Οι δύο εταιρείες που έγιναν... μια και κάνουν αυξήσεις στους εργαζομένους
Νέες συμβάσεις με υψηλότερες αποδοχές από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Σε αυξήσεις μισθών στους εργαζόμενους της προχωρά η Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα το νέο σχήμα στην εγχώρια αγορά μπύρας, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Όπως προβλέπεται στη νέα επιχειρησιακή σύμβαση που υπέγραψε η διοίκηση με τους εργαζόμενους οι μικτοί μισθοί αυξάνονται ως εξής:
- Μέχρι 1.000 ευρώ κατά 40 ευρώ
- Από 1.001 μέχρι 2.000 ευρώ κατά 1% και
- από 2001 ευρώ και πάνω κατά 0,5%.
Επίσης προβλέπεται ότι θα διατηρηθεί το επίδομα γάμου, ενώ όσοι εργαζόμενοι συνάψουν γάμο θα τους χορηγηθεί επίδομα ίσο με το 10% του μισθού τους.
Τέλος η εταιρεία μέχρι το τέλους του 2017 θα επιχορηγήσει το Σωματείο με 300 κιβώτια μπύρας για την υποστήριξη των κοινωνικών του δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.
Σημειώνεται ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η κατά 51% πλέον θυγατρική εταιρεία του δανέζικου ομίλου Carlsberg, που το 2014 (ως Μύθος Ζυθοποιία τότε) απέκτησε το σήμα FIX (των Γιάννη Χήτου και των αδελφών Ηλία και Γιώργου Γκρέκη, οι οποίοι στο πλαίσιο της συμφωνίας με τη Carlsberg κατέχουν το υπόλοιπο 49% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας), έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και, στην ενίσχυση των εξαγωγών της.
Για το 2016 ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιϊας ανήλθε σε 146,8 εκατ. ευρώ έναντι 127, 6 εκατ. ευρώ το 2015, το προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στα 1,820 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,956 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 1,13 εκατ. ευρώ από ζημιές 2,5 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών αποδίδεται από την εταιρεία κατά κύριο λόγο στην αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης από την 1η Ιουνίου 2016, αλλά και από την ικανοποιητική απόδοση στην αύξηση του όγκου πωλήσεων σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Μέσα στο 2017 η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι θα υπάρξει άνοδος των πωλήσεων λόγω της επέκτασης της στην αγορά της μη αλκοολούχας μοπήριας με το σήμα της FIX Ανευ αλλά και με τις προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της Tuborg (φυσικό χυμό πορτοκάλι – Φυσικό άρωμα κανέλας, φυσικό χυμό Μοσχολέμονου – Φυσικό Άρωμα από Πράσινο Τσάι) που θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία του Ομίλου στην αγορά του αναψυκτικού.
Όσον αφορά τις εξαγωγές, κινήθηκαν με χαμηλότερους ρυθμούς καθώς η συγχώνευση με τη Μύθος Ζυθοποιία το 2015 απαιτούσε αναδιάρθρωση του δικτύου των διανομέων, κάτι το οποίο απέφερε τελικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης από το αναμενόμενο.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, τα θέματα αυτά λύθηκαν στις αρχές του 2017, γεγονός που αναμένεται να επιφέρει μεγαλύτερη ανάπτυξη και ακόμα μεγαλύτερη αυξητική τάση στο μέλλον.
Όσον αφορά το επενδυτικό πλάνο, που προβλέπει συνολικά κεφάλαια 50 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2015-2019, η εταιρεία έχει ήδη υποβάλει αίτηση για μια φορολογική επιχορήγηση υπό το καθεστώς του Αναπτυξιακού Νόμου του 2016 για την στήριξη των σχεδιασμών τη διετία 2017/2918.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX Royale, Kaiser και Henninger.
Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.