"Χτίζεται" εταιρεία κολοσσός στην επιβατηγό ναυτιλία -Όλο το σχέδιο

"Χτίζεται" εταιρεία κολοσσός στην επιβατηγό ναυτιλία -Όλο το σχέδιο
Ερωτήματα αν και κατά πόσο θα προχωρήσει η συμφωνία της MIG με τη Fortress στο σκέλος της επιβατηγού ναυτιλίας προκύπτουν μετά την είσοδο στο μετοχικό κεφάλαιο της Πειραιώς.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η αλλαγή των δεδομένων φέρνει και ανατροπή στη διαπραγμάτευση των δύο πλευρών η οποία ήταν προς την κατεύθυνση εξαγοράς δανείων της Attica Group με discount της τάξεως του 30%.
Με την είσοδο της Πειραιώς αλλάζουν τα δεδομένα καθώς διαθέτει άμεση και έμμεση συμμετοχή της τάξης του 40% αθροιστικά στην Hellenic Seaways, είναι πλοιοκτήτρια και πιστώτρια των πλοίων και του ομίλου της ΑΝΕΚ και η μεγαλύτερη πιστώτρια της ΝΕΛ ενώ υπό την ομπρέλα του ομίλου μπαίνει και η Attica Group.
Έτσι πλέον υπάρχει η δυνατότητα μιας πολύ μεγάλης συγχώνευσης στην επιβατηγό ναυτιλία η οποία θα περιλαμβάνει και ανακεφαλαιοποίηση δανείων ώστε στη συνέχεια να υπάρχει η δυνατότητα εισόδου στρατηγικού επενδυτή. Το σχέδιο αυτό φαίνεται να μπαίνει σε εφαρμογή ενώ δεν φαίνεται να υπάρχει η ανάγκη για είσοδο της Fortress στο μετοχικό κεφάλαιο της Attica γεγονός που κατά τις διαθέσιμες πληροφορίες οδηγεί σε ναυάγιο της συμφωνίας.
Ουσιαστικά η συμφωνία των Πειραιώς-MIG οδηγεί σε μια πολύ μεγάλη συγχώνευση και κινείται στη λογική που έχουν περιγράψει οι εγχώριοι τραπεζίτες για τη δημιουργία πολύ μεγάλων και ισχυρών επιχειρηματικών σχημάτων στην Ελλάδα μέσα από αναδιαρθρώσεις.

ΝΙΚ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ