Το Snapchat απολύει το 10% του προσωπικού λόγω πτώσης στις διαφημίσεις

Το Snapchat απολύει το 10% του προσωπικού λόγω πτώσης στις διαφημίσεις

Μόλις πριν από τέσσερις μήνες, η Snap ανακοίνωσε ότι κλείνει ένα τμήμα που επικεντρώνεται στη δημιουργία υπηρεσιών επαυξημένης πραγματικότητας για επιχειρήσεις

Η Snap Inc. μειώνει το εργατικό δυναμικό της κατά περίπου 10% παγκοσμίως, γεγονός που την καθιστά την τελευταία εταιρεία τεχνολογίας που ανακοινώνει απολύσεις από την αρχή του έτους.

Η εταιρεία πίσω από το Snapchat δήλωσε ότι οι περικοπές γίνονται για να «τοποθετήσουμε την επιχείρησή μας στη θέση να εκτελεί τις υψηλότερες προτεραιότητές μας».

Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Snap εργάζεται για να αντισταθμίσει την επιβράδυνση των εσόδων από διαφημίσεις, αντιμετωπίζοντας την πτώση περικόπτοντας θέσεις εργασίας και σταματώντας έργα που δεν θεωρούνται πλέον προτεραιότητα.

Μόλις πριν από τέσσερις μήνες, η Snap ανακοίνωσε ότι κλείνει ένα τμήμα που επικεντρώνεται στη δημιουργία υπηρεσιών επαυξημένης πραγματικότητας για επιχειρήσεις, το οποίο αποτελούσε την τελευταία απόπειρά της να διαφοροποιήσει την εταιρεία που εξαρτάται από τις διαφημίσεις. Το κλείσιμο του τμήματος αναμενόταν πως θα επιφέρει απολύσεις 170 εργαζομένων.

Η εταιρεία απασχολούσε περίπου 5.400 εργαζόμενους τον Σεπτέμβριο. Μια μείωση 10% με βάση αυτό το σύνολο θα ισοδυναμούσε με απώλεια περίπου 540 θέσεων εργασίας. Η Snap είπε ότι οι μαζικές απολύσεις μπορεί να επεκταθούν έως το δεύτερο τρίμηνο του 2024, δεδομένου ότι εργάζεται για να συμμορφωθεί με τους τοπικούς νόμους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ