Μετά τα ATM’s γάλακτος και είδη διατροφής από το ΘΕΣγαλα

Μετά τα ATM’s γάλακτος και είδη διατροφής από το ΘΕΣγαλα
Η αγορά γάλακτος, μια από τις εξόχως ανταγωνιστικές στην Ελλάδα αναδιατάσσεται, με μεγάλους «παίκτες» να αποχωρούν από αυτήν και μικρούς παραγωγούς να ξαναμπαίνουν στο «παιχνίδι».

Ο θεσσαλικός συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, ο οποίος, έμαθε στους Έλληνες να αγοράζουν φρέσκο γάλα μέσω της δημιουργίας αυτόματων πωλητών γάλακτος (ΑΤΜ’s γάλακτος) γυρίζει σελίδα και κάνει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξή του.
Όπως έγινε γνωστό ο ΘΕΣγάλα, πέντε χρόνια μετά την έναρξή του και έχοντας στήσει δίκτυο 62 σημείων πώλησης στη Λάρισα, τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα αποφάσισε να μετατρέψει τα καταστήματά της, σε γωνιές Συνεταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών με καθημερινά είδη διατροφής, αναγκαία σε κάθε νοικοκυριό, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.
Στόχος του εγχειρήματος είναι η ενίσχυση των υπαρχόντων καταστημάτων και η μετεξέλιξη των καταστημάτων του Συνεταιρισμού σε μια «ομπρέλα» για διανομή προϊόντων Συνεταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών.
Το νέο εγχείρημα θα αποτελέσει τη βάση ενός καινοτόμου δικτύου συνεργασιών με τη μορφή franchise, ενώ στα σχέδια των συνεταιριστών είναι και η κυκλοφορία νέων γαλακτοκομικών προϊόντων.
Ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα ιδρύθηκε το 2011 από παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας. Σήμερα, ο Συνεταιρισμός διαθέτει, μέσω των αυτόματων πωλητών γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων, περίπου το 40% της συνολικής παραγωγής των μελών του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ