Τα...λάφυρα της Δέσποινας από την MIG, το νέο κόμμα του εισηγμένου και τα short της Goldman

Τα...λάφυρα της Δέσποινας από την MIG, το νέο κόμμα του εισηγμένου και τα short  της Goldman

Eίναι το (παν) ακριβό χρήμα.

Αίσθηση προκάλεσε η ισχυρή διόρθωση του κλάδου αυτοκινητοβιομηχανίας στην χθεσινή συνεδρίαση. Μείον 6,5% η μετοχή της Renault, μείον 3,8% της Volvo e.t.c βαρύνοντας ανάλογα τους Stoxx Indices. Η εξήγηση αναλυτών αναφερόταν ευθέως στον συνδυασμό "πληθωρισμού-κόστους χρήματος" καθώς η μεν ζήτηση βαίνει μειούμενη (στα όρια της ευρωζώνης) το δε βάρος εξυπηρέτησης υποχρεώσεων/νέων χορηγήσεων έχει αυξηθεί παρά την αισθητή μείωση του κόστους παραγωγής (ενέργειας). Παράλληλα έχουν επιβαρυνθεί οι τιμές "πρώτων υλών" καθώς η πράσινη μετάβαση όπως την ορίζουν οι Βρυξέλλες απαιτεί πιο ελαφριά (αλλά πιο ακριβά ) μέταλλα. Συνδυαστικά με την αρνητική έκπληξη του διψήφιου πληθωρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις αγορές προεξοφλείται ότι η ΕΚΤ θα προχωρήσει σε νέα αύξηση (τουλάχιστον) 25 μ.β στην συνεδρίαση της 4ης Μαϊου. Και χωρίς να διαφαίνεται ανάσχεση ούτε στις συνεδριάσεις της 15ης Ιουνίου και 27ης Ιουλίου-οπότε κλείνει η θερινή περίοδος-. Πρακτικά για την ευρωπαϊκή βιομηχανία αλλοίμονο εάν η ΕΚΤ κρίνει πως θα πρέπει να συνεχίσει στην ίδια γραμμή και μετά τις διακοπές του Αυγούστου. Θυμίζω η πρώτη φθινοπωρινή συνεδρίαση είναι στις 14 Σεπτεμβρίου.

============================================

Κέρδισε τον "πόλεμο" η Πειραιώς- πήρε τα λάφυρα η Δέσποινα.

Σε συνέχεια του χθεσινού ρεπορτάζ από το μέτωπο Πειραιώς για MIG/Attica Group οι εξελίξεις. Αφορούν στην για δεύτερη σερί συνεδρίαση που "άλλαξαν χέρια"...καραβιές μετοχών της MIG (πάνω από το 5% του μ.κ)επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση χρηματιστών πως κύριος πωλητής (Τετάρτη-Πέμπτη) ήταν η πλευρά του Μάριου Ηλιόπουλου (και όσων είχαν συνταχθεί στο πλευρό του). Και με τη...βούλα η Πειραιώς κερδίζει τον "πόλεμο" κόντρα στην SeaJets αλλά πληρώνοντας αρκετά ακριβά το κόστος της όλης διαδικασίας όπως αυτή εξελίχθηκε με το "αντάρτικο" Ηλιόπουλου. Κοντά στα 150 εκατ. υπολογίζεται με ένα σημαντικό μέρος να καταλήγουν στην Ratio Holdings, της εταιρείας που ελέγχει η κόρη του suis generis ακτοπλόου Δέσποινα. Θυμίζω ότι, η πλευρά του ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου στόλου ταχυπλόων στη Μεσόγειο είχε αποκτήσει-αθόρυβα- το 5,48% του μ.κ της MIG έναντι (το πολύ) 2,5 εκατ.

=================================================
Τι "τρέχει" με την Cenergy Holdings.

Νέα άνοδος, συνεχόμενο ιστορικό υψηλό για τη μετοχή. Εως τα 4,40 ευρώ στην χθεσινή συνεδρίαση, με ισχυρή κίνηση σε συνέχεια της Τετάρτης. Το ενδιαφέρον; με αυξημένες συναλλαγές στο 2ήμερο (19-20/4) που στην αγορά υπερτερούσαν οι πωλητές,γεγονός που κέντρισε την προσοχή χρηματιστών. Μία από τις εξηγήσεις που δόθηκαν σχετίζεται με την αποτίμηση της εισηγμένης- στα 835 εκατ.- μεγαλύτερη από τουλάχιστον 7 του δείκτη FTSE25 γεγονός που "φέρνει" την Cenergy Holdings από τον FTMidCap στη "μεγάλη κατηγορία" των δεικτών FTSE/Russell. Εξήγηση που έχει και...ουρά, καθώς πίσω από όλη αυτή την ανοδική κίνηση φέρεται να βρίσκεται πανίσχυρο αμερικανικό σπίτι (με ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά). Κάτι για JPMC πήρε το αυτί μου, δεν πρόλαβα να το επιβεβαιώσω (ή διαψεύσω). Πάντως, λογικό μου ακούστηκε.

====================================================

Ποιος εισηγμένος "κατεβαίνει" στις εκλογές με δικό του κόμμα.

Εχουνε να δούν πολλά τα ματάκια μας μέχρι την Κυριακή της "πρώτης κάλπης", στις 21 Μαϊου. Οπως το να ζητήσει την ψήφο μας βασικός μέτοχος εισηγμένης (σχετικά πρόσφατα για να σας βοηθήσω Ι) ο οποίος θα εξαγγείλει το νέο κόμμα του, τις αμέσως επόμενες ημέρες. Για να σας βοηθήσω ΙΙ, θα πρόκειται για Κίνηση που θα χαρακτηρίζεται από τα πρώτα 2 φωνήεντα του επιθέτου του. Και για να φανώ και σε κάτι χρήσιμος Εκπρόσωπος Τύπου ΔΕΝ έχει ευρεθεί-αναζητείται, για όποιον...

====================================================

Εξήγηση για short δεν βρίσκω

Μας λέει η Goldman Sachs, sell στην Helleniq Energy και out of list για τη Motor Oil.Και επικαλείται τις διεθνείς τιμές πετρελαίου; μάλλον θα έχει μείνει "ανοιχτός" από προηγούμενο short ο οίκος για να προχωρήσει σε αυτή την σύσταση, όταν τα διυλιστήρια της Ρωσίας είναι εκτός, όταν και λόγω σταδιακού ανοίγματος της αγοράς της Κίνας η ζήτηση αυξάνεται, όταν τα περιθώρια διύλισης (ειδικά για Motor Oil) είναι σταθερά υψηλά, όταν..., όταν...Ειλικρινά, εξήγηση δεν βρίσκω εκτός και εάν η Goldman Sachs λειτουργεί σαν "αντιδείκτης". Οπότε να περιμένω να προχωρήσει σε short covering αγοράζοντας από τα χαμηλά των τελευταίων ημερών. Για να δούμε...

=====================================================

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στη στήλη προσφέρονται προς τους επισκέπτες/τριες/χρήστες/τριες της αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς, δεν δύνανται σε καμιά περίπτωση να εκληφθούν ως προτροπή, προσφορά, άποψη, ή σύσταση της στήλης για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρεογράφου και δεν συνθέτουν νομική, φορολογική, λογιστική, ή επενδυτική συμβουλή ή υπηρεσία σχετικά με την αποδοτικότητα ή καταλληλότητα οποιουδήποτε χρεογράφου ή επένδυσης. Κατά συνέπεια, δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ