«Παίζουν» μπάλα με ισχυρούς παίκτες τα Public
Μπαίνει δυναμικά στην αγορά παιχνιδιού
Δυναμικά στο χώρο του παιχνιδιού επιθυμούν να εισέλθουν τα Public, τα οποία κατέχουν ήδη την τρίτη θέση πίσω από Jumpo και Μουστάκα και βελτιώνουν σταθερά τα μερίδιά τους στην αγορά.
Μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Public, η εταιρεία έχει επεκταθεί στην αγορά των βρεφικών ειδών τα οποία ήρθαν να προστεθούν στα «είδη δυνατά» τμήματα σχολικών ειδών, παιδικού βιβλίου και μουσικής, και παιχνιδιών.
Η εταιρεία συνεργάστηκε με τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Training International, προκειμένου να αξιολογήσει και να κατηγοριοποιήσει -ανάλογα με τη δεξιότητα που εν δυνάμει υποστηρίζει το καθένα από αυτά- 14.000 παιχνίδια, τα οποία φιλοξενούνται τόσο στο δίκτυο 54 καταστημάτων της, όσο και στο online ομώνυμο κατάστημα.
Προκειμένου δε αυτή η αξιολόγηση να αποτελέσει εργαλείο επιλογής για τον καταναλωτή, η αλυσίδα δημιούργησε ειδική εφαρμογή, η οποία με δύο «κλικ», βοηθά στην αναζήτηση του καταλληλότερου παιχνιδιού ανά ηλικία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε τέσσερα καταστήματα του φυσικού δικτύου της Public (Κολωνάκι, Γλυφάδα, The Mall Athens και Πυλαία) αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ποια είναι η Gordon Hellas
Η Gordon Hellas είναι επίσημος εκπρόσωπος του Gordon Training International, που ιδρύθηκε το 1962 από τον τρεις φορές υποψήφιο για Νόμπελ Ειρήνης, Dr. Thomas Gordon, και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας.
Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.