνηκαν στο δίκτυο της Μαρινόπουλος τελικά να μην ανοίξουν καθώς παρατηρείται το φαινόμενο της αλληλοκάλυψης του δικτύου (με κοντινά καταστήματα Σκλαβενίτης).
Προβληματισμός όμως υπάρχει και για κάποια από τα υπερμάρκετ της πρώην Carrefour, το μέγεθος των οποίων είναι πολύ μεγάλο για την σημερινή εποχή, όπου η κατανάλωση έχει σημειώσει σημαντική πτώση.
Ως εκ τούτου η διοίκηση της Σκλαβενίτης έχει ξεκινήσει ένα σχεδιασμό «συρρίκνωσης» κάποιων μεγάλων καταστημάτων, με το κλείσιμο αρκετών τετραγωνικών μέσα σε αυτά ή την μετατροπή τους σε παιδότοπους και εστιατόρια.
Πέραν των 22 καταστημάτων, ο όμιλος Σκλαβενίτη εξετάζει διάφορες λύσεις για την καλύτερη αξιοποίηση του δικτύου καταστημάτων που «κληρονόμησε» από τη «Μαρινόπουλος».
Ήδη σε μία περίπτωση αποφασίστηκε η μετατροπή καταστήματος πρώην «Μαρινόπουλος» σε κατάστημα cash & carry με το σήμα «Τhe Mart». Πρόκειται για το κατάστημα που βρίσκεται στην Αργυρούπολη. Η αλυσίδα cash & carry με την επωνυμία «The Mart» είναι η πρώην «Makro Cash & Carry Hellas», η οποία εξαγοράστηκε από τον όμιλο Σκλαβενίτη στα τέλη του 2014