Στο στόχαστρο των επενδυτών η αγορά κοσμημάτων στην Ινδία - Θα φθάσει τα 90 δισ. δολ. έως το 2025

 Στο στόχαστρο των επενδυτών η αγορά κοσμημάτων στην Ινδία - Θα φθάσει τα 90 δισ. δολ. έως το 2025

Ο Όμιλος Aditya Birla στοιχηματίζει σε επώνυμα κοσμήματα με επένδυση άνω των 600 εκατομμυρίων δολαρίων

 

Ο όμιλος Aditya Birla της Ινδίας δήλωσε την Τρίτη ότι εισχωρεί στον κλάδο λιανικής πώλησης επώνυμων κοσμημάτων με επένδυση 50 δισεκατομμυρίων ρουπιών (605,2 εκατομμύρια δολάρια), καθώς προσπαθούσε να προσελκύσει εύπορους πελάτες σε μια γεμάτη αγορά.

Μια νέα επιχείρηση, με το όνομα Novel Jewels Ltd, θα στεγάσει την επιχείρηση κοσμημάτων που θα δημιουργήσει μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλη την Ινδία με εσωτερικές μάρκες, ανέφερε ο όμιλος σε δήλωση.

Η είσοδος του ομίλου telecom-to-metals έρχεται σε μια στιγμή που η αγορά κυριαρχείται από χιλιάδες μικρά και μεγάλα τοπικά ανεξάρτητα καταστήματα κοσμημάτων, καθώς και επώνυμα καταστήματα όπως η Titan Company, Tanishq και CaratLane και η Kalyan Jewelers.


«Με το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα, οι οξυδερκείς και φιλόδοξοι καταναλωτές κλίνουν περισσότερο προς τα κοσμήματα με γνώμονα τον σχεδιασμό, την παραγγελία και την υψηλή ποιότητα», δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Kumar Mangalam Birla.

Η αγορά πολύτιμων λίθων και κοσμημάτων της Ινδίας αντιπροσωπεύει περίπου το 7% του ΑΕΠ, με την αγορά να αναμένεται να αυξηθεί στα 90 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με τον Όμιλο Aditya Birla.

Η αγορά των κοσμημάτων έχει προσελκύσει και ξένους επενδυτές. Το Reuters ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η Temasek Holdings της Σιγκαπούρης εξέταζε το ενδεχόμενο να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια στην ινδική εταιρεία κοσμημάτων BlueStone για μερίδιο περίπου 20%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ