Euroxx: Ξεκινά την κάλυψη της Intralot και της Austriacard με σύσταση  overweight – Οι τιμές στόχοι

Euroxx: Ξεκινά την κάλυψη της Intralot και της Austriacard με σύσταση  overweight – Οι τιμές στόχοι

Περιθώριο ανόδου 20% για την ΙΝΛΟΤ και 56% για την ACAG

Την κάλυψη της Intralot και της Austriacard Holdings ξεκινά η Euroxx, βαθμολογώντας αμφότερες τις μετοχές ως overweight (υπεραπόδοση). Για την Intralot δίνει τιμή στόχο το 1,5 ευρώ και για την ACAG τα 9 ευρώ.

Όσον αφορά την ΙΝΛΟΤ, πρόκειται για περιθώριο ανόδου της τάξης του 20% σε σύγκριση με το χθεσινό κλείσιμο στο 1,25 ευρώ. Αντίστοιχα, για την Austriacard το upside καθορίζεται στο 56% σε σχέση με τα 5,8 ευρώ της 29ης Ιουλίου.

Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Euroxx για την Intralot, η εταιρεία απολαμβάνει μακροπρόθεσμα συμβόλαια με τους πελάτες της, με ισχυρά ποσοστά ανανέωσης που προσφέρουν τεχνογνωσία σε μια σειρά προσφορών προϊόντων σε αθλητικά στοιχήματα και λοταρίες.

Στο πλαίσιο του στρατηγικού της μετασχηματισμού, η εταιρεία έχει εξυγιάνει τον ισολογισμό της και επικεντρώνει τη στρατηγική της σε κερδοφόρες αγορές, προετοιμάζοντας παράλληλα το έδαφος για ενεργή συμμετοχή σε νέους διαγωνισμούς. Όπως υπολογίζει η Euroxx, η μετοχή διαπραγματεύεται με 8,1x στον δείκτη EV/EBITDA για το 2024, με πτώση στο 7,0x έως το 2026.

Εντός του περασμένου έτους, η Intralot προχώρησε σε εταιρική αναδιάρθρωση, στρέφοντας το ενδιαφέρον της στις τεχνολογικές υπηρεσίες και στην απομόχλευση του ισολογισμού της μέσω μιας σειράς κεφαλαιακών ενεργειών. Η αναδιάρθρωση του χρέους θα πρέπει να μετριάσει τον ισολογισμό, ανοίγοντας το δρόμο για νέες ευκαιρίες σε διαγωνισμούς συμβάσεων, αξιοποιώντας την τεχνολογική εμπειρία της Intralot στον τομέα της παροχής και διαχείρισης τεχνολογίας σε λαχεία και VLTs.

Η εταιρεία έχει «χτίσει» ένα ανθεκτικό business model, εξασφαλίζοντας μακροχρόνιες συμβάσεις με τους πελάτες της, με υψηλά ποσοστά ανανέωσης που ξεπερνούν το 85%. Το άνοιγμα στην αγορά των ΗΠΑ, ειδικά στο τμήμα iLottery, σε συνδυασμό με τα σημαντικά εμπόδια εισόδου δημιουργούν μια αναξιοποίητη δυνατότητα για την Intralot σε νέες ροές εσόδων.

Η στρατηγική της Intralot επικεντρώνεται σε συμβάσεις που προσφέρουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους και γεωγραφική διαφοροποίηση, με την εταιρεία να λειτουργεί επί του παρόντος σε 39 περιοχές δικαιοδοσίας με 50 ενεργές συμβάσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ