Mercedes: Σχεδιάζει νέα ηλεκτρική πλατφόρμα βαν και περικοπές κόστους 20% μέχρι τα μέσα της δεκαετία
Η ζήτηση των πελατών για ηλεκτρικά φορτηγά έχει απογειωθεί και αναμένεται να ξεπεράσει την προσφορά σε μερικά χρόνια.
Η μονάδα φορτηγών της Mercedes-Benz δήλωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει μια νέα, επεκτάσιμη πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά φορτηγά της που θα μειώσει το πάγιο κόστος κατά 20% μέχρι τα μέσα της δεκαετίας και ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα θα πρέπει να αποτελούν το 50% των πωλήσεων van έως το 2030.
Τα ηλεκτρικά φορτηγά θα πρέπει να αποτελούν το 20% των πωλήσεων μέχρι το 2026, δήλωσε η μονάδα van της Mercedes, προσθέτοντας ότι αναμένει διψήφια περιθώρια κέρδους στις πωλήσεις μοντέλων μηδενικών εκπομπών έως το τέλος της δεκαετίας.
Όλα τα νέα μοντέλα van μεσαίου και μεγάλου μεγέθους θα βασίζονται σε αυτό που η Mercedes περιέγραψε ως «καινοτόμο, αρθρωτή και κλιμακούμενη ηλεκτρική αρχιτεκτονική» που ονομάζεται VAN.EA.
Οι παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκίνησαν αργά με τα εμπορικά ηλεκτρικά φορτηγά τους, ανοίγοντας την πόρτα σε άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων (ECV) να αποκτήσουν έδαφος, όπως η Maxus από την κινεζική SAIC Motor Corp .
Η ζήτηση των πελατών για ηλεκτρικά φορτηγά έχει απογειωθεί και αναμένεται να ξεπεράσει την προσφορά σε μερικά χρόνια.
Η Mercedes δήλωσε ότι βλέπει «σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης» στις Ηνωμένες Πολιτείες για τα premium εμπορικά μεγάλα φορτηγά και στην Κίνα για τα πολυτελή ιδιωτικά φορτηγά.
Η εταιρεία αναμένει ότι οι άμεσες διαδικτυακές πωλήσεις θα ξεπεράσουν το 20% έως το 2026. Στην Ευρώπη, η οποία αντιπροσωπεύει το 60% των πωλήσεων της μονάδας van, η εταιρεία αναμένει ότι πάνω από το 75% των πωλήσεων θα είναι online μέχρι τότε.
Η Mercedes είπε ότι σκοπεύει να μειώσει το πάγιο κόστος κυρίως μέσω «εξορθολογισμού και ψηφιοποίησης διαδικασιών», στοχεύοντας σε μείωση 20% μέχρι τα μέσα της δεκαετίας σε σύγκριση με το 2019.